Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283806/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych
materiałów kategorii 3 z 16 WOG
Znak postępowania 513/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznychmateriałów kategorii 3 z 16 WOG
Znak postępowania 513/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-612fe997-4dd7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017355/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów gastronomicznych materiałów kategorii 3 z 16 WOG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283806/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 513/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze , trans-porcie i zagospodarowaniu odpadów gastronomicznych materiałów zaliczanych do kategorii 3 w myśl Rozporządzenia (WE) Nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r. określające przepisy sanitarne dotyczące produk-tów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych nieprzeznaczo-nych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozpo-rządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego Dz. U.UE.L 2009.300.1), z miejsc ich magazynowania tj.ZADANIE I
a) stołówka 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olesznie (adres: ul. Główna 1 78- 513 Oleszno);
b) stołówek poligonowych 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Karwicach, Ko-notopie, Głębokim i miejsc wskazanych przez Zamawiającego na obszarze poligonu Drawsko Pom.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 170500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze , trans-porcie i zagospodarowaniu odpadów gastronomicznych materiałów zaliczanych do kategorii 3 w myśl Rozporządzenia (WE) Nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009r. określające przepisy sanitarne dotyczące produk-tów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i produktów pochodnych nieprzeznaczo-nych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozpo-rządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego Dz. U.UE.L 2009.300.1), z miejsc ich magazynowania tjZADANIE IIa) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Nadarzycach (adres: 21 CPL 64-915 Jastrowie);
b) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Wałczu (adres: ul. Kościuszki 24 78-600 Wałcz).
c) stołówki 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Złocieńcu (adres: ul. Czwarta-ków 4, 78-524 Złocieniec); do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów w miejsce wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 54250 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163944 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163944 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH „PRO-ENVIRO” EWA BURY ul. Paderewskiego 38/3
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8511657509,
7.3.4) Miejscowość: 66-400 Gorzów Wielkopolski,
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH "PRO-ENVIRO"Ewa Bury
jakie przetargi wygrała firma
BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH "PRO-ENVIRO"Ewa Bury
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163944 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55566 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55566 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH „PRO-ENVIRO” EWA BURY , ul. Paderewskiego 38/3
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8511657509
7.3.4) Miejscowość: 66-400 Gorzów Wielkopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH "PRO-ENVIRO"Ewa Bury
jakie przetargi wygrała firma
BIURO ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH "PRO-ENVIRO"Ewa Bury
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55566 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI OLESZNO
- Konserwacja wraz z zapewnieniem sprawności w okresie między przeglądami stacjonarnymi agregatów prądotwórczych zainstalowanych w obiektach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
- Dostawa olei i tłuszczy roślinnych
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Frombork w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych z budynków Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie znajdujących się poza miastem Kraków.
- Odbiór odpadów z Gminy Olszanica w roku 2025
- "Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Wierzbica w 2025 r." - etap I
- Sukcesywny wywóz niesortowanego gruzu i ziemi
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.