Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00573650/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ceeb34f-a4ba-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023890/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie w 2024 roku.
2. Zakres usług obejmuje utrzymanie czystości i porządku na wskazanych ulicach, chodnikach - obustronnie
i wskazanych placach miasta Ośno Lubuskie