Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00472697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola
Samorządowego w Libertowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Libertowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522600061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Brata Alberta 3
1.5.2.) Miejscowość: Libertów
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-444
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 270 30 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pslibertow@mogilany
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-libertow.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mogilany.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla PrzedszkolaSamorządowego w Libertowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662f58ba-7173-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00460605/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472697/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS .262.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 271947,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 41119,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.CZĘŚĆ 2: MIĘSO DROBIOWE
Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.2
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 28570,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.CZĘŚĆ 3: NABIAŁ
Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.3
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 28834,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 4: WARZYWA I OWOCE
03100000-2 - produkty rolnictwa i ogrodnictwa
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.4
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 59638,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 5: MROŻONKI
15300000-1 – owoce, warzywa i podobne produkty
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.5
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 15009,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
15800000-6 - różne produkty spożywcze
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.6
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 56305,41 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 7: JAJA
03142500-3 – jaja
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.7
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2220,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 8: PIECZYWO
15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.8
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 12481,14 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3, 30- 444 Kraków w 2023 roku.Rodzaj zamówienia: dostawa.
Zamówienie zostało podzielone na 9 części:
CZĘŚĆ 9: RYBY
15220000-6 - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb,
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wskazane ilości w wykazie artykułów -załączniku nr 7 do SWZ należy traktować jako szacunkowe.
3. Miejsce dostawy: Przedszkole Samorządowe w Libertowie , ul. Świętego Brata Alberta 3
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ.
Formularz Ofertowy- Załącznik nr 1.9
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 27768,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55451,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55451,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Plus Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791682015
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
jakie przetargi wygrała firma
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55451,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34673,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34673,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Plus Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791682015
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
jakie przetargi wygrała firma
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34673,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54079,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: ul. Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76719,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76719,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. TOLO Czesław Żmuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791390123
7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 8
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76719,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13521,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13521,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13521,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Widan Polska Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952012233
7.3.3) Ulica: ul. Jasińskiego 32E
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13521,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75356,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75356,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75356,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Plus Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791682015
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
jakie przetargi wygrała firma
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75356,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3626,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3626,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAJCO Mariusz Turczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762322231
7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 6B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-727
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3626,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16255,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16255,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16255,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia "Włosań" spółka cywilna M. Szybowska , J. Najder, K. Najder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791015773
7.3.3) Ulica: ul. Łobzowska 27
7.3.4) Miejscowość: Włosań
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16255,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44923,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44923,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44923,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Plus Sp. Jawna mikroprzesięb.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791682015
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.5) Kod pocztowy: 32-031
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
jakie przetargi wygrała firma
F. H. PLUS SPÓŁKA JAWNA T. BIELA, M. STRAMA, ST. KOTELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44923,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu - postępowanie ponowne
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.