Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262991/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00270511/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00272000/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OGUMIENIA DO 31. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W ŁODZI, LEŹNICY WIELKIEJ, TOMASZOWIE MAZOWIECKIM, NOWYM GLINNIKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442292
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OGUMIENIA DO 31. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W ŁODZI, LEŹNICY WIELKIEJ, TOMASZOWIE MAZOWIECKIM, NOWYM GLINNIKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51ec95d-414f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262991/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do 31. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularz cenowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą opon:
- dokument gwarancyjny (karty gwarancyjne), wystawiony na wyroby identyfikowalne (numer, data produkcji, inne oznaczenia identyfikujące); na wyroby nie posiadające takich cech Wykonawca dostarcza zbiorcze świadectwo jakości.
- do każdego rodzaju opony deklaracje zgodności wystawione zgodnie z:
• PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne”,
• PN-EN ISO/IEC 17050-2:2005 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca.
Towary muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn „Model”, „Nazwa producenta”, „Produkcja rok” w celu jednoznacznej weryfikacji przez Zamawiającego produktów zaoferowanych przez Wykonawcę w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia.
Nie wypełnienie w/w kolumn będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wymagany minimalny okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi
24 miesiące od daty odbioru towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 18146,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do 31. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularz cenowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą opon:
- dokument gwarancyjny (karty gwarancyjne), wystawiony na wyroby identyfikowalne (numer, data produkcji, inne oznaczenia identyfikujące); na wyroby nie posiadające takich cech Wykonawca dostarcza zbiorcze świadectwo jakości.
- do każdego rodzaju opony deklaracje zgodności wystawione zgodnie z:
• PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne”,
• PN-EN ISO/IEC 17050-2:2005 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca.
Towary muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn „Model”, „Nazwa producenta”, „Produkcja rok” w celu jednoznacznej weryfikacji przez Zamawiającego produktów zaoferowanych przez Wykonawcę w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia.
Nie wypełnienie w/w kolumn będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wymagany minimalny okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi
24 miesiące od daty odbioru towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 111638,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia do 31. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularz cenowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą opon:
- dokument gwarancyjny (karty gwarancyjne), wystawiony na wyroby identyfikowalne (numer, data produkcji, inne oznaczenia identyfikujące); na wyroby nie posiadające takich cech Wykonawca dostarcza zbiorcze świadectwo jakości.
- do każdego rodzaju opony deklaracje zgodności wystawione zgodnie z:
• PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 1: Wymagania ogólne”,
• PN-EN ISO/IEC 17050-2:2005 „Ocena zgodności. Deklaracja zgodności składana przez dostawcę. Część 2: Dokumentacja wspomagająca.
Towary muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w ostatnim kwartale 2020 r.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn „Model”, „Nazwa producenta”, „Produkcja rok” w celu jednoznacznej weryfikacji przez Zamawiającego produktów zaoferowanych przez Wykonawcę w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia.
Nie wypełnienie w/w kolumn będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wymagany minimalny okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi
24 miesiące od daty odbioru towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 37120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22607,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23063,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22607,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
jakie przetargi wygrała firma
ALU-CAR GORZYCE Krzysztof Drozd
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22607,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132463,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135570,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132463,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235834
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 291
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132463,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty nie odpowiadały wymaganiom Zamawiającego. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA MODELU PARTII TESTOWEJ, PARTII TESTOWEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ TRZEWIKI Z GWOŹDZIAMI OCHRONNYMI WZÓR 925/MON
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Budowa oświetlenia drogi wojewódzkiej Nr 702 od ronda w miejscowości Warszyce do miejscowości Wola Rogozińska
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Dostawa wyrobów ortopedycznych i protez
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.