Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010205 z dnia 2021-02-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego w sezonie zimowym 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 756 61 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego w sezonie zimowym 20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75df366a-7686-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006501/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. Zamawiający udziela Wykonawcy zamówienia podobnego, które było przewidziane w zamówieniu podstawowym i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (wartość zamówienia 475 000,00 zł netto w tym zamówienie podobne 200 000,00 zł netto (w tym część 1: 115 000, 00 zł, część 2: 85 000,00 zł), nr umowy ZPU/33/2020 z dnia 10.11.2020 r., oraz nr umowy ZPU/34/2020 z dnia 10.11.2020 r., nr sprawy ZPU.272.26.2020), polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w w/w umowach. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a udzielenie zamówienia podobnego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W związku z powyższym zachodzą przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZPU.272.26.2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 475000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych położonych na obszarze gmin Góra Kalwaria i Konstancin – Jeziorna;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych położonych na obszarze gmin Tarczyn i Prażmów;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107380
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111020
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107380
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSMIX Ernest Kryczka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1231164512
7.3.3) Ulica: ul. K.K. Baczyńskiego 77
7.3.4) Miejscowość: Parcela
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107380,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88711,2
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88711,2
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88711,2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółęk Rolniczych Lesznowola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1230005042
7.3.3) Ulica: Słoneczna 33
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH LESZNOWOLA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH LESZNOWOLA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88711,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Świadczenie specj. usług opiek. dla dzieci i osób dorosłych,w tym dla osób z zaburzeniami psych. oraz z autyzmem, klientów MGOPS w Piasecznie, realizowane w miejscu ich zam. na terenie Gminy Piaseczno
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ewy Krauze w Piasecznie
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku
- Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2025 r
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.