Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244978/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00244990/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010026 z dnia 2021-02-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja T. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 042 272 59 37
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.piotrowska@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umed.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a171de1-5fd2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00003597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:W związku z art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki zgodnie z Ustawą PZPUzasadnienie faktyczne:Uniwersytet Medyczny w Łodzi sprawuje nad tą osobą prawną (tutaj UMED sp. z o.o.) kontrolę, a w spółce nie ma bezpośredniego kapitału prywatnego. Wydaje się, że bardziej gospodarnym dla Uczelni zatrudnić Spółkę nad którą ma pełną kontrolę i jednocześnie spełnia wszystkie wymagania prawne dla dokonania powierzenia oraz sprawdza się organizując systemy parkingowe Uczelni, niż płacić więcej za usługę podmiotom zewnętrznym.Uczelnia dzięki wykonywaniu usługi przez podmiot zależny, ma większą kontrolę nad prawidłową realizacją umowy.Umowa dotyczy wszystkich terenów zielonych oraz chodników, czyli terenów niedochodowych, a ważnych dla wizerunku Uczelni.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5614543,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w terminie od 12.02.2021r. – 30.06.2024 r.Poniżej Zakres prac:1. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania na zewnątrz budynków(w tym również schodów zewnętrznych budynków) zgodnie z zakresem czynności wymienionym poniżej:a. utrzymania czystości, zbieranie śmieci, liści i innych zanieczyszczeń, opróżnienie koszt na śmieci i wynoszenie ich do wyznaczonych pojemników zgodnie z zasadami segregacji, zamiatania terenów utwardzonych,b. oczyszczania kratek ściekowych i studzienek, odwodnień liniowych,c. utrzymanie w czystości ławek, koszy, wiat, stojaków na rowery, tablic informacyjnych, znaków drogowych , innych oznaczeń, tablic informacyjnych, a także innych obiektów małej architektury znajdujących się na terenie zewnętrznym,d. czyszczenie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynków ,2. Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania prac sezonowych zgodnie z zakresem czynności, ze szczególnym uwzględnieniem:3.1 Pielęgnowania terenów zielonych w okresie wiosny, lata i jesieni, tj.:a) pielęgnacja zieleni, w tym przycinania odrostów drzew do wysokości 2 m od podłoża, usuwania wszelkiego rodzaju chwastów i trawy z klombów oraz terenów z kamieniami lub korą,b) oczyszczanie opasek i trawników z nieczystości,c) wygrabianie i wywożenie liści, gałęzi i innych odpadów zielonych poza teren obiektu,d) strzyżenie trawników, z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd trawnika (tak aby utrzymywać trawę w maksymalnej wysokości do 6 cm wysokości) wraz z wywozem skoszonej trawy i resztek,e) dosiewanie trawy, f) odchwaszczanie chodników i krawężników, g) podlewanie nasadzeń drzew i krzewów i terenów zgodnie z ustaleniami z administratorem,3.2. Pielęgnowania terenów zielonych w okresie zimowym, z wyjątkiem nasadzeń, drzew i krzewów.3.3. Likwidacji skutków zimy w systemie ciągłym i niezwłocznie po wystąpieniu opadów, tj.:a) odśnieżanie i posypywanie solą, piaskiem ciągów komunikacyjnych, podwórek oraz parkingów – prace w dni robocze mają być wykonane do godziny 7.00, natomiast w trakcie opadów prace mają być wykonywane w systemie ciągłym(podjęcie prac ma nastąpić nie później niż w ciągu godziny od wystąpienia opadów), b) likwidacja skutków gołoledzi – prace w dni robocze mają być wykonane do godziny 7.00, a w trakcie opadów prace mają być wykonywane w systemie ciągłym, niezwłocznie po jej wystąpieniu, (podjęcie prac ma nastąpić nie później niż w ciągu godziny od wystąpienia opadów),c) wywóz śniegu(w przypadku nadmiernych opadów i braku miejsca do pryzmowania w miejscach wyznaczonych przez administratora nieruchomości) z chodników poza teren nieruchomości, co powinno zostać wykonane w ciągu 24 godzin od momentu wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do wykonania wskazanego obowiązku.3.4. Wykonawca zapewni we własnym zakresie, worki do koszy na śmieci znajdujących się na terenie przekazanym w powierzenie.3.5. Wykonawca zapewni wykonanie dodatkowych czynności na terenie Rektoratu Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, przy Al. Kościuszki 4 zgodnie z poniższym wykazem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4667124,84
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4667124,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4667124,84
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272758803
7.3.3) Ulica: ul. Muszyńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-151
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na tym etapie nazwa podwykonawcy nie jest znana. Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy zadania inne niż główny przedmiot zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4667124,84
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1235 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.