Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00277198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2022 roku’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PUK Tarnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122830260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 31
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146258209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@puk.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2022 roku’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76724eef-4965-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK.PR/ZP/2021/11/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług bezpośredniej ochrony fizycznej
w 2022 r. mienia PUK - następujących terenów i obiektów Zamawiającego:
1) siedziba główna PUK przy ul. Komunalnej 31, 33-100 Tarnów,
2) zakład PUK przy ul. Kąpielowej 4b, 33-100 Tarnów.
Zamawiający na żądanie w umówionym terminie umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej ww. terenów i obiektów.
4. Wymogi dotyczące fizycznej ochrony mienia - terenu i obiektów PUK:
4.1. przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie:
1) Bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w dni powszednie i dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, z tym że:
Od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) ochrona fizyczna będzie wykonywana w godzinach 15.00-7.00 co daje łącznie 16 godzin na dobę. W soboty, niedziele i w dni ustawowo wolne od pracy ochrona fizyczna będzie wykonywana całodobowo: od 7.00-7.00, co daje łącznie 24 godziny ochrony na dobę.
2) Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni do ochrony będą obsługiwać kocioł wodny znajdujących się w obiekcie przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie. Pracownicy ci muszą posiadać uprawnienia do obsługi urządzeń typu kotła wodnego (palacz kotłów c.o.).
4.2. przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie:
1) Bezpośrednia ochrona fizyczna wykonywana będzie przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony:
a) od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) w godzinach 19.00 - 7.00, co daje łącznie 12 godzin ochrony na dobę,
b) w sobotę w godzinach 15.00 – 7.00, co daje łącznie 16 godzin na dobę,
c) w niedzielę i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 19.00-19.00, co daje łącznie 24 godziny na dobę.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zabezpieczy dodatkowo własną Grupę Interwencyjną na terenie miasta Tarnowa realizującą całodobowo zadania interweniowania w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w ww. obiektach lub na ww. terenach Zamawiającego, mogącą udzielić wsparcia pracownikowi ochrony. Grupa Interwencyjna musi składać się z minimum 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego wraz z oznakowanym pojazdem w gotowości do natychmiastowego użycia. Wymagany czas reakcji na zdarzenie (dojazd Grupy Interwencyjnej do miejsca zgłoszenia) to maksymalnie 20 minut.
Pozostały opis zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268159,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310698,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268159,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SECURITY SERVICE JHD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681891440
7.3.3) Ulica: ul. Chodenicka 30
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Solid Group sp. z o.o. sp.k
- grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SECURITY SERVICE JHD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SECURITY SERVICE JHD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268159,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Dostawy: odzieży wielokrotnego użytku i obuwia profilaktycznego dla personelu
- 2025_ Zakup i dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji Paliw Mpetrol Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Tarnowie
- Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Przebudowa ul. Dunikowskiego od Reisinga do ul. Nowodąbrowskiej".
- Elektroniczne znakowanie, sterylizacja i kastracja psów i kotów - 4 zadania
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Zabezpieczenie imprezy masowej i ochrona mienia imprezy WIANKI NAD WISŁĄ 2025 na 40 000 uczestników w dniu 21 czerwca 2025 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.