Og³oszenie z dnia 2024-01-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00070218/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT BIOLOGII DO¦WIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225892180
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-100ad5d2-aafc-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00010123
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00568781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Biologii Do¶wiadczalnej imienia Marcelego Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-01/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia wchodzi:
1. Prenumerata czasopism zagranicznych w roku 2024 wed³ug za³±czonego wykazu stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. W ramach dostawy Wykonawca zapewnia:
a) obs³ugê prenumeraty w trybie on-line, poprzez za³o¿enie konta u¿ytkownika dla Zamawiaj±cego na stronie internetowej Wykonawcy;
b) dostarczenie prenumeraty w wersji on-line oraz dostarczenie dokumentacji dot. niezbêdnych licencji na dostêpy on-line;
c) prowadzenie i udostêpnianie na ¿±danie Zamawiaj±cego statystyk wykorzystania dostêpów on-line w zwi±zku z Art. 30 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dn. 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 649 z pó¼n. zm.);
d) komunikowanie siê z Zamawiaj±cym w jêzyku polskim za po¶rednictwem telefonu, poczty elektronicznej oraz w sytuacjach tego wymagaj±cych w formie kontaktu bezpo¶redniego (wizyty w siedzibie Zamawiaj±cego).
3. Wykonawca dope³nia formalno¶ci zwi±zanych z licencjami na prenumeratê w wersji on-line.
4. Zamawiaj±cy informuje o braku dostêpu on-line do artyku³ów w czasopi¶mie objêtym prenumerat± lub innych nieprawid³owo¶ciach uniemo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu korzystanie z prenumeraty on-line, a nastêpnie Wykonawca sk³ada reklamacjê u Wydawcy w imieniu Zamawiaj±cego.
5.Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do sk³adania reklamacji przedmiotu umowy telefonicznie lub drog± elektroniczn± (poczta e-mail), a Wykonawca podejmuje wszelkie dzia³ania maj±ce na celu przywrócenie dostêpu on-line do artyku³ów/czasopism objêtych prenumerat± i niezw³ocznie informuje Zamawiaj±cego o efektach swoich dzia³añ, telefonicznie lub drog± elektroniczn± (poczta e-mail).
6. Wykonawca niezw³ocznie powiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach dotycz±cych prenumerowanych czasopism (np. zmiana tytu³u, czêstotliwo¶ci ukazywania siê, wycofanie tytu³u lub brak mo¿liwo¶ci dostêpu on-line).
7. Rozliczenie nale¿no¶ci za przedmiot zamówienia nast±pi w formie przedp³aty wnoszonej przez Zamawiaj±cego w równych kwotowo ratach lub te¿ p³atno¶ci jednorazowej w zale¿no¶ci od zaoferowania przez Wykonawcê p³atno¶ci bêd±cej kryterium oceny.
a) Zamawiaj±cy dokona p³atno¶ci pierwszej raty w miesi±cu styczniu 2024 roku.
b) terminy p³atno¶ci ratalnej musz± byæ roz³o¿one w równych odstêpach czasu proporcjonalnie do liczby zaoferowanych rat na rok 2024, (np. zaoferowanie p³atno¶ci w trzech ratach):
- I rata p³atna do dnia 31 stycznia 2024 roku;
- II rata - p³atna do dnia 30 czerwca 2024 roku;
- III rata p³atna do dnia 30 listopada 2024 roku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeñ stanowi zasadê przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa siê maksymalnej liczbie punktów mo¿liwych do uzyskania w tym kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: P³atno¶æ ratalna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna i kwalifikacje zawodoweW niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy wyznacza warunek udzia³u w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zwi±zku z art. 116 Pzp, dotycz±cym posiadania niezbêdnego do¶wiadczenia.
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie nie mniej ni¿ 3 (trzy) zamówienia dotycz±ce sprzeda¿y prenumeraty zagranicznych czasopism naukowych.
Warto¶æ (brutto) ka¿dego zamówienia musi byæ nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³.
W przypadku gdy wykazywane zamówienia dotycz± ¶wiadczeñ okresowych i ci±g³ych, dopuszcza siê nie tylko zamówienia zakoñczone, ale równie¿ wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ faktycznie wykonana musi spe³niæ w/w warunek i nale¿y podaæ warto¶æ zrealizowanej czê¶ci zamówienia do dnia z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku (nie warto¶æ ca³ej umowy).
