Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach, od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. część VI - Pieczywo i wyroby piekarskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10422751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach, od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. część VI - Pieczywo i wyroby piekarskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4ddcfda-76e7-4c05-a140-7a3983b7961d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - Do wyznaczonego terminu składania ofert w części VI postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania - art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 p.z.p.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9967,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. - Pieczywo i wyroby piekarskie
2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach.
3. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach, ul. Nadrzeczna 1, 58-573 Piechowice, w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola w zależności od potrzeb. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste (np. z powodu nieprzewidzianego czasowego zamknięcia przedszkola lub mniejszej niż zakładana ilość uczęszczających dzieci) będą mniejsze od ilości określonej w załączniku nr 2 do Zaproszenia do negocjacji, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów żywnościowych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że ilość faktycznie zamówionych produktów może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 15 %.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia partiami na podstawie zamówień złożonych przez Zamawiającego.
6. Przedszkole Samorządowe nr 2 w Piechowicach funkcjonuje całorocznie z wyłączeniem
miesiąca lipca. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w dniach funkcjonowania Przedszkola Samorządowego nr 2 w Piechowicach, tj. od poniedziałku do piątku, z częstotliwością: codziennie w godz. 7:00 -7:30,
Podana częstotliwość ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podstawą do dostarczenia przedmiotu zamówienia jest zamówienie telefonicznie lub e-mailem złożone przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, do godz. 13:00.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie, z zastrzeżeniem zapisów z pkt 4 i 6.
8. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
9. Wymagania jakościowe dla poszczególnych części zamówienia - Część VI: Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych zapachów. Niedopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane, niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki. Pieczywo i świeże wyroby piekarskie muszą być wyprodukowane w dobie dostawy.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów spożywczych Zamawiającemu zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
11. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe artykułów spożywczych. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. Dostawy artykułów żywnościowych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt i ryzyko. Wykonanie dostawy, obejmujące czynności rozładunku i dostarczenia towaru do kuchni przedszkolnej, następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
12. Dostawa artykułów spożywczych wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 2004 r. Nr 139, str. 1 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
13. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.
15. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością. Każdy produkt musi być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP.
16. Wszystkie opakowane surowce i składniki oznakowane są informacją o wartości odżywczej w 100 g/100 ml surowca/składnika z uwzględnieniem: wartości energetycznej w kJ i kcal; zawartości tłuszczu w g, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych w g; zawartości węglowodanów w g, w tym cukrów w g; zawartości białka w g; zawartości soli w g.
17. Wszystkie dostarczane surowce i składniki posiadają wykaz składników wraz z wykazem zawartych w nich składników alergennych.
18. Surowce i składniki nietrwałe mikrobiologicznie chłodzone i mrożone powinny być dostarczone do placówki w temperaturze określonej przez producenta na etykiecie lub w dokumentach zastępujących etykietę.
19. Środki spożywcze dostarczane do Zamawiającego jako jednostki systemu oświaty spełniać muszą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10048,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10048,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10048,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia ULIJANKA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112835799
7.3.3) Ulica: Kryształowa
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10048,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.