Og³oszenie z dnia 2023-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00413823/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-27
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W GRODZISKU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W GRODZISKU”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b04cfd99-55e9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00010967
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wspó³finansowane jest ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach poddzia³ania19.2 „Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ” w ramach dzia³ania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”. Objêtego P R O W 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00413823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR.271.5.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 385211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Ogólna charakterystyka robót:
Rozbiórkê istniej±cego dachu na czê¶ci g³ównej budynku.
Wykonanie robót murowych uzupe³niaj±cych mur kolankowy z wieñcem ¿elbetowym.
Zamontowanie nowej wiê¼by drewnianej dachu i pokrycie blachodachówk±.
Wykonanie robót towarzysz±cych wymianie dachu.
Roboty posadzkowe z wyrównaniem poziomu +/- 0,00 we wszystkich pomieszczeniach
Wykonanie pod³óg z p³ytek.
Wy³o¿enie ¶cian wewnêtrznych i sufitów p³yt± karton – gips.
Licowanie ¶cian p³ytkami na klej.
Wstawienie nowych drzwi zewnêtrznych i wewnêtrznych wraz z o¶cie¿nicami.
Wymiana na nowe sanitariatów.
Malowanie farbami wewnêtrznych tynków g³adkich.
Wykonanie tynków wewnêtrznych w suchej zabudowie z karton-gipsu.
Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku g³ównego wraz z malowaniem.
Obróbki blacharskie
Malowanie pozosta³ej ocieplonej czê¶ci budynku z wy³±czeniem gara¿u.
Zastosowanie rozwi±zañ innowacyjnych w postaci zamontowania o¶wietlenia solarnego na zewn±trz budynku.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Za³±cznik nr 7 do SWZ Projekt budowlany
Za³±cznik nr 8 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Za³±cznik nr 9 do SWZ Przedmiar robót
(Przedmiary robót stanowi±ce za³±czniki do SWZ nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia, maj± charakter pogl±dowy i mog± stanowiæ materia³ pomocniczy do sporz±dzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcê.)
Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonania robót. Wykonawca nie mo¿e wykorzystywaæ b³êdów, uproszczeñ lub opuszczeñ w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomiæ Zamawiaj±cego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupe³nieñ.
Wszystkie materia³y u¿yte do robót winny mieæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materia³y lub roboty nie bêd± w pe³ni zgodne z dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± i wp³ynie to na nie zadowalaj±c± jako¶æ elementu budowli materia³y takie bêd± niezw³ocznie zast±pione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest znaæ wszystkie przepisy wydane przez w³adze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób zwi±zane s± z robotami. Wykonawca bêdzie w pe³ni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy;
2) prawid³owe wykonanie wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacja techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z aktualnie obowi±zuj±cymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowi±zuj±cymi przepisami;
3) w³a¶ciwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.po¿ w trakcie wykonywania robót;
4) zapewnienie sprzêtu do wykonywanych robót spe³niaj±cego normy techniczne;
5) pokrycie wszystkich kosztów zwi±zanych z uzyskaniem ¶wiadectw na materia³y, wyroby i urz±dzenia oraz badañ laboratoryjnych wbudowanych materia³ów i wykonanych robót;
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, je¶li bêdzie konieczny;
7) zap³ata op³at za sk³adowanie odpadów;
8) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiaj±cego;
9) likwidacja placu budowy i zaplecza w³asnego wykonawcy bezzw³ocznie po zakoñczeniu wszystkich prac, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia odbioru koñcowego przedmiotu umowy;
10) usuniêcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezw³ocznym terminie.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materia³y – minimum 36 miesiêcy - maksymalnie 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego robót.
UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca, który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesiêcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ró¿nych okresów rêkojmi i gwarancji (okres rêkojmi i gwarancji ma byæ taki sam). Okresy rêkojmi i gwarancji jako¶ci stanowi± kryterium oceny ofert
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów stra¿y po¿arnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 479999,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 850975,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479999,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AND-MAX Andrzej Dzierbicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661013474
7.3.4) Miejscowo¶æ: Borys³awice Zamkowe 18a Grzegorzew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 479999,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "MONTA¯ INSTALACJI WYKORZYSTUJ¡CYCH OZE ZLOKALIZOWANYCH NA OBIEKTACH GMINY CIASNA - MONTA¯ 9 INSTALACJI - ETAP 2: MONTA¯ KOLEJNYCH 4 INSTALACJI
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie ¯nin. Cztery czê¶ci
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEÑ ZAK£ADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZʦCI POMIESZCZEÑ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
- Usuniêcie skutków zalania piwnicy w budynku przy ul. Bednarskiej 2/4 w Warszawie, które wyst±pi³o w lipcu 2022 roku - wymiana stolarki drzwiowej
- Dostawa i monta¿ stacji ³adowania samochodów elektrycznych w lokalizacjach IMGW-PIB
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.