Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313169/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego wraz z ich wywozem i utylizacją2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99708c0a-5c0e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 USUWANIE I UTYLIZACJA MARTWEJ ZWIERZYNY Z DRÓG POWIATOWYCH POWIATU BYDGOSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313169/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ocds-148610-d3d8e5f4-5c0d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z usuwaniem (zbieraniem) wraz z wywozem i utylizacją martwych zwierząt z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego.
1) Wykonawca w trakcie realizacji usługi będzie odpowiedzialny za:
a) Usunięcie (zebranie) martwych zwierząt i ich części, które musi się odbyć zgodnie z przepisami weterynaryjnymi i sanitarnymi w ciągu maksymalnie 4 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia we wszystkie dni tygodnia, również
w niedzielę i święta.
b) Transport, przechowywanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami (w ramach kwoty wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę).
c) Powiadomienie przed transportem Powiatowego Lekarza Weterynarii w Bydgoszczy, w przypadku zwierząt wobec których zachodzi obowiązek badania weterynaryjnego (dot. m.in. dzików zagrożonych wirusem ASF)
d) Zachowanie należytej staranności oraz stosowanie obowiązujących przepisów weterynaryjnych i sanitarno-epidemiologicznych przy wykonywaniu prac.
e) Zachowanie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego przy wykonywaniu prac na jezdni i poboczu drogi (oznaczenie i zabezpieczenie pasa drogi podczas wykonywania prac).
f) Wykonawca, po wykonaniu usługi, uprzątnie teren pasa drogowego, włączając w to oczyszczenie nawierzchni z pozostałych na niej szczątków i płynów ustrojowych martwej zwierzyny, pozostawiając go w dobrym stanie technicznym na całym odcinku drogi na którym takie wystąpią, wolny od przeszkód i zagrożeń dla użytkowników drogi.
g) Zawarcie i przedstawienie Zamawiającemu umowy z podmiotem, który będzie przetrzymywał padłe dziki do czasu uzyskania wyników na obecność wirusa afrykańskiego pomoru świń. Wyznaczona zbiornica padliny lub inny punkt będący pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej, do której Wykonawca wozić będzie padłe dziki, musi znajdować się w strefie ochronnej. Wszelkie koszty wynikające z zawarcia umowy ponosi Wykonawca.
h) Zawarcie i przedstawienie Zamawiającemu umowy z zakładem utylizacyjnym na odbiór i przetwarzanie odpadu.
i) Wykonawca zapewni do świadczenia usług co najmniej dwie osoby, zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres obowiązywania umowy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przy czym obowiązek zatrudnienia na umowie o pracę, o którym tu mowa, w zakresie osób skierowanych do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia dotyczy również podwykonawców świadczących usługi na zlecenie Wykonawcy.
j) Ponoszenie wszelkich niezbędnych kosztów realizacji przedmiotu umowy w tym przekazania i utylizacji odpadów należy do Wykonawcy.
k) Martwe zwierzęta należy zabezpieczyć i transportować do zakładu utylizacyjnego, zakładu pośredniego lub miejsca wskazanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Wszelkie koszty związane
z prawidłowym zabezpieczeniem oraz transportem ponosi Wykonawca.
l) Każdorazowe informowanie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, najpóźniej następnym dniu roboczym w godz. 7:30 – 15:30
ł) Prowadzenie ewidencji zebranej padliny w ujęciu miesięcznym ze wskazaniem daty i miejsca odbioru, numeru drogi i kilometrażu jeśli jest znany. Ewidencja będzie stanowiła potwierdzenie ilościowe wykonania usługi i będzie załącznikiem do FV.
2) Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w świadczonych usługach zmiany w przepisach, normach, standardach oraz zasadach wiedzy z zakresu usługi (zdrowia i bezpieczeństwa publicznego, przyrodniczej, weterynaryjnej itp.).
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o telefoniczne lub pisemne zlecenia (przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej).
4) Zamawiający przyjmuje, na potrzeby niniejszego postępowania, następujące szacunkowe ilości padłych zwierząt objętych koniecznością utylizacji. Zamawiający szacuje, iż w trakcie trwania umowy rocznie zleci usunięcie:
a) ok. 110 sztuk zwierząt nie objętych obowiązkiem przeprowadzenia badania weterynaryjnego
b) ok. 20 sztuk zwierząt objętych obowiązkiem przeprowadzenia badania weterynaryjnego
Podane ilości (ujęcie w stosunku rocznym) są szacunkowe i w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Rozliczenia będą dokonywane powykonawczo, za każdy zlecony w tym czasie przez Zamawiającego przypadek.
Łączna szacunkowa ilość martwej zwierzyny w czasie trwania umowy wynosi odpowiednio: 330 sztuk i 60 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197998,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208429,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197998,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "MIL-KON" Piotr Konopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340868442
7.3.3) Ulica: Szkolna 3B
7.3.4) Miejscowość: Drzycim
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MIL-KON" PIOTR KONOPA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197998,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.