eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług kompleksowej organizacji spotkań na potrzeby POWER oraz Programu FERS 2021-2027 na terytorium Polski, w tym w Warszawie w formie stacjonarnej lub w formie on-line.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowej organizacji spotkań na potrzeby POWER oraz Programu FERS 2021-2027 na terytorium Polski, w tym w Warszawie w formie stacjonarnej lub w formie on-line.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kompleksowej organizacji spotkań na potrzeby POWER oraz Programu FERS 2021-2027 na terytorium Polski, w tym w Warszawie w formie stacjonarnej lub w formie on-line.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de10c760-53ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Organizacja spotkań KM POWER

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot niniejszej umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.43.2021.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług kompleksowej organizacji spotkań na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027) na terytorium Polski, w tym w Warszawie w formie stacjonarnej lub w formie on-line. Zamawiający w zależności od potrzeb i/ lub sytuacji epidemicznej będzie zlecał spotkania w formie stacjonarnej lub online lub hybrydowo - połączenie usług formy stacjonarnej z usługami online, zgodnie
z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym.
Dot. spotkań stacjonarnych: 2. Warunki ogólne dot. świadczenia usług kompleksowej organizacji spotkań na potrzeby PO WER i FERS na terytorium Polski, w tym w Warszawie:
a) Rezerwacja usług będzie dokonywana nie później niż na 20 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania. Wykonawca podpisując umowę jest zobligowany do zapewnienia m.in. usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sali/ sal konferencyjnych, usługi transportowej oraz usługi tłumaczenia symultanicznego zgodnie z pkt. 1 w żądanym przez Zamawiającego miejscu oraz terminie. W przypadku faktycznego braku miejsc w obiektach hotelowych, spełniających warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 1), w danym terminie, termin oraz/ lub lokalizacja spotkania może zostać ponownie wyznaczona przez Zamawiającego i może on odstąpić od żądania lokalizacji w centrum miasta. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza wykorzystanie do realizacji usługi większej liczby hoteli znajdujących się w niewielkiej odległości od siebie (maksymalnie 5 km). Zastosowanie wskazanego rozwiązania wymaga każdorazowej akceptacji Instytucji Zarządzającej.
b) Wykonawca przedstawi w terminie do 3 dni od daty przekazania zlecenia dot. organizacji spotkania do akceptacji Zamawiającego propozycje co najmniej 3 obiektów, które spełniają warunki określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wskaże obiekt do realizacji zlecenia z przedstawionych propozycji pod warunkiem spełniania wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku braku obiektów w danej miejscowości Wykonawca przedstawi dostępny obiekt do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niedokonania wyboru z 3 przedstawionych propozycji i wówczas Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia kolejnych lokalizacji/ obiektów. W przypadku braku innych obiektów Zamawiający skorzysta z możliwości wskazanej w pkt 2a.
c) Minimalna liczba uczestników spotkań - 10 osób, średnia liczba uczestników spotkań– 45 osób, maksymalna liczba uczestników spotkań– 150 osób z możliwością zwiększenia w wyjątkowych sytuacjach do 20% tej liczby. Zamawiający każdorazowo wskaże w zleceniu planowaną liczbę uczestników.
d) Bezkosztowa rezygnacja z usługi może nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowej korekty zamówienia poszczególnych usług, w tym:
 hotelarskich na 5 dni kalendarzowych przed realizacją do +/- 30% wartości danego zamówienia/zlecenia, na 3 dni kalendarzowe przed realizacją do +/- 10% wartości danego zamówienia/zlecenia; Zamawiający może korygować zlecenie dowolną ilość razy, ale korekta nie może przekroczyć ww. limitów;
 gastronomicznych na 5 dni kalendarzowych przed realizacją do +/- 30% wartości danego zamówienia/zlecenia, na 3 dni kalendarzowe przed realizacją do +/- 10 % wartości danego zamówienia/zlecenia; Zamawiający może korygować zlecenie dowolną ilość razy, ale korekta nie może przekroczyć ww. limitów;
 pozostałych usług określonych w ofercie na 5 dni kalendarzowych przed realizacją do +/- 100%; Zamawiający może korygować zlecenie dowolną ilość razy w zależności od potrzeb.
f) Zamawiający zastrzega możliwość realizacji spotkań jednodniowych bądź dwudniowych, wg cen określonych w ofercie i z możliwością korzystania z części tych usług dla określonej indywidualnie liczby osób lub 1 usługi, tj. np. tylko z usługi cateringowej i/lub hotelowej i/lub tłumaczeniowej i/lub wynajmu sali i/lub zapewnienia transportu i/lub tłumaczenia itp. lub dowolnej kombinacji usług wskazanych w formularzu ofertowym.
g) Spotkania będą się odbywały w dni powszednie. W przypadku wyznaczenia terminu spotkania na poniedziałek, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nocleg i kolację
w niedzielę.
h) W uzasadnionych przypadkach w sytuacji braku obiektów hotelowych spełniających wymagania określone w pkt 1 Zamawiający, za zgodą Instytucji Zarządzającej, może wyrazić zgodę na organizację spotkań w innych dostępnych na tym terenie obiektach hotelowych, których standard nie będzie niższy od obiektu hotelowego 4 gwiazdkowego.
Usługi online: 3. Warunki ogólne dot. świadczenia usług organizacji spotkań online:
a) Rezerwacja usług będzie dokonywana nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania; za zgodą Wykonawcy w okresie krótszym.
b) Bezkosztowa rezygnacja z organizacji spotkania może nastąpić w terminie 5 dni kalendarzowych przed planowaną datą spotkania.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowej korekty zamówienia poszczególnych usług określonych w ofercie na 3 dni kalendarzowe przed realizacją do +/- 100%; Zamawiający może korygować zlecenie dowolną ilość razy w zależności od potrzeb.
d) Zamawiający zastrzega możliwość realizacji spotkań jednodniowych bądź dwudniowych, wg cen określonych w ofercie i z możliwością korzystania z części tych usług dla określonej indywidualnie liczby osób lub 1 usługi, tj. np. tylko z usługi tłumaczeniowej i/lub usług głosowania i/lub zapewnienia wsparcia osobie niepełnosprawnej itp. lub dowolnej kombinacji usług wskazanych w formularzu ofertowym.
e) Zamawiający informuje, iż stosując zapis „dzień” spotkania w formularzu ofertowym rozumie przez to czas faktycznego rozpoczęcia do momentu jego faktycznego zakończenia, przy czym maksymalny czas spotkania szacuje się na 10 godzin zegarowych.
Szczegółowy opis w zał. nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43264 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55831,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43264 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA LITEWNICKA SHE PERFECT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222556700

7.3.3) Ulica: Andrzeja Szomańskiego 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejszą umowę Strony zawierają na czas określony tj. od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy na warunkach i zasadach opisanych w niniejszej umowie o maksymalnie 12 m-cy pod warunkiem niewykorzystania środków finansowych przewidzianych na realizację zamówienia. Zastrzeżono to w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji postepowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.