Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683582210
1.5.8.) Numer faksu: +48683582708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd5368a-5c19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011964/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Krajowy Fundusz Azylu, Migracji i Integracji Projekt 4/9-2018/BK-FAMI "Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców - część II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zastosowanie trybu jest zasadne z uwagi na fakt, iż w uprzednio przeprowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji (postępowanie nr 15/2021 - przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części) w zakresie wszystkich 8 części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 15/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. poniedziałek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 3 godzinny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim (ul. Poprzeczna 1, 66- 600 Krosno Odrzańskie - woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 40560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. środa, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 3 godzinny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim (ul. Poprzeczna 1, 66- 600 Krosno Odrzańskie - woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 40560,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. piątek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 3 godzinny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim (ul. Poprzeczna 1, 66- 600 Krosno Odrzańskie - woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 40560,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. poniedziałek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. wtorek, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia tj. w środę, w dzień roboczy, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 - 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia, w dzień roboczy tj. czwartek, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 – 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w dany dzień tygodnia, w dzień roboczy tj. piątek, pomiędzy godz. 10:00 a godz. 20:00 po 4 godziny danego dnia przez 52 tygodnie. Dokładne godziny przyjęć lekarza, do uzgodnienia na etapie zawarcia umowy. Miejscem świadczenia usług zdrowotnych będą pomieszczenia Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Krośnie Odrzańskim znajdujące się na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w Wędrzynie (Obozowisko nr 2, 69 – 211 Wędrzyn, woj. lubuskie).4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 54080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261031487
7.3.4) Miejscowość: Marcinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261031487
7.3.4) Miejscowość: Marcinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261031487
7.3.4) Miejscowość: Marcinowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Konsultacyjny Duda Piotr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadził negocjacje w zakresie 4 części zamówienia z zaproszonym Wykonawcą w celu zawarcia podanej w zaproszeniu umowy. W trakcie negocjacji Wykonawca oświadczył, że nie podejmie się realizacji zamówienia z uwagi na zakres zamówienia, brak sił (potencjału kadrowego) i środków, tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadził negocjacje w zakresie 5 części zamówienia z zaproszonym Wykonawcą w celu zawarcia podanej w zaproszeniu umowy. W trakcie negocjacji Wykonawca oświadczył, że nie podejmie się realizacji zamówienia z uwagi na zakres zamówienia, brak sił (potencjału kadrowego) i środków, tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadził negocjacje w zakresie 6 części zamówienia z zaproszonym Wykonawcą w celu zawarcia podanej w zaproszeniu umowy. W trakcie negocjacji Wykonawca oświadczył, że nie podejmie się realizacji zamówienia z uwagi na zakres zamówienia, brak sił (potencjału kadrowego) i środków, tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadził negocjacje w zakresie 7 części zamówienia z zaproszonym Wykonawcą w celu zawarcia podanej w zaproszeniu umowy. W trakcie negocjacji Wykonawca oświadczył, że nie podejmie się realizacji zamówienia z uwagi na zakres zamówienia, brak sił (potencjału kadrowego) i środków, tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeprowadził negocjacje w zakresie 8 części zamówienia z zaproszonym Wykonawcą w celu zawarcia podanej w zaproszeniu umowy. W trakcie negocjacji Wykonawca oświadczył, że nie podejmie się realizacji zamówienia z uwagi na zakres zamówienia, brak sił (potencjału kadrowego) i środków, tym samym negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Badania z zakresu medycyny pracy: badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz badania epidemiologiczne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.