Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286376/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miłków
1.5.2.) Miejscowość: Miłków
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7131048
1.5.8.) Numer faksu: 75 7131754
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lbg.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników chemicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9873c641-4ea4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067719/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa odczynników chemicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49002,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki do bieżących zadań w Zespole Produkcji Biopreparatu1. Agar do celów mikrobiologicznych Postać: ciało stałe, proszek, kolor biały lub kremowy.
Punkt żelowania 33-40°C.
Siła żelowania min. 600 g/cm2.
Opakowanie: 1000 g. op. 3
2. Glukoza bezwodna Rozpuszczalność: łatwo rozpuszczalny w wodzie.
Zastosowanie: biochemia, mikrobiologia, przemysł spożywczy, medycyna.
Postać: biały krystaliczny proszek o słodkim smaku.
Opakowanie: 1000 g. op. 7
3. Potasu diwodorofosforan Czystość min. 98%.
Rozpuszczalność: łatwo rozpuszczalny w wodzie.
Wygląd: białe kryształy.
Opakowanie: 500 g. op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1485,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Maltoza do celów mikrobiologicznych Postać: proszek koloru od białego do jasnobrązowego.Rozpuszczalność: łatwo rozpuszczalny w wodzie.
Zawartość: min. 96 %.
Opakowanie: 1000 g. op. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2535,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw odczynników do wykonania PCR1. Qiagen Taq PCR Core Kit
1000 u Zestaw Qiagen Taq PCR Core Kit 1000 u (nr kat producenta: 201225) lub równoważny. Opis równoważności:
dNTP – ultraczysta mieszanina zawierająca po 10mM dATP, dCTP, dGTP, dTTP; – ilość: 4x200µl;
chlorek magnezu – roztwór 25mM; ilość: 4 x 1,2ml;
PCR Buffer 10x – zawiera Tris-HCl, KCl, (NH4)2SO4, 15mM MgCl2; pH 8,7 przy 200C – ilość: 4 x 1,2 ml;CoralLoad PCR Buffer 10x – ilość: 4 x 1,2 ml – z barwnikami czerwonym i żółtym;
Q-solution 5x – modyfikujący topnienie DNA; ilość: 4 x 2 ml;
polimeraza Taq DNA - rekombinowana, masa cząsteczkowa 94kDa.
Właściwości polimerazy:
stężenie wyjściowe 5u/µl;
medium: 20mM Tris-HCl, 100mM KCl, 1mM DTT, 0,1mM EDTA, 0,5%(v/v) Nonidet ® P-40, 0,5%(v/v) Tween® 20, 50%(v/v) glicerol; pH 8,0 przy 20°C;
efektywność: 2-4kb/min przy 72°C;
możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji, także w przypadku trudnych matryc;
opakowanie zawiera 1000 jednostek (4 x 250) enzymu. op. 1
2.
Qiagen Taq DNA Polymerase 1000 u Qiagen Taq DNA Polymerase 1000 U (nr kat. producenta: 201205) lub równoważny. Opis równoważności - zestaw o następujących parametrach:
4 x 250 jednostek polimerazy Taq DNA, rekombinowanej o masie cząsteczkowej 94kDa;
stężenie wyjściowe 5u/µl. Medium: 20mM Tris-HCl, 100mM KCl, 1mM DTT, 0,1mM EDTA, 0,5%(v/v) Nonidet P-40, 0,5%(v/v) Tween 20, 50%(v/v) glicerol; pH 8,0 przy 200C. Efektywność: 2-4kb/min przy 720C;
PCR Buffer 10x – zawiera Tris-HCl, KCl, (NH4)2SO4, 15mM MgCl2; pH 8,7 przy 20C – ilość: 4 x 1,2 ml;
CoralLoad PCR Buffer 10x – ilość: 4 x 1,2 ml – zawiera barwnik czerwony i żółty;
chlorek magnezu – roztwór 25 mM; ilość: 4 x 1,2ml;
Q-solution 5 x – modyfikujący topnienie DNA; ilość: 4 x 2 ml;
możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji, także w przypadku trudnych matryc;
