eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługa utrzymania czystości w budynku administracyjno - biurowym KOWR OT Bydgoszcz oraz Sekcji Zamiejscowej w Kusowie wraz z terenami zewnętrznymi, z uwzględnieniem podziału na części.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w budynku administracyjno - biurowym KOWR OT Bydgoszcz oraz Sekcji Zamiejscowej w Kusowie wraz z terenami zewnętrznymi, z uwzględnieniem podziału na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/456836

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w budynku administracyjno - biurowym KOWR OT Bydgoszcz oraz Sekcji Zamiejscowej w Kusowie wraz z terenami zewnętrznymi, z uwzględnieniem podziału na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42ab32a-7bbc-4ba5-bf5c-464f3410f682

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa utrzymania czystości w budynku administracyjno - biurowym KOWR OT Bydgoszcz oraz sekcji zamiejscowej w Kusowie wraz z terenami zewnętrznymi, z uwzględnieniem podziału na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.18.2024.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184000,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku administracyjno – biurowym KOWR w Bydgoszczy (85-039) przy ul. Hetmańskiej 38 .

I. Przybliżone powierzchnie poszczególnych kondygnacji budynku w m2:
- Piwnica -346;
- Parter - 449;
- I piętro - 366;
- II piętro - 366;
- III piętro -366;
- IV piętro (biura przy długim korytarzu, korytarze, klatka schodowa, łazienki) - 316;
- V piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki, pok. 511, pok. 514) - 146;
- VI piętro (korytarze, klatka schodowa, łazienki) - 100;
RAZEM - 2455
- powierzchnia do sprzątania w godzinach pracy KOWR dwa razy w miesiącu na wezwanie: (kasa, serwerownia, pokój 318, pokój 514, pomieszczenia archiwum) ok. 350 m2
- magazyn zewnętrzny (sprzątany raz w tygodniu) o pow. ok. 65 m2
- liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -19 sztuk
- liczba pisuarów – 7 sztuk
- liczba kabin toaletowych – 32 sztuk
- liczba umywalek – 18 sztuk
- ilość okien (łącznie z fasadami) – 153 sztuk o pow. ok. 4 m2 każde
- powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 1.315,00 m2
- winda posiada 8 poziomów umiejscowionych od parteru do 7 piętra.

II. Opis powierzchni budynku:
1. Piwnice:
a) Korytarze: podłoga, ściany, drzwi
b) Pomieszczenia magazynowe: podłoga, ściany, drzwi,
c) Pomieszczenia archiwum: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe,
2. Parter:
a) hol, korytarz: podłoga, wycieraczki wewnętrzne, donice z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, lada, fasada szklana dyżurki, meble, kosze;
b) toaleta: podłoga, okna drzwi, muszla klozetowa - 1 szt., umywalka - 1 szt., lustro, ściany, kosz;
c) sale konferencyjne: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe- stoły, krzesła, wyposażenie, kosze, grzejniki;
d) kuchnia: podłoga, ściany, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz, okna, drzwi.
e) pomieszczenie magazynowe zewnętrzne: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki wraz z toaletą: podłoga, okna, drzwi, muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt., lustro, ściany.
f) pomieszczenie kancelaryjne: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejnik, kosz
g) pomieszczenia archiwum: podłoga, ściany, okna, drzwi, meble biurowe, grzejniki, kosz
3. I piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) gabinety dyrektorów, sekretariat: podłoga, ściany, meble, okna, drzwi, toaleta (muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt.), grzejniki, kosze.
d) pokoje biurowe - 14: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
e) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
4. II piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) serwerownia: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
d) kasa: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
e) pokoje biurowe - 19: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
f) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
5. III piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pok. 318: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki,
d) pokoje biurowe - 20: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
6. IV piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pokoje biurowe - 11: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
d) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
7. V piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pok. 511: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki
d) pok. 514: podłoga, drzwi, ściany, okna, meble biurowe, kosze, grzejniki, kuchnia: meble kuchenne, łazienka: muszla klozetowa – 1 szt., umywalka – 1 szt., kabina prysznicowa – 1 szt.. glazura
e) toalety: podłoga, ściany, okna, drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
8. VI piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, fasady okienne, grzejniki,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) toalety: podłoga, ściany, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 4 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 2 szt., lustra, kosze.
9. W klatce schodowej zamontowana jest winda przebiegająca przez wszystkie kondygnacje i mająca 8 przystanków z otwieranymi automatycznie drzwiami.
10. Podłogi w budynku:
a) Piwnice – wylewka betonowa
b) Hol i klatka schodowa – tarkett
c) Korytarze – parkiet
d) Pokoje – ok 90% parkiet, ok. 10% wykładziny dywanowe, 1 pokój gres
e) Łazienki i kuchnia - gres

III. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
• dokonanie wizji lokalnej jest zalecane z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia,
• liczba pracowników zamawiającego: - ok. 100 osób,
• Zamawiający do realizacji zadania NIE ZAPEWNIA środków czyszczących, chemicznych, piorących, do zmywarki itp. oraz środków higieny osobistej – Wykonawca zobowiązany jest nabyć je na własny koszt.
• Zamawiający NIE ZAPEWNIA sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.
• usługa utrzymania czystości będzie odbywała się po godz. 15.30

IV. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonywania został opisany w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 126178,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i archiwum w Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, gmina Dobrcz, przy ulicy Osiedlowej 11 oraz dbania o porządek na terenie przedmiotowej nieruchomości.

I. Powierzchnie budynku w m2 powierzchni użytkowej budynku:
- Parter - 479;
- I piętro - 332;
RAZEM - 811
- Liczba toalet wyposażonych w WC i umywalki -6 sztuk
- Liczba muszli klozetowych – 6 sztuk
- Liczba pisuarów – 1 sztuka
- Liczba umywalek – 6 sztuk
- Ilość okien (łącznie z fasadami) – 55 sztuk
- powierzchnia (dwustronna) szyb stolarki okiennej i drzwiowej – 232,56 m2

II. Opis powierzchni budynku:
Parter:
a) hol, korytarze: podłoga, wycieraczki wewnętrzne i zewnętrzne, doniczki z kwiatami, drzwi zewnętrzne, drzwi wewnętrzne, meble, kosze, grzejniki.
b) pokoje biurowe - 4: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi.
c) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne,
d) kuchnia: podłoga, ściany, okno, drzwi, meble kuchenne, zlewozmywak, kosz,
e) łazienka: podłoga, ściany, kabina prysznicowa, drzwi,
f) toalety: podłoga, okna, drzwi, muszla klozetowa - 2 szt., umywalka - 2 szt., lustra, ściany, kosze, grzejniki.
g) pomieszczenia magazynowe.
I piętro:
a) klatka schodowa: schody, balustrady, słupki, poręcze, ściany, okna, grzejniki, kwiaty,
b) korytarze i hol: podłoga, ściany, fasady okienne, grzejniki, meble tapicerowane, drzwi,
c) pokoje biurowe - 8: podłoga, okna, drzwi, grzejniki, meble biurowe, kosze, drzwi,
d) aneks kuchenny, meble kuchenne, zlewozmywak
e) toalety: podłoga, okna drzwi, grzejniki, muszle klozetowe – 3 szt., pisuar - 1 szt., umywalki- 3 szt., lustra, kosze.
f) pomieszczenia archiwum: podłoga, okna, drzwi, meble, wyposażenie, kosze, grzejniki, regały archiwalne,
g) pomieszczenia magazynowe

III. Opis terenów zielonych
a) powierzchnia terenów zielonych ok. 9.000 m2,
b) powierzchnia do koszenia ok. 9.000 m2
c) ilość drzew ok. 115

IV. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
- z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zalecana jest wizja lokalna,
- liczba pracowników zamawiającego: - ok. 6 osób.
- Zamawiający w przedmiotowym zadaniu NIE ZAPEWNIA środków czyszczących, chemicznych, piorących, higieny osobistej itp. Wykonawca zobowiązany jest nabyć je na własny koszt.
- Zamawiający NIE ZAPEWNIA sprzętu niezbędnego do wykonania usługi.
- usługa utrzymania czystości będzie odbywała się od godz. 7.30 do godz. 15.30

V. Szczegółowy zakres prac i sposób ich wykonywania został zawarty i opisany w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 57821,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123358,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300956,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ez-Clean Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-145-08-29

7.3.3) Ulica: Gdańska 89/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-022

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-03 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266368,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ez-Clean Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-145-08-29

7.3.3) Ulica: Gdańska 89/1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-022

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający informuje, że w Sekcji IV w pozycji "wartość części" podana jest wartość netto poszczególnych zadań,ustalona przed wszczęciem postępowania a w poz. 4.3.1 szacunkowa wartość netto tego etapu zamówienia.
2. W Sekcji IV dla części 1 w pkt. 6.2. "cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem" została wskazana oferta Wykonawcy, który ostatecznie zrezygnował z podpisania umowy. W związku z powyższym oraz w związku z art. 263 ustawy Pzp Zamawiający dokonał ponownej oceny złożonych ofert i udzielił zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę najniższą spośród ofert pozostałych Wykonawców tj. 148.830,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.