Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na zapewnieniu
w 2025 roku usługi palenia w kotłowniach budynków stanowiących mienie Gminy Przemęt
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na zapewnieniuw 2025 roku usługi palenia w kotłowniach budynków stanowiących mienie Gminy Przemęt
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567b6ba8-34c3-45a8-bb77-ff012b8d0dd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług polegających na zapewnieniu w 2025 roku usługi palenia w kotłowniach budynków stanowiących mienie Gminy Przemęt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający tj. Gmina Przemęt w celu realizacji zadania własnego wynikającego z art. 7 ust. 1 pkt 7, 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1465) planuje przeprowadzić postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Świadczenie usług polegających na zapewnieniu w 2025 roku usługi palenia
w kotłowniach budynków stanowiących mienie Gminy Przemęt”. Spełnione zostały wszystkie warunki wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) do udzielenia zamówienia z wolnej ręki tj.:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do świadczenia w 2025 roku usług polegających na zapewnieniu usługi palenia w kotłowniach i utrzymania porządku w pomieszczeniach kotłowni:
1. Mochy ul. Wolsztyńska 6,
2. Mochy ul. Polna 1 i 3,
3. Bucz ul. Akacjowa 2,
4. Bucz ul. Kasztanowa 15,
5. Przemęt ul. Powstańców Wielkopolskich 1,
6. Przemęt ul. Jagiellońska 8
stanowiących własność Zamawiającego, przez czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego.
1. Świadczenie usług, o których mowa w § 1 polegać będzie w szczególności na:
1) stałej i nieprzerwanej usłudze palenia w kotłowniach centralnego ogrzewania (całodobowej) zapewniając właściwą temperaturę w pomieszczeniach na poziomie +/-20oC,
2) prowadzeniu oszczędnej gospodarki opałowej,
3) czyszczeniu i bieżącej konserwacji kotłów, wykonywania drobnych napraw
w kotłowni,
4) zabezpieczeniu kotłowni i składu opału przed dostępem osób nieupoważnionych,
5) utrzymaniu czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni i składu opału,
6) wywozie szlaki z kotłowni w wyznaczone miejsce,
7) codziennym przynoszenie opału i układaniu na palenisku,
8) dozorowaniu kotłów w czasie spalania się opału,
9) informowaniu Zleceniodawcy o potrzebie dostarczenia opału (minimum 3 dni przed dostawą),
10) informowaniu Zleceniodawcy o awariach, koniecznych naprawach
i remontach kotłów oraz instalacji c. o.,
11) zmagazynowaniu węgla w składzie opału (zabrania się pozostawienia opału przy wsypie do składu opału),
12) przygotowaniu do palenia drewna dostarczonego z zasobu gminnego (cięcie, rąbanie i zmagazynowanie w składzie opału).
2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do świadczenia usług będących przedmiotem umowy i usługi świadczone będą przez osoby posiadające wymagane uprawnienia – świadectwo kwalifikacji i zapewni skład osobowy niezbędny do należytego wykonania usługi.
3. Zamawiający zapewnia paliwo stałe: węgiel, ekogroszek, pelet w okresie świadczenia usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923-170-45-91
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
7.3.4) Miejscowość: Przemęt
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEMĘCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEMĘCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a;
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; W oparciu o Uchwałę Rady Gminy Przemęt nr XXXIII/219/16 z dnia 31 grudnia 2016 r. utworzono Przemęckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w celu realizacji zadań własnych gminy w zakresie wodociągów i zaopatrzenia w wodę, kanalizacji, usuwania i oczyszczania ścieków komunalnych, utrzymania czystości i porządku, zieleni gminnej i zadrzewień. Zgodnie z aktem założycielskim spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wszystkie udziały w kapitale zakładowym spółki zostają objęte przez Gminę Przemęt. Na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie występuje udział kapitału prywatnego. Zgodnie z art. 214 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, procent działalności Przemęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. dot. wykonywania powierzonych jej przez Gminę Przemęt zadań wynosi 99,84%. W związku z powyższym uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.