Ogłoszenie z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010628 z dnia 2021-02-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Naruszewo w okresie od 01.03.2021 r. do 29.02.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19A
1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51
1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugnaruszewo.bip.org.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Naruszewo w okresie od 01.03.2021 r. do 29.02.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1649c390-76ab-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002628/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Naruszewo w okresie od 01.03.2021 r. do 28.02.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Właścicielem infrastruktury oświetleniowej zlokalizowanej przy drogach i innych terenach publicznych jest ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedziba przy ul. Rzemieślniczej 17/19, 81-855 Sopot co oznacza, że jako jedyna posiada majątkowe prawa własnościowe. Żaden inny podmiot nie wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji celu publicznego będącej niezbędnym zał. do pozwolenia na budowę konkurencyjnej sieci oświetleniowej. Sp. jako właściciel urządzeń oświetleniowych jest uprawniona do korzystania z własnej infrastruktury. Podejmowanie jakichkolwiek działań na urządzeniach oświetlenia ulicznego bez zgody Właściciela traktowane jest jako niezgodne z prawem oraz stanowi naruszenie prawa własności. Prawo podmiotowe jest prawem bezwzględnym, a jego naruszenie rodzi po stronie właściciela roszczenia określone w KC. Powyższe świadczy o istnieniu monopolu naturalnego co powoduje brak możliwości zawarcia umowy z innym Wykonawcą niż właściciel infrastruktury, którym jest: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 773708,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia ulic, dróg, placów i innych obiektów publicznych na terenie Gminy Naruszewo urządzeniami oświetleniowymi od zmierzchu do świtu, polegającym na zapewnieniu świecenia 537 punktów świetlnych, stanowiących własność Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5851232055
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-01 do 2024-02-292021-02-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Szklarska Poręba w 2025 r.
- Utrzymanie techniczno - konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 oraz oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj .nr 809a w 2025r.
- Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego miasta Wejherowa w 2025 r.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w okresie 12 miesięcy na terenie Miasta Zielonka
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.