opakowanie zawiera 1000 jednostek (4 x 250) enzymu. op. 1
3. Qiagen Multiplex PCR kit Zestaw QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) nr kat. 206145.
Zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 1000 reakcji PCR w objętości 50ul:
1 x 25 ml QIAGEN Multiplex PCR Master Mix zapewniający osiągnięcie stężenia 3mM MgCl2 w mieszaninie reakcyjnej;
Q-Solution 5x stężony, 1x10,0ml;
RNAse-Free Water 1x20ml;
Zawiera polimerazę Taq niewykazującą aktywności w temperaturze pokojowej (HotStarTaq DNA);
mieszanina buforowana układem KCl i (NH4)2SO4;
możliwość zamrożenia zestawu w celu wydłużenia jego przydatności do użycia;
zestaw kompletny, tj. zawiera wszystkie reagenty niezbędne do przeprowadzenia PCR po dodaniu markerów i matrycy (HotStarTaq® DNA Polymerase, Multiplex PCR Buffer, dNTP Mix);
użycie zestawu pozwala na wykonywanie PCR w multipleksach bez konieczności wcześniejszej optymalizacji;
podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim. op. 2
4. Bufor TE TRIS-EDTA Bufor TE TRIS-EDTA lub równoważny (nr katalogowy A0386.0500)
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- Bufor do zawieszania DNA;
- pH 8,0;
- Pojemność opakowania: 500 ml. op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 25630,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki niezbędne do pracy analizatorów genetycznych firmy Applied Biosystems1. GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard (nr kat producenta: 4366589)
lub równoważny. Opis równoważności:
standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer, długość kapilary 36 cm i 50 cm;
pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, 500, 514, 520, 540, 560, 580, 600;
możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
możliwość porównywania długości fragmentów z rozdziałami wykonanymi przy użyciu oryginalnego odczynnika. op. 2
2. POP-7 Polymer for 3500/3500xL Polimer POP-7 Polymer for 3500/3500xL (nr kat. producenta: 4393708) lub równoważny. Opis równoważności:
polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm lub 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
opakowanie rozpoznawalne przez system monitorowania czasu pracy
i daty ważności odczynników (RFID – ang. Radio Frequency Identification);
możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
możliwość porównywania długości fragmentów z rozdziałami wykonanymi przy użyciu oryginalnego odczynnika;
objętość opakowania pozwala na rozdział min. 384 prób. op. 2
3. GeneScan™ 400HD ROX ™- Size Standard GeneScan™ 400HD ROX ™ - Size Standard (nr kat. 402985) o parametrach:
standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (rok produkcji 2007) oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm,
pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
standard wielkości zawiera 21 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 50, 60, 90, 100, 120, 150, 160, 180, 190, 200, 220, 240, 260, 280, 290, 300, 320, 340, 360, 380, 400;
fragmenty znakowane fluoroforem ROX, do detekcji filtrem wirtualnym D w analizatorze genetycznym 3130 Genetic Analyzer, skalibrowanym spektralnie matrycą Multi-Capillary DS-30 (Dye Set D) Matrix Std Kit;
opakowanie zawiera dwie 200 μl fiolki standardu wielkości;
opakowanie zawiera jedną 400 μl fiolkę buforu obciążającego, zawierającego blue dextran w stężeniu 500 mg/ml oraz 25 mM EDTA;
odczynniki mogą być przechowywane w temperaturze 2°C – 4°C. op. 1
4. Hi-Di™ Formamide Hi-Di™ Formamide nr kat. 4311320 lub równoważny:
wysoce dejonizowany formamid przeznaczony do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007), długość kapilary 36 cm i 50 cm;
1 op. = 25 ml. op. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 10004,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Żel krzemionkowyz indykatorem wilgotności Żel krzemionkowy z indykatorem wilgotności:
do podsuszania tkanek roślinnych;
pomarańczowy/czerwony;
nietoksyczny;
wysycony indykatorem wilgotności (zmiana koloru na niebieski/zielony);
granulacja 3 - 5 +/-1 mm;
możliwość regeneracji poprzez wyprażanie w min. 130°C;
op. = 5 kg; łączna masa: 50 kg. kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1626,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Murashige and soog Basal salt Micronutrient solution 10x Murashige and Skoog Basal Salt Micronutrient Solution liquid, suitable for plant cell culture (nr kat. producenta: Sigma-Aldrich M0529-1L lub równoważny):przeznaczenie: Plant medium;
postać: przezroczysty płyn;
kolor lekko żółty;
pH 2,4-4,2;
stężenie x10;
1 op.= 1L. op. 4
2 Alginian sodu
Kwas alginowy, sól sodowa, high viscosity (nr kat. Pol-aura PA-03-7494-E#100G lub równoważny):
postać: biały lub prawie biały proszek lub beżowy proszek;
lepkość 450 - 550 cP (1% w wodzie);
czystość ≥ 99,0%;
1 op.= 100 g;
