eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaBudowa elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu w parku miejskim w Białej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu w parku miejskim w Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f1ba8e0-5a60-45bd-ae38-40566ec2a212

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu w parku miejskim w Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f1ba8e0-5a60-45bd-ae38-40566ec2a212

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038825/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa obiektów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu w parku miejskim w Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Małych Projektów Euroregionu Pradziad Programu Interreg Czechy-Polska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574471

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje:
1) roboty ziemne i budowlane przy zagospodarowaniu terenu (m.in. rozbiórki, utwardzenie kostką, formowanie skarp, remont murowanej części ogrodzenia),
2) zakup i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, wymiary urządzeń +/- 20 % od podanych w dokumentacji postępowania i zawartych w wyjaśnieniach swz,
3) zakup i montaż elementów małej architektury parkowej (m.in. ławki, kosze, stojaki na rowery, tablica informacyjna),wymiary elementów małej architektury +/- 10 % od podanych w dokumentacji postępowania,
4) malowanie gier terenowych na istniejącej nawierzchni bitumicznej,
5) wymiana opraw oświetleniowych
2. Niniejsze zadanie jest częścią zamierzenia budowlanego pn. „Budowa obiektów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w parku miejskim w Białej”, na którego prowadzenie wydano pozwolenie na budowę nr 341 z dnia 09.09.2020r.(AB-IV.6740.1.53.2020). Zadanie dotyczy zagospodarowania środkowej części parku miejskiego w Białej przy ul. Prudnickiej (dz. nr 1212, 1209, jedn. ew. 161001_4 Biała -miasto).
3. Pozwolenie budowlane jest aktualne – rozpoczęto prace pomiarowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) projekt wykonawczy do zadania „Budowa elementów małej architektury wraz z zagospodarowaniem terenu w parku miejskim w Białej”, - I etapu zakresu objętego pozwolenia na budowę nr 341 z dnia 09.09.2020r.(AB-IV.6740.1.53.2020),
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
3) mapa do celów projektowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 – Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736382,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMPOLEX sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551937829

7.3.4) Miejscowość: Mieszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin wykonania zamówienia- do 6 miesięcy od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.