Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468720/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2994f9c5-74ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040823/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.58.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Część 1: Budowa oświetlenia parkowego w miejscowości Ostrów1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia parkowego na dz. ew. nr 147/1 i 147/12 obr. Ostrów, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej w Ostrowie”, w zakresie:
1) Budowy linii energetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2 o długości
ok. 170 m,
2) Budowy 5 szt. słupów stalowych w kolorze szarym, wysokość 5 m,
3) Montażu 5 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcję mocy),
4) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 64885,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Celestynów przy ul. Plantowej.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 165 (ul. Plantowa) obr. Celestynów w ramach zadania pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych
w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy linii energetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35mm2 o długości
ok. 116 m,
2) Budowy 3 szt. słupów metalowych o wysokości 7 m,
3) Montażu 3 szt. opraw oświetleniowych LED (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
4) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 23584,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pogorzel przy ulicy Kolejowej, Myśliwskiej, Makowej.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (ul. Kolejowa,
ul. Myśliwska i ul. Makowa) na dz. ew. nr 319, 308, 297, 293, 306, 201 obr. Pogorzel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych
w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 3 słupów stalowych o wysokości 7 m,
2) Budowy linii napowietrznej nn oświetlenia ulicznego typu AsXSn 2x25 mm2
o długości ok. 120 m,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2 o długości ok. 314 m,
4) Montażu wysięgników szt. 7,
5) Montażu opraw oświetleniowych LED o mocy 55W szt. 4 (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
6) Montażu 3 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
7) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 90633,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Regut przy ulicy Żwirowej,1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego (ul. Żwirowa) na dz. ew. nr 1118, 1160 obr. Celestynów i 187, 221 obr. Regut, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/2,5,
2) Budowy 4 szt. słupów wirowanych typu E10,5/4,3,
3) Montażu wysięgników szt. 5,
4) Montażu 5 szt. opraw oświetleniowych LED o mocy 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65059,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Podbiel przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 505.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 505, 446 obr. Podbiel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa stalowego o wysokości 8m,
2) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/4,3,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej kablowej nn typu YAKXs 4x35 mm2
o długości ok. 61 m,
4) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2
o długości ok. 93 m,
5) Montażu wysięgników szt. 3,
6) Montażu 3 szt. opraw LED 37W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
7) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 53478,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Podbiel przy drodze wojewódzkiej.1. Przedmiotem zmówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 417, 418, 419, 415/5, 413/2 obr. Podbiel, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 2 szt. słupów wirowanych typu E10,5/4,3,
2) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25 mm2
o długości około 99 m,
3) Montażu wysięgników 4 szt.,
4) Montażu 4 szt. opraw LED 55W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 29911,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ponurzyca przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 13781. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 1378/1, 1171 obr. Ponurzyca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. slupa wirowanego typu E10,5/4,3,
2) Budowy 5 szt. słupów wirowanych typu E10,5/2,5,
3) Budowy sieci elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXsn 2x25 mm2
o długości ok. 176 m,
4) Montażu 6 szt. opraw LED 41W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Montażu wysięgników szt. 6,
6) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 3147,22 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ponurzyca przy drodze oznaczonej nr dz. ew. 1621,1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 1609/1, 1621 obr. Ponurzyca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetleniowych w Gminie Celestynów”, w karesie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E 10,5/4,3,
2) Budowy 2 szt. słupów wirowanych typu E10,5/2,5,
3) Budowy linii elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25mm2 o długości ok. 94 m,
4) Montażu 3 szt. opraw LED 41W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
5) Sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44385,78 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jatne przy ulicy Źródlanej.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na dz. ew. nr 369, 359, 87/3, 87/2, 87/7, 87/5, 83/3, 82 obr. Jatne 262/2, 169/10, 169/7, 169/6, 169/2 obr. Ostrów, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Projekty i montaż punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Celestynów”, w zakresie:
1) Budowy 1 szt. słupa wirowanego typu E10,5/4,3,
2) Budowy 8 szt. słupów wirowanych E 10,5/4,3,
3) Budowy linii elektroenergetycznej napowietrznej nn typu AsXSn 2x25mm2 o długości ok. 586 m.,
4) Montażu wysięgników 11 szt.,
5) Montażu 11 szt. opraw LED 32W (oprawy wyposażone w programowalny system sterowania i redukcje mocy),
6) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Wykonawca zapewni kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i jest wpisany na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera nr Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja projektowa oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA! Z zakresu prac Zamawiający wyłącza modernizację i montaż skrzynek sterujących oświetleniem. Zamawiający informuje, że obecnie prowadzone są prace kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 187952,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61469,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40048,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach Górzno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8,
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy ELMER Stefan Kurach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-000-18-74
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II nr 8
7.3.4) Miejscowość: Górzno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-404
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STEFAN KURACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.