eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikZagospodarowanie zespołu pałacowo - parkowego w Sławikowie - etap I. Zadanie dofinansowane z Polskiego Ładu - edycja 2



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie zespołu pałacowo - parkowego w Sławikowie - etap I.
Zadanie dofinansowane z Polskiego Ładu - edycja 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozielska1

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-411

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/4106428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81e3fec0-342d-4de5-9e3b-8f6cea0c2012

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie zespołu pałacowo - parkowego w Sławikowie - etap I.
Zadanie dofinansowane z Polskiego Ładu - edycja 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e3fec0-342d-4de5-9e3b-8f6cea0c2012

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042831/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Zagospodarowanie zespołu pałacowego - parkowego w Sławikowie .Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Edycja 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2472955,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 483186,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego
pn. „Zagospodarowanie zespołu pałacowo – parkowego w Sławikowie ”.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycji 2RPOZ/2023/1516/PolskiLad.

4.2. Opis inwestycji ujęty we wnioskach w:
Programie POLSKI ŁAD – NR Edycji 8/2023
Nazwa inwestycji: „Zagospodarowanie zespołu pałacowo– parkowego w Sławikowie”.
Opis inwestycji: W ramach zadania planowane jest zagospodarowanie terenu pałacowo – parkowego w Sławikowie. I etap prac zakłada wykonanie ogrodzenia, stworzenie nowych ścieżek ogrodowych na terenie parku, zagospodarowanie zieleni i rabat kwiatowych wzdłuż planowanych ścieżek ogrodowych..

4.3. Zakres rzeczowy wykonania robót dot. realizacji I etapu pn.”Zagospodarowanie terenu Zespołu Parkowo-Pałacowego” obejmuje w szczególności:

1.Prace rozbiórkowe:
Na terenie zespołu parkowo-pałacowego do rozbiórki przeznaczono:
- budynek gospodarczy wolnostojący,
- budynek stacji transformatorowej,
- nieczynny zbiornik na nieczystości ciekłe,
- scena i mury oporowe (częściowo)

2.Wymiana gruntu na polanie :
- wymiana gruntu na polanie – około 226 m2

3.Ścieżki i place:
Nawierzchnia mineralna bez obrzeża
Zakresem Etapu I jest przebieg głównej pętli spacerowej prowadzącej od połączenia ścieżki o nawierzchni mineralnej z obrzeżem stalowym z ścieżką przewidzianą do wykonania aż do mauzoleum o powierzchni około 680 m2.
4.Scena:
Odtworzenie sceny na dziedzińcu o wymiarach 10,40x6,40m. Schody prefabrykowane granitowe o nawierzchni antypoślizgowej, scenę / podest wykonać z płyt granitowych na podbudowie z kruszywa z piaskiem z domieszką cementu. Scenę ze schodami wykonać wg rysunków projektu.
5. Ogrodzenie murowane:

Ogrodzenie wykonać z cegły klinkierowej w kolorze czerwonym, który ma symbolicznie zaznaczyć granicę dawnego cmentarza. Murki o wysokości ok. 50cm i długości ok. 500cm każdy.
6. Ogrodzenie muru oporowego:
Wykonać mur oporowy pomiędzy spichlerzem i dziedzińcem pałacu wg projektu.
7. Ogrodzenie tymczasowe:
Wykonanie ogrodzenia z gotowych ocynkowanych paneli ogrodzeniowych 250cm/173cm/5mm, ilość przetłoczeń 3V, rozmiar oczka 50x200mm. Słup ocynkowany do paneli 60x40mm/200cm, mocowane do prefabrykowanej stopy betonowej.
Długość ogrodzenia - 237,40 m
Brama dwuskrzydłowa panelowa – 6,00 kpl.
Furtka jednoskrzydłowa panelowa – 2,00 kpl.
8. Wykonanie nasadzeń ozdobnych w postaci rabat kwiatowych i krzewów przy nawierzchni objętej przedmiotem zamówienia tj. wg opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.4 Szczegółowy opis/zakres objęty przedmiotem zamówienia oraz sposób wykonania
robót budowlanych znajduje się w załączniku Nr 1do SWZ na które składają się następujące dokumenty:

1) Opis przedmiotu zamówienia – (OPZ) w tym:
Rys. -1 Przebieg trasy ścieżek – ścieżki spacerowe bez obrzeży,
Rys. -2 przebieg trasy ścieżek – ścieżka spacerowa bez obrzeży,
Rys. - 3 miejsca nasadzenia kwiatów i krzewów,
Rys. -4 miejsce nasadzenia kwiatów.

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ZAWIERA:
2) Przedmiary robót – 2 szt. (dołączono pomocniczo) – w zakresie realizacji - I etapu
3) Specyfikacja techniczna – (STWiORB) – 1 szt. (branża architektura ) w zakresie realizacji I etapu
4) Projekt budowlany zawiera:
-Opis techniczny - branża architektoniczno- budowlana zagospodarowania terenu zespołu pałacowo – parkowego
- AB - Rysunki techniczne ,
- Projekt techniczny
Projekt budowlany i techniczny należy odczytywać wyłącznie w zakresie realizacji - I etapu.

5) Pozwolenie Nr K/1189/2024 z dnia 23.09.2024r. Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,

4.5 Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB w zakresie realizacji I etapu . Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.
Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.

4.6Wymagania dotyczące dostępności
Dokumentacja projektowa spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.

4.8 Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy„ lub równoważne”.
W przypadku, użycia w dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisowym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz„ lub równoważne”.
Tam, gdzie w dokumentach zamówienia został wskazany producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust.3 ustawy pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust.4 ustawy pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.W przypadku gdy w dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach stronach internetowych producentów. Opracowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.


4.10.Wizja lokalna
Zamawiający, przed złożeniem oferty, przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, w terminie i na określonych zasadach:
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej do upływu terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zamówienia zostały udostępnione na stronie prowadzonego postępowania.
Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Wykonawca może, ale nie musi brać w niej udziału. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.

4.11 Gwarancja.
1)Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane/wbudowane materiały i urządzenia – stanowi kryterium oceny ofert.Zamawiający określa go na okres od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
UWAGA:
Brak deklaracji okresu gwarancji w formularzu ofertowym, bądź jego określenie poniżej wymaganego minimum tj. 36 m-cy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji okresu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożenia ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie.

4.12. Ubezpieczenie
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w Projekcie umowy – załącznik nr 2 do SWZ.

4.13. Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

4.14 Podział zamówienia na części.
Oferta powinna obejmować całość zamówienia Ze względu na posiadane środki finansowe - Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Całość inwestycji będzie realizowana etapami w zależności od posiadanych środków w planie finansowym Gminy. Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu - która jest realizowana w ramach dofinansowania z Polskiego Ładu.I etap prac nie został przez Zamawiającego podzielony na części i jest realizowany w całości. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art.7 pkt 15 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697765,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487191,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR Spółka z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340029589

7.3.3) Ulica: Św.Cyryla i Metodego

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-909

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487191,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.