eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiWykonanie instalacji c.o. i c.w.u. oraz remont klatek schodowych



Ogłoszenie z dnia 2021-02-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009894 z dnia 2021-02-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. oraz remont klatek schodowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=211193

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. oraz remont klatek schodowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf889fae-66c5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000070/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. oraz remont klatek schodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

realizowanego w ramach działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych oraz działania 4.3.1. Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza w Nowym Dworze Mazowieckim Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, finansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005487/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2653535,83 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. KADETÓW 9Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 197578,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. KADETÓW 92Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 204809,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. MALEWICZA 118Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 321484,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. MALEWICZA 119Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 330495,61 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. MONIUSZKI 88Zakres robót budowlanych Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 205074,29 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 121Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 313043,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 122Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 351079,42 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 123Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Zasilenie węzła w zimną wodę do instalacji ciepłej wody użytkowej;• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnegoZakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 345442,21 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REMONT BUDYNKU PRZY UL. SZPITALNEJ 86Zakres robót budowlanych • renowacja, konserwacja stolarki okiennej wraz z przełożeniem okuć historycznych oraz zastosowanie szkła bezrefleksyjnego (dotyczy klatek schodowych);• odtworzenie glifów, nadproży uszkodzonych podczas renowacji stolarki okiennej i drzwiowej• renowacja, konserwacja, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – dotyczy części wspólnych klatek;• remont klatek schodowych:- skucie tynku i ponowne jego wykonanie wraz z odtworzeniem zdobień, kasetonów;- wykonanie nowych powłok malarskich na całej klatce schodowej (również lamperii);- wymiana kratek wentylacyjnychZakres robót sanitarnych• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (skrzynki wodomierzowe podtynkowe);• Uruchomienie (przygotowanie i rozruch) węzła cieplnego oraz instalacji c.o. w obecności gestora sieci ciepłowniczej (Veolia Północ Sp. z o.o.) oraz wykonawcy węzła cieplnego• Wykonanie przyłącza zimnej wody fi 50 do instalacji ciepłej wody użytkowej;Zakres zagospodarowania terenu• Wykonawca w wyniku prowadzenia prac zewnętrznych wokół budynku ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212310-5 - Rusztowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 384528,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2021-02-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.