nr CAS 9005-38-3. op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1619,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kolumienki do doczyszczania produktu PCR1. Clean Up Clean-Up A&A Biotechnology (nr kat. producenta: 021-250 lub równoważny). Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
zestaw do oczyszczania 250 próbek DNA po reakcjach enzymatycznych, oparty na technologii złoży krzemionkowych w minikolumnach;
pojemność złoża - do 20 µg DNA;
odpowiedni do próbek o wielkości do 150 µl;
możliwe do zastosowania bufory do elucji - bufor Tris, bufor TE, woda w objętości min. 30 µl;
odpowiedni do oczyszczania fragmentów DNA o długości 100 - 10 000 bp;
możliwość odzysku 60-90 %;
oczyszczenie w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie sekwencjonowania DNA;
zawiera gotowe do użycia bufory – wiążący oraz płuczący;
bufor wiążący zawiera indykator umożliwiający kontrolę pH mieszaniny;
zawiera roztwór buforujący umożliwiający zmianę pH mieszaniny;
zawiera gotowy bufor do elucji służący jako medium do długoterminowego przechowywania DNA;
zawiera szczegółową instrukcję w języku polskim lub angielskim. op. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1478,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Microspin G-50 Columns Microspin G-50 Columns Cytiva (nr katalogowy producenta: 27-5330-02 lub równoważny). Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:szybkie i wydajne oczyszczenie fragmentów DNA o długości powyżej 20 pz;
przeznaczenie do oczyszczania próbki o objętości 10-100 µl;
usuwanie soli, pozostałości buforów, dNTPs, BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit i innych niskocząsteczkowych zanieczyszczeń.
Zestaw zawiera:
250 kolumienek wypełnionych żelem Sephadex G-50 DNA Grade.
Usieciowane złoża możliwe za pomocą buforu TE z dodatkiem odczynnika o nazwie 0.05% Kathon CG/ICP Biocide;
1 op. pozwala na doczyszczenie 250 próbek.
op. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4624,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego otrzymał jedną ofertę od Wykonawcy Biomaxima S.A. z siedzibą w Lublinie przy ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin. Wykonawca zaproponował w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 4 005,40 zł. Zamawiający przeliczył ofertę i poinformował Wykonawcę o oczywistej omyłce rachunkowej poprawiając ofertę na wartość 2 287,20 zł. Wykonawca pismem z dnia 15.12.2021 r. poinformował Zamawiającego, że nie akceptuje poprawy oczywistej omyłki rachunkowej, a wartość oferty nie ulega zmianie. Poinformował także, że proponuje przedmiot zamówienia w opakowaniach o innej wadze, niż te, których wymagał Zamawiający. Ustawa PZP nie daje Wykonawcy dyspozycji na brak zgody na poprawę oczywistej omyłki rachunkowej na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2), ale Zamawiający przyjął informację Wykonawcy dotyczącą zaoferowanych przez Wykonawcę opakowań o masie 500 g, a nie 1000 g, co miało faktycznie wpływ na cenę oferty. Zamawiający jednak nie dokona wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę i nie zawrze umowy z Wykonawcą, gdyż jest zmuszony unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia, gdyż cena oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na realizację Pakietu nr I została przez Zamawiającego oszacowana na wartość 1 485,38 zł netto, tj. 1 827,02 zł brutto, co stanowi, że wartość oferty o 130,18% przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na pokrycie w/w różnicy i dlatego unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3016,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3016,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3016,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625
7.3.3) Ulica: ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3016,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28052,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28052,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28052,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech - M. Zemanek - Zboch Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939460
7.3.3) Ulica: Strzegomska 260A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-432
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28052,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10001,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10001,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10001,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10001,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, dlatego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, dlatego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została żadna oferta, dlatego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została żadna oferta, dlatego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników do projektu badawczego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.