Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00004018/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28
- 2021/BZP 00004018/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004018/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004018/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004018/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00004018/06 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005368/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-04
- 2021/BZP 00005744/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-05
- 2021/BZP 00006682/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00013445/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-04
- 2021/BZP 00026509/01 - Wynik z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010270 z dnia 2021-02-24 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO I SERWISU SPRZĘTU DLA SYSTEMU CYFROWEJ REJESTRACJI PRZEBIEGU ROZPRAW SĄDOWYCH RECOURT W 55 SALACH ROZPRAW SĄDU OKRĘGOWEGO W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324694
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. "Solidarności" 127
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-898
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48224404212
1.4.8.) Numer faksu: +48224405042
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@warszawa.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010270
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00004018/04
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01 marca 2021 roku.2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedstawić Wykaz osób biorących udział przy realizacji niniejszego zamówienia, który stanowić będzie Załącznik Nr 4 do umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedstawić Wykaz osób biorących udział przy realizacji niniejszego zamówienia, który stanowić będzie Załącznik Nr 4 do umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-02-26 12:00
Po zmianie:
2021-03-05 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-02-26 12:10
Po zmianie:
2021-03-05 12:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-03-27
Po zmianie:
2021-04-03
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.