eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie,
2) dla Brzezinka i Krasowice,
3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie,
2) dla Brzezinka i Krasowice,
3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61e1dff-e97f-44ca-b3e4-aca98a009e15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021120/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Nowych Smarchowic, Smarchowic Wielkich, Brzezinki, Krasowic, Bukowy Śląskiej, Woskowic Małych, części gminy Namysłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607693

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.126.2024.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie zgodnie z uchwałą Nr 59/IX/24 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie (załącznik Nr 3 do SWZ). Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1130), b) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2404), c) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), d) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2021 r., poz. 214), e) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.), f) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688). 2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie dotyczy umożliwienia realizacji inwestycji polegającej na budowie farm fotowoltaicznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na obszarze działek o numerach ewidencyjnych 236/2, 240/3, 241, 242 – obręb Nowe Smarchowice oraz 31/3 – obręb Smarchowice Wielkie. Powierzchnia terenu przeznaczonego pod elektrownie słoneczne (farmy fotowoltaiczne) wyniesie ok. 34,51 ha. Realizacja inwestycji planowana jest na terenie użytkowanym rolniczo.
3. Kryteria sporządzenia załącznika graficznego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z wytycznymi dla planistów – załącznik nr 6 do SWZ. 4. Etapy zamówienia: a) sporządzenie ogłoszenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu, b) zawiadomienie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji
i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu, c) sporządzenie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu (zawarte w kartach terenu, analogicznie do uchwały nr 384/VIII/22 RM w Namysłowie z dnia 11.02.2021 r.) oraz część graficzną – rysunek planu w skali 1:1000 (wg kryteriów z załącznika nr 6) wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu Burmistrzowi wraz z plikiem GML. Sporządzenie prognozy w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie wykazu złożonych wniosków wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia, d) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu od komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających oraz udział w komisji, e) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi,
f) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające, g) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze
(jeśli okaże się to konieczne), h) sporządzenie ogłoszenia i obwieszczenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych, i) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu, j) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych, k) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie, l) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:1000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia projektu oraz raportem: w 1 egzemplarzu w formie papierowej,
w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML), m) udział w sesji, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu, n) przekazanie gotowej zmiany planu w skali 1:1000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML, w 2 egzemplarzach w formie papierowej, w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, (metadane, dane przestrzenne, plik GML),
w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem. Zamawiający przewiduje płatność wyłącznie w roku 2025, nie później niż do 29.12.2025 r. Płatność nastąpi na podstawie faktur częściowych po kolejno wykonanych etapach: a) po wydaniu pozytywnej opinii lub opinii z uwagami przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną – 20%, b) po konsultacjach społecznych – 20%,
c) po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie – 40%, d) po zatwierdzeniu przez Wojewodę oraz odbiorze przedmiotu umowy – 20%. Termin płatności faktur: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo doręczonej faktury Zamawiającemu. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia oraz miejscowości dla której zostały wykonane. Termin płatności faktur: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo doręczonej faktury Zamawiającemu.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia oraz miejscowości dla której zostały wykonane. Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Brzezinka i Krasowice zgodnie z uchwałą Nr 60/IX/24 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 26 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Brzezinka i Krasowice (załącznik Nr 4 do SWZ). Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130),
b) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2404),
c) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),
d) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2021 r., poz. 214), e) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r.
w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.),
f) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688). 2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczy umożliwienia lokalizacji instalacji odnawialnych źródeł energii, w tym elektrowni fotowoltaicznych, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, z dopuszczeniem lokalizacji magazynów energii i GPO. Powierzchnia opracowania wynosi ok. 143,3 ha. Realizacja inwestycji planowana jest na terenie o przeznaczeniu rolniczym. 3. Kryteria sporządzenia załącznika graficznego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z wytycznymi dla planistów – załącznik nr 6 do SWZ. 4. Etapy zamówienia: a) sporządzenie ogłoszenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu, b) zawiadomienie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji
i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu, c) sporządzenie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu (zawarte w kartach terenu, analogicznie do uchwały nr 384/VIII/22 RM w Namysłowie z dnia 11.02.2021 r.) oraz część graficzną – rysunek planu w skali 1:1000 (wg kryteriów z załącznika nr 6) wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu Burmistrzowi wraz z plikiem GML. Sporządzenie prognozy w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie wykazu złożonych wniosków wraz z propozycją
ich rozstrzygnięcia, d) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu od komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz naniesienie korekt z niej wynikających oraz udział w komisji. e) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi,
f) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające, g) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze
