Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371047/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439225
1.5.8.) Numer faksu: 757613173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.kowary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promenada Józefa Gielniaka w Kowarach – I etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d325ae7c-3ff6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa obiektu mostowego pomiędzy ul. Ogrodową a Placem Franciszkańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371047/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.83.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1276240,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Przebudowa placów i miejsc postojowych oraz łączników pomiędzy ul. Ogrodową, a 1 Maja przy Promenadzie Gielniaka wzdłuż rzeki Jedlicy w Kowarach.Część I zamówienia obejmuje 2 (dwa) zadania:
Zadanie nr 1 obejmuje przebudowę istniejących nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych zlokalizowanych na działkach nr: 776/ 308/1, 309/13, 785, 312/2, 313/6, 298, 773, 299/4, 197/1, 197/2, obręb 0001 Kowary.
Zadanie nr 1 obejmuje 4 (cztery) elementy:
ELEMENT NR 1 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- szerokość jezdni 5,00 m,
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia jezdni –warstwa ścieralna z AC 11 S gr. 5,0 cm, 159,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,
- nawierzchnia z płyt ażurowych 185,00 m2,
ELEMENT NR 2 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia z płyt ażurowych 140,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 151,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 235,00 m2,
- wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 34,00 m.
ELEMENT NR 3 obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- wymiary miejsca postojowego 2,50x5,00 (3,60x6,00),
- nawierzchnia z płyt ażurowych 152,00 m2,
- miejsca postojowe wykonane z płyt ażurowych podwójnie zbrojonych gr. 12,5 cm,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 97,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej 9/11 wraz ze ściekiem 17,00 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej do przełożenia w miejscach wskazanych przez Inspektora Nadzoru, 25,00 m2,
- wymiana balustrad na nowe wraz z remontem istniejących słupków 52,00 m,
- nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 gr. 15,00 cm 88,00 m2.
ELEMENT NR 4 (ul. Ogrodowa) obejmuje przebudowę istniejącej nawierzchni o następujących parametrach:
- długość odcinka 576,45 m,
- ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej bezfazowej 230,80 m2,
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8,0 cm 1850,00 m2,
- czyszczenie istniejących wpustów deszczowych 18,0 szt.,
- przestawienie istniejących lamp ulicznych 2,00 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – zadanie nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
Zadanie nr 2 obejmuje elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu na działkach nr 342, 197/2, 777, 316, 331, 332, obręb 0001 Kowary w następującym zakresie:
1) Wymiana istniejącej galanterii betonowej na nową (krawężniki i obrzeża betonowe),
2) Wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8,0 cm,
3) Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych,
4) Zagospodarowanie terenu zieleni, wskazanego przez Inwestora,
5) Wykonanie wymiany przęseł balustrad zlokalizowanych wzdłuż rzeki.
Niniejsze zadanie winno być wykonane w oparciu o Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) i obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu Budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji Pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
2) Wykonanie dokumentacji projektowej projektów wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych.
3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację.
Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ., jest materiałem pomocniczym opisującym przedmiot zamówienia oraz zakres wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej, a dla wykonawcy pomocniczo w ustaleniu ceny ryczałtowej. Cena ryczałtowa musi obejmować cenę za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Nawet jeżeli w programie funkcjonalno-użytkowym nie ujęto całego zakresu usług i robót budowlanych to muszą być wycenione i wykonane według: - przepisów prawa budowlanego, - wiedzy technicznej - zapisów w niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – Zadanie nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.5.) Wartość części: 1113240,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Wykonanie wraz z dostawą i montażem elementów z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego dotyczących twórczości Józefa Gielniaka i obejmuje:1) Wykonanie 4 szyldów na mostki „Promenady Gielniaka”:
• Szyldy ażurowe wykonane w metaloplastyce z elementami kowalstwa artystycznego.
• Szyldy wykonane z kutych metalowych prętów o grubości od ok. 6 mm do 12 mm.
• Wykonane na podstawie grafik Józefa Gielniaka przedstawiających motywy miasta Kowary.
• Wymiary szyldów:
Wysokość ok. 70 cm
Szerokość ok. 120 cm
- 1 szyld z napisem wykonanym z kutych liter „ Mostek Gielniaka” na Mostku Gielniaka usytuowanym pomiędzy działkami nr 785 obręb 0001 a działką drogową nr 266/3 obręb 0001 przy ul. 1 Maja.
- 3 szyldy z napisem wykonanym z kutych liter „ Promenada Gielniaka”
Szyldy osadzone na profilach metalowych o wymiarach:
Wysokość ok. 3 m
Grubość profilu ok. 5 cm
2) Wykonanie 5 przęseł, które zostaną umieszczone na Mostku Gielniaka
Ażurowe elementy
• Profile przęseł wykonane z kutych prętów metalowych o grubości ok 20 mm
• Wymiary przęseł:
Wysokość ok. 100 cm
Szerokość ok. 190 cm
• Elementy roślinne w przęsłach wykonane na podstawie motywów roślinnych przedstawianych w twórczości Józefa Gielniaka. Ażurowe elementy spawane w jednolitą rzeźbę przestrzenną wykonane z kutych prętów metalowych o grubości od ok. 8 do 16 mm
3) Wykonanie Murala.
Mural przedstawiający Józefa Gielniaka wykonany z metaloplastyki połączonej z elementami kowalstwa artystycznego na podstawie autoportretu, który stworzył J. Gielniak.
• Wymiary murala:
Szerokość ok. 150 cm
Wysokość ok. 200 cm
• Mural wykonany z prętów kutych o grubości ok 16 mm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 162601,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2696160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3859494,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2696160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DETAL MOSTY Piotr Włoch, Krzysztof Grodzicki s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380407129
7.3.3) Ulica: Biertowice 26
7.3.4) Miejscowość: Sułkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-440
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DETAL MOSTY Piotr Włoch, Krzysztof Grodzicki spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
DETAL MOSTY Piotr Włoch, Krzysztof Grodzicki spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2696160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „ALIEN” Aleksander Mrozek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 231094568
7.3.3) Ulica: Mała 6/1
7.3.4) Miejscowość: Szklarska Poręba
7.3.5) Kod pocztowy: 58-580
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALIEN" ALEKSANDER MROZEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ALIEN" ALEKSANDER MROZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.