Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010246 z dnia 2021-02-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski nad systemem IBS oraz wykonanie niezbędnych modyfikacji Systemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Augustyna Kośnego 55
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-372
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rckik-opole.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rckik.opole.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór autorski nad systemem IBS oraz wykonanie niezbędnych modyfikacji Systemu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90d4a53-7510-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004437/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór autorski nad systemem IBS oraz wykonanie niezbędnych modyfikacji systemu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski nad systemem IBS oraz wykonanie modyfikacji systemu niezbędnych do prawidłowego działania jednostki. System IBS zbudowany został z uniwersalnych, zamkniętych w sobie modułów obsługujących poszczególne zakresy pracy Centrum. Dzięki temu możliwa jest dalsza rozbudowa systemu w kierunku uwzględnienia rosnących wymagań placówki, jak i integrowanie oprogramowania niestandardowego (np. automaty laboratoryjne). System IBS jest systemem wyjątkowym, zbudowanym specjalnie dla potrzeb zamawiającego, wdrożonym w 2000 roku i na bieżąco w miarę potrzeb zamawiającego modyfikowanym. Z uwagi na fakt, iż Wykonawca, z którym podjęto negocjacje, posiada autorskie prawa majątkowe do Systemu IBS oraz nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze dla posiadanego Systemu, zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 jest w pełni uzasadnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prowadzenie nadzoru autorskiego nad eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego: System IBS w siedzibie Zamawiającego oraz w jego Terenowych Oddziałach przez okres obowiązywania umowy;2. Opracowanie 32-bitowej wersji systemu IBS: wykonanie modyfikacji 96 modułów wchodzących w skład systemu;3. Opracowanie nowej wersji dwukierunkowej transmisji danych pomiędzy analizatorem Cobas 8000, a systemem IBS, w której protokół ASTM i komunikacja po porcie RS232, zastanie zastąpiony protokołem HL7 i komunikacją w standardzie TCP IP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Czalej Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "EBIKOM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-116-24-87
7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-712
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EBIKOM" GRZEGORZ CZALEJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EBIKOM" GRZEGORZ CZALEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Pracowni Endowaskularnej i Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wykonanie monitoringów stanu ochrony gatunków w opolskich obszarach Natura 2000 w 2025 r.
- "Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu 5 spotkań sieciujących/szkoleń.
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 423 na odcinku Januszkowice - las kłodnicki w km 44+302 do km 45+300"
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa informatyczna Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- DOSTAWA ABONAMENTU WRAZ Z DOSTĘPEM DO NOWYCH WERSJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA - ESKULAP ORAZ SIMPLE ERP WRAZ Z OBSŁUGĄ WDROŻENIOWO- SERWISOWĄ
- Odnowienie licencji na oprogramowanie DesktopCentral do zdalnej administracji komputerami Szpitala oraz realizacji polityki zabezpieczeń
- Dostawa aplikacji do wsparcia procesu zgłaszania usterek z infrastruktury Miasta
- Objęcie opieką serwisową oprogramowania aplikacyjnego IM Plus / AMMS Plus
- Świadczenie usługi Security Operation Center (SOC) dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.