eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót bud - mon w ramach zad 51584 "Remont pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3" oraz w ramach zad 51585 "Dost. pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3" na ter kom woj w m. Warszawa, Al. Jerozolimskie 97



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót bud – mon w ramach zad 51584 „Remont pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3” oraz w ramach zad 51585 „Dost. pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3” na ter kom woj w m. Warszawa, Al. Jerozolimskie 97

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012125985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12tol.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojsko

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót bud – mon w ramach zad 51584 „Remont pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3” oraz w ramach zad 51585 „Dost. pomieszczeń w bud nr 1 i nr 3” na ter kom woj w m. Warszawa, Al. Jerozolimskie 97

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d746704-72a7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008355/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania 51584 oraz zadania 51585 w kompleksie Nr 3586 Warszawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/12tol

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający przewiduje, że w celu złożenia właściwej oferty oraz wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie musiał mieć wgląd w dokumentację archiwalną, oznaczoną klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz Jawną. W przypadku konieczności dokonania wglądu do dokumentacji archiwalnej będącej w posiadaniu Zamawiającego wgląd może nastąpić po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej, z zastrzeżeniem obowiązku posiadania i okazania przez osoby dokonujące wglądu poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum „ZASTRZEŻONE” lub pisemnego upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej na dopuszczenie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ZASTRZEŻONE” oraz aktualnego zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnej

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/12tol

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. 20 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – montażowych
w ramach zadania 51584 „Remont pomieszczeń w budynku nr 1 i nr 3” oraz
w ramach zadania 51585 „Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 1
i nr 3” na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa, Aleje Jerozolimskie 97, obejmujące modernizacje i przebudowę pomieszczeń nr 254, 255, 256, 257, 258, 258 a, znajdujących się na drugim piętrze segment C i segment E w oparciu o dokumentację projektową Stołecznego Zarządu Infrastruktury dla zadania nr 1702.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiającemu przysługuje prawo opcji.
2. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji
w określonym przez niego zakresie.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie 180 dni od dnia zawarcia umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji obejmującej cały lub częściowy zakres wykonania robót instalacji freonowej pionu K2 z instalacją jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych
w pomieszczeniach wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidziany w opcji (zgodnie z pkt. 5 i 6 OPZ).
5. Nie skorzystanie lub częściowe skorzystanie przez Zamawiającego
z prawa opcji nie będzie stanowiło podstawy do zgłoszenia przez Wykonawcę żadnych roszczeń z tytułu niezrealizowania części Przedmiotu Umowy, dotyczącej prawa opcji.
6. Wykonawca zobowiązany jest podjąć się realizacji zamówienia
w zakresie prawa opcji na warunkach wynikających z SWZ oraz ze złożoną ofertą w części objętej prawem opcji, w szczególności na warunkach cenowych oferty wraz z wynagrodzeniem ryczałtowym Wykonawcy wyszczególnionym w ofercie za opcję oraz warunkach określonych
w umowie.
7. W przypadku realizacji prawa opcji terminy wykonania zakresu objętego prawem opcji pozostają identyczne z terminami dotyczącymi wykonania zakresu podstawowego.
8. Szczegółowy wykaz i zakres prac obejmujący prawo opcji zawiera:
a) Dokumentacja projektowa;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
c) Opis przedmiotu zamówienia w prawie opcji stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium cena - 60%
Kryterium gwarancji - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (robotę budowlaną w zakresie instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych) podobne co do zakresu i charakteru przedmiotowego postępowania przebudowę budynku biurowego lub innego użyteczności publicznej (np. szkoły, szpitala urzędu)
o wartości wymienionych robót min. 1 000 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt 9 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 29 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z pkt. 22.3 i 22.4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-01 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/12tol

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.