Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519279/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 4804802/803
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 4804801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41b0ba3-8d2b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042206/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.13.2023.WJ1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247829,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 4 szt. robotów 6 osiowych niebędących robotami współpracującymi wraz z oprogramowaniem oraz oprzyrządowaniem dodatkowym, zgodnym z wymaganiami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie dla zawodu technik robotyk.
Robot umieszczony na płycie montażowej/roboczej. Robot z możliwością wielokrotnego montażu i demontażu, bez strat w parametrach i funkcjonalności.
Zamawiający wymaga dostawy robotów tego samego modelu, o takich samych parametrach technicznych, rok produkcji 2023.
2. Urządzenie musi być nowe, nieużytkowane, wolne od wad prawnych i fizycznych.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia właściwemu organowi celnemu, w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) do Centrum Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Pierwszej Brygady 35.
2) przygotowanie do eksploatacji dostarczonego Sprzętu, polegające minimum na:
- przeprowadzeniu w miejscu dostarczenia Sprzętu stosownej instalacji (w tym, w razie konieczności: spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych elementów składających się na Sprzęt,
- przeprowadzeniu pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) oraz wstępnego szkolenia stanowiskowego, którego celem jest zaznajomienie Zamawiającego z podstawową obsługą oraz z metodami bezpiecznej pracy i zagrożeniami pracy z robotem;
3) przeprowadzenie szkolenia z obsługi i programowania robotów dla minimum 4 przedstawicieli Użytkownika, w wymiarze co najmniej 15 godzin dla każdej osoby oraz udostępnienie przykładowych konspektów lekcji dla uczniów i nauczycieli w formie elektronicznej. Zakres szkolenia obejmuje m.in.: zapoznanie Użytkownika z dokumentacją techniczną, BHP, obsługę ręcznego programatora, obsługę komunikacji wejść i wyjść, układy współrzędnych robota, programowanie robota, tworzenie zmiennych, parametryzację programu, tworzenie i obsługę podprogramów, omówienie systemu bezpieczeństwa. Dopuszcza się możliwość odbycia szkolenia poza siedzibą Zamawiającego w ośrodku szkoleniowym wskazanym przez Wykonawcę, umiejscowionym w granicach RP. W takim przypadku koszty dojazdu i pobytu osób wyznaczonych do przeszkolenia poniesie Zamawiający;
4) zapewnienie stosownej pełnej, bezterminowej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z oprogramowania/ programów komputerowych, które jako części składowe lub przynależności, wchodzą w zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do SWZ -opis parametrów, minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych Sprzętu oraz opis wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42997300-4 - Roboty przemysłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299146,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299146,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299146,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 01 05 127
7.3.3) Ulica: Smoleńsk 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-112
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299146,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) 30 dni - termin dostawy, montażu, instalacji, uruchomienia Sprzętu i przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego,
2) do 120 dni - termin szkolenia z obsługi i programowania robotów.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 "Mali Artyści" w Stargardzie w roku 2025
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stargard
- Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku MPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1 oraz w terminalu obsługi pasażerów w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Zakup stanowiska hydrauliki siłowej oraz pneumatycznych układów hamulcowych zespołu ciągnik-naczepa na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- MZJE w Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. Zawodowa Małopolska
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.