(jeśli okaże się to konieczne), h) sporządzenie ogłoszenia i obwieszczenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych, i) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu, j) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych, k) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie, l) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:1000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia projektu oraz raportem: w 1 egzemplarzu w formie papierowej,
w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML), o) udział w sesji, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu, p) przekazanie gotowej zmiany planu w skali 1:1000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML, w 2 egzemplarzach w formie papierowej, w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, (metadane, dane przestrzenne, plik GML),
w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem. Zamawiający przewiduje płatność wyłącznie w roku 2025, nie później niż do 29.12.2025 r. Płatność nastąpi na podstawie faktur częściowych po kolejno wykonanych etapach: a) po wydaniu pozytywnej opinii lub opinii z uwagami przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną – 20%, b) po konsultacjach społecznych – 20%,
c) po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie – 40%,
d) po zatwierdzeniu przez Wojewodę oraz odbiorze przedmiotu umowy – 20%. Termin płatności faktur: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo doręczonej faktury Zamawiającemu. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia
oraz miejscowości dla której zostały wykonane. Termin płatności faktur: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo doręczonej faktury Zamawiającemu.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia oraz miejscowości dla której zostały wykonane. Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek położonych w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych zgodnie z uchwałą Nr 51/IX/24 Rady Miejskiej w Namysłowie z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów obrębów Brzezinka i Krasowice (załącznik Nr 5 do SWZ). Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1130), b) z zapisami ustawy o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 317), c) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2404), d) z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), e) z zapisami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U z 2021 r., poz. 214), f) z zapisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.), g) z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688). Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczy wskazania terenów,
na których zakazuje się zabudowy budynkami o funkcji mieszkalnej oraz budynkami o funkcji mieszanej w rozumieniu przepisów art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych, w związku z planowaną lokalizacją elektrowni wiatrowej w gminie Domaszowice. 3. Kryteria sporządzenia załącznika graficznego do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – zgodnie z wytycznymi dla planistów – załącznik nr 6 do SWZ. 4. Etapy zamówienia:
a) sporządzenie ogłoszenia i obwieszczenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu, b) zawiadomienie na piśmie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu, sporządzenie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową – ustalenia planu (zawarte w kartach terenu, analogicznie do uchwały nr 384/VIII/22 RM
w Namysłowie z dnia 11.02.2021 r.) oraz część graficzną – rysunek planu w skali 1:1000 (wg kryteriów z załącznika nr 6) wraz z rozpatrzeniem wniosków oraz sporządzeniem prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu Burmistrzowi wraz z plikiem GML. Sporządzenie prognozy w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie wykazu złożonych wniosków wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia, c) uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie planu od komisji urbanistyczno-architektonicznej
oraz naniesienie korekt z niej wynikających oraz udział w komisji.
d) uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu, z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, e) naniesienie korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu, wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające, f) przeprowadzenie procedury zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (jeśli okaże się to konieczne),
g)sporządzenie ogłoszenia i obwieszczenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych, h) uczestnictwo w konsultacjach społecznych, sporządzenie raportu, i) wprowadzenie zmian do projektu planu miejscowego wynikających z konsultacji społecznych, j) ponowienie czynności w niezbędnym zakresie,
k) przekazanie gotowego projektu planu w skali 1:1000 Zamawiającemu wraz z załącznikami wymaganymi do uchwalenia projektu oraz raportem:  w 1 egzemplarzu w formie papierowej, w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (metadane, dane przestrzenne, plik GML),
l) udział w sesji, na której planowane będzie uchwalenie projektu planu,
m) przekazanie gotowej zmiany planu w skali 1:1000 Zamawiającemu (uchwała, tekst, rysunki, zbiór danych przestrzennych i inne załączniki uzupełnione o nr uchwały) wraz z plikiem GML, w 2 egzemplarzach w formie papierowej, w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, (metadane, dane przestrzenne, plik GML), w 1 egzemplarzu (część graficzna) zalaminowanym, zabezpieczonym przed zniszczeniem.
Zamawiający przewiduje płatność wyłącznie w roku 2025, nie później niż do 29.12.2025 r. Płatność nastąpi na podstawie faktur częściowych po kolejno wykonanych etapach: a) po wydaniu pozytywnej opinii lub opinii z uwagami przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną – 20%,
b) po konsultacjach społecznych – 20%, c) po uchwaleniu przez Radę Miejską w Namysłowie – 40%, d) po zatwierdzeniu przez Wojewodę oraz odbiorze przedmiotu umowy – 20%. Termin płatności faktur: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo doręczonej faktury Zamawiającemu. Po wyborze najkorzystniejszej oferty wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykaz obowiązujących uchwał wykonanych planów miejscowych z podaniem numeru uchwały, dnia podjęcia oraz miejscowości dla której zostały wykonane. Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
5Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowo Usługowa Bartosz Maluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5921855762; REGON:021406869

7.3.3) Ulica: Blacharska 24/9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-206

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowo Usługowa Bartosz Maluga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5921855762; REGON:021406869

7.3.3) Ulica: Blacharska 24-9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-206

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Community sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521424024; NIP: 8952238983

7.3.3) Ulica: Mulicka 6/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-315

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.