Je¿eli Wykonawca wyka¿e zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyra¿onym w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy ich warto¶æ po ¶rednim kursie NBP z dnia ukazania siê Og³oszenia o zamówieniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci
O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji, zawartych w z³o¿onym wraz z Ofert± O¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp,. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, sk³ada powy¿sze "O¶wiadczenie o aktualno¶ci" podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji, obowi±zuje oddzielnie ka¿dego z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywanie oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s±:
- referencje,
- inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane,
- a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy;
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania Ofert
Wzór wykazu dostaw stanowi za³±cznik do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: (oferta i o¶wiadczenie oraz inne dokumenty sk³adane wraz z ofert±):Formularz Oferty
Wzór Formularza Oferty stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Wykaz czasopism i cen
Wykaz stanowi tre¶æ oferty i Wykonawca sk³ada wype³niony wykaz czasopism i cen wraz z ofert±.
Wyliczenie ceny oferty, nale¿y odpowiednio wype³niæ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zawartymi pouczeniami.
Wzór formularza stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
Informacja wykonawcy o obowi±zku podatkowym
(sk³adana o ile dotyczy)
Wzór informacji wykonawcy o obowi±zku podatkowym stanowi za³±cznik do SWZ. Wype³niony za³±cznik nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± tylko, je¿eli Wykonawca sk³ada Ofertê, której wybór prowadziæ bêdzie do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug (np. wewn±trzwspólnotowe nabycie towarów, import, mechanizm odwróconego obci±¿enia podatkiem VAT).
Informacja utajnieniu
(sk³adana o ile dotyczy)
Wype³niony za³±cznik do SWZ wraz z uzasadnieniem sk³adany jest tylko w przypadku, je¿eli Wykonawca zastrzega poufno¶æ informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Kwestie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa zosta³y opisane w SWZ w punkcie 17.5 i 17.7 litera e.
Informacja o podwykonawcach
Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom
Wzór stanowi za³±cznik do SWZ. Informacje dla Wykonawców zamierzaj±cych powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawc± zosta³y opisane w SWZ w punkcie 11.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
(sk³adane o ile dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik do SWZ.
Pe³nomocnictwo
(sk³adane o ile dotyczy)
Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty, w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
Ponad to:
O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
O¶wiadczenie z art. 125 ust. 5 Pzp podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
(sk³adane o ile dotyczy)
Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, który udostêpnia zasoby, stanowi±ce potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiêbiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiêbiorców uznaje siê wspólników spó³ki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich dzia³alno¶ci gospodarczej.
1) Oferta z³o¿ona przez spó³kê cywiln± jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i wspólników dotycz± ustalenia tego Rozdzia³u.
2) Oferta spó³ki cywilnej musi byæ podpisana przez wszystkich wspólników lub zawieraæ pe³nomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pe³nomocnictwo (np. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê).
Brak podstaw do wykluczenia ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie musi wykazaæ samodzielnie. Dokumenty/o¶wiadczenia dotycz±ce potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia sk³adane s± osobno przez ka¿dego z Wykonawców (je¶li zosta³y okre¶lone w SWZ).
Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu spe³nienia przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia postawionych warunków udzia³u.
Dokumenty/o¶wiadczenia dotycz±ce Wykonawcy s± podpisywane odpowiednio przez tego Wykonawcê, którego dotycz±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowi±cego za³±cznik SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-12 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca chc±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o zamówienie musi zapoznaæ siê z tre¶ci± specyfikacji warunkówzamówienia (SWZ) -tylko ca³o¶ciowe zapoznanie siê z tekstem SWZ (dostêpna na e-ProPublico) umo¿liwi skuteczne
z³o¿enie oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata on-line czasopism zagranicznych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa czasopism krajowych (polskich) w formie prenumeraty za lata 2025-2027 dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdañskiego, w czê¶ciach od I do XXI
- Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostêpu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Miko³aja Kopernika w Toruniu w roku 2025.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak równie¿ czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdañskiego
wiêcej: Czasopisma »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.