eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórówUtrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Zagórów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632748810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umg@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5049597-9b41-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5049597-9b41-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072034/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest przez Gminę utworzonej przez nią spółce komunalnej i spełnione są
łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz
istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również
spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w
taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań
powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną,
nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 432500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Zagórów, w szczególności:
1) sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych,
2) sprzątanie pasów drogowych dróg powiatowych,
3) utrzymanie czystości i utrzymanie zieleni na przystankach autobusowych i w wiatach turystycznych,
4) utrzymanie czystości na placach zabaw, utrzymanie terenów zielonych – koszenie traw, cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów niskich,
5) utrzymanie rowów i przepustów – odmulanie i zapewnianie właściwego przepływu.
2. Zakres czynności związanych z utrzymaniem określają istotne postanowienia umowne.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania z należytą starannością.
4. Wykonawca inicjuje działania uzgadniając ich wykonanie z Zamawiającym.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za stałe utrzymanie czystości, porządku i estetyki powierzonych terenów, wykonuje prace w sposób ciągły, bez przestojów.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
a) codzienny nadzór, ocena powierzonych terenów,
b) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich obserwacji i nieprawidłowości,
c) zgłaszanie konieczności wykonania czynności dodatkowych, wykraczających poza zakres prac.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prac fizycznych – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy.
8. Wykonawca składa Zamawiającemu wykaz osób, które realizują̨ zamówienie w zakresie prac fizycznych wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na postawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania usługi.
9. Każdorazowa zmiana wykazu osób, powoduje konieczność przedstawienia korekty listy osób wykonujących zamówienie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę̨ w wykazie i pozostają zatrudnione na podstawie kodeksu pracy. Osoby oddelegowane przez Wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzonej przez Zamawiającego. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający żąda wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Usług Wodnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671776570

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 5

7.3.4) Miejscowość: Zagórów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-410

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.