Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00388249/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac projektowych i budowlanych 9 instalacji fotowoltaicznych w Nadleśnictwach RDLP Toruń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890197772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbrzeżna 11
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/zul-bystrzyca/zamowienia-pow-130-000-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
budownictwo drogowe, handel
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac projektowych i budowlanych 9 instalacji fotowoltaicznych w Nadleśnictwach RDLP Toruń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d0cb6e-49f5-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.270.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 884000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dziewięciu kompletnych intalacji fotowoltaicznych w Nadleśnictwach RDLP Toruń, w tym:
a. czterech instalacji naziemnych o łącznej mocy 73,8 kWp wraz z projektem i dokumentacją powykonawcza, usługą montażu i uruchomienia, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego dla każdej instalacji oddzielnie
b. trzech instalacji na dachach budynków o łącznej mocy 84,2 kWp wraz z projektem i dokumentacją powykonawcza, usługą montażu i uruchomienia, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego dla każdej instalacji oddzielnie
c. dwóch instalacji, z czego jedna na dachu budynku i jedna naziemna o łącznej mocy 44 kWp wraz z projektem i dokumentacją powykonawcza, usługą montażu i uruchomienia, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego dla każdej instalacji oddzielnie
oraz
d. Wykonanie dla każdej z dziewięciu instalacji dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi prawem uzgodnieniami, w tym: Projektów budowlano-wykonawczych w branżach: konstrukcyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
e. Ustalenie warunków wpięcia do sieci energetycznej,
f. Wpięcie instalacji do sieci energetycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji będącej zał. Nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 757800,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Chimerek Firma Handlowa Etom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551005763
7.3.3) Ulica: Dworcowa nr 20A
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ CHIMEREK FIRMA HANDLOWA ELTOM
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ CHIMEREK FIRMA HANDLOWA ELTOM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.