eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prądnicka 80

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/szpitaljp2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4810f777-646d-4dfc-ba27-ca3c0e711631

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098948/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Obsługa serwisowa respiratorów produkcji Bennett

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.271.119.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów model NPB 840 produkcji NELLCOR PURITAN BENETT INC. (będących w posiadaniu Zamawiającego) w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
W formularzu cenowym Wykonawca zobligowany był do podania ceny za przeglądy, ceny dojazdu jak i ceny roboczogodziny brutto. Dokumentacja postępowania nie określała jednak w jaki sposób podane przez Wykonawcę wartości w formularzu cenowym zostaną następnie przeliczone celem wyboru najkorzystniejszej oferty. Z jednej strony formularz zawiera w kolumnie I pozycję „Razem (cena oferty)” odnosząc ją do samych przeglądów, z drugiej zaś w pkt. 20 SWZ widnieje zapis „Cena oferty obejmuje wszystkie koszty określone we wzorze umowy” - a więc również ceny dojazdu brutto i ceny roboczogodziny brutto. Zapisy te trudno pogodzić ze sobą w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. W rezultacie Zamawiający w chwili obecnej dysponowałby całkowitą swobodą w określeniu metody porównania cen złożonych ofert co jest nie do pogodzenia z punktu widzenia zasad przejrzystości postępowania oraz uczciwej konkurencji w traktowaniu Wykonawców. Z dokumentacji nie wynika zwłaszcza czy ceny podane w formularzu cenowym należałoby zsumować czy też wziąć pod uwagę tylko niektóre z nich czy też przeprowadzić symulacje ilości napraw z uwzględnieniem pozycji w kolumnie J i K celem wybrania oferty najkorzystniejszej cenowo. W rezultacie każda obrana przez Zamawiającego metoda mogłaby zostać uznana za subiektywną oraz wypaczającą wynik postępowania.
W takiej sytuacji mając na uwadze okoliczność nieusuwalności na obecnym etapie tego rodzaju wady Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu wpłynęło 4 oferty:
1) TDZ Technika dla zdrowia Sp. z.o.o, ul. Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa - cena oferty 54 885,60 zł brutto;
2) Inżynieria Kliniczna Sp. z o.o., ul. Duchnicka 3, 01-796 Warszawa - cena oferty 53 460,00 zł brutto;
3) MEDILAND Grażyna Wykland, ul. Chrzanowskiego 64B1, 80-278 Gdańsk - cena oferty 50 220,00 zł brutto;
4) AMKO Amadeusz Kobus, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław - cena oferty 51 192,00 zł brutto.

Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia z podatkiem vat: 237 000,00 zł w tym:
- za wszystkie przeglądy 64 800,00 zł;
- za wszystkie naprawy 172 200,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.