eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńUbezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Łukowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Łukowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inter-Broker sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Broker ubezpieczeniowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870315750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żółkiewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.horecka@interbroker.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.interbroker.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://interbroker.logintrade.net/zapytania_email,177968,ffb03aff01996c5aa61eebf89fb8ada7.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Łukowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db8aa92-63f4-45ad-a844-178382d92c69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533325

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IB.271.201.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Łukowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podopiecznych DPS Łuków

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 411200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Łukowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezskładkowe),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) ubezpieczenie rozszerzone assistance
6) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 148800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178828 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181694 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178828 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012114579

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158828 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Powiat Łukowski a a Inter-Broker Sp. z o.o. jest pełnomocnikiem
Zamawiającego. Dane Zamawiającego:
Powiat Łukowski
ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków
NIP: 825-199-81-35, REGON: 711581825
1. Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
ul. Józefa Piłsudskiego 14
21-400 Łuków
Regon: 030294840
NIP: 825-143-49-06
2. Powiatowy Ośrodek Wsparcia „Przylądek” w Łukowie
ul. Wojska Polskiego 61
21-400 Łuków
Regon: 060071594
NIP: 8252033144
3. Specjalistyczny Ośrodek Poradnictwa Rodzinnego i Interwencji Kryzysowej w Łukowie
ul. Wojska Polskiego 61
21-400 Łuków
Regon: 060084332
NIP: 825-203-87-62
4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Broniewskiego 20/26
21 - 400 Łuków
Regon: 711586834
NIP: 825-17-43-027

5. Dom Pomocy Społecznej w Łukowie
ul. Broniewskiego 34
Lokalizacje: UL. Broniewskiego 20/26
21 - 400 Łuków
Regon: 000916880
NIP: 825-10-42-075
6. Dom Pomocy Społecznej w Ryżkach
Ryżki 75
21 - 400 Łuków
Regon: 000296584
NIP: 825-104-20-81
7. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Adamowie
ul. Szkolna 4D
21-412 Adamów
Regon: 030952763
NIP: 825-19-99-778
8. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Wyszyńskiego 41
21-400 Łuków
Regon: 030949821
NIP: 825-19-94-841
9. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. H. Sienkiewicza w Baczkowie
Baczków 32B
21-426 Wola Mysłowska
Regon: 000201520
NIP: 825-140-62-41
10. Placówka Wielofunkcyjna
ul. Broniewskiego 20/26
21-400 Łuków
Regon: 060096200
NIP: 825-204-12-15
11. Pogotowie Opiekuńcze w Stoczku Łukowskim
ul. Plac Wielgoska 5
21-450 Stoczek Łukowski
Regon: 060236687
NIP: 825-207-25-98
12. Powiatowy Zespół Oświatowy
ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 41
21-400 Łuków
Regon: 061480478
NIP: 825-217-22-71
13. Zespół Szkół nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Łukowie
Al. Tadeusza Kościuszki 10
21-400 Łuków
Regon: 000197020
NIP: 825-17-00-472
14. Zespół Szkół nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie
ul. Warszawska 88
21-400 Łuków
Regon: 710299759
NIP: 825-17-00-489
15. Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Reymonta w Łukowie
ul. Międzyrzecka 70
21-400 Łuków
Regon: 001014079
NIP: 825-141-81-55
16. Zespół Szkół im. Gen. Franciszka Kamińskiego w Adamowie
ul. Cmentarna 6
21-412 Adamów
Regon: 711585728
NIP: 825-17-28-080
17. Zespół Szkół w Stoczku Łukowskim
Pl. St. Wielgoska 5
21-450 Stoczek Łukowski
Regon: 00059127700000
NIP: 825-10-39-067
18. Zespół Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym
Radoryż Smolany 8C
21-470 Krzywda
Regon: 000096767
NIP: 825-11-70-347
19. Zespół Placówek
ul. Międzyrzecka 70A
21-400 Łuków
Regon: 000200360
NIP: 825-17-70-923
20. I Liceum Ogólnokształcące im. T. Kościuszki w Łukowie
ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 41
21-400 Łuków
PKD: 8531B, 5590Z
Regon: 000891252
NIP: 825-13-92-852
21. IV Liceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II
ul. Kryńskiego 10
21-400 Łuków
Regon: 710057246
NIP: 825-21-72-101
22. Muzeum Regionalne w Łukowie
ul. Piłsudskiego 19
21-400 Łuków
Regon: 710005120
NIP: 825-102-59-87
23. Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej
ul. Henryka Sienkiewicza 100
21-480 Okrzeja
Regon: 710000950
NIP: 8251749952
24. Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie
ul. Łapiguz 112
21-400 Łuków
Regon: 711586627
NIP: 825-17-33-856
25. Powiatowe Centrum Sportu „Smolany”
Radoryż Smolany 9A
21-473 Radoryż Smolny
Regon 529 199 242
NIP: 8252207041

Pełnomocnik Zamawiającego informuje, że kwoty zawartych umów zostały podane bez naliczenia prawa opcji, które
wynoszą odpowiednie do poszczególnych części postępowania
część I 40 000,00 zł
część II 20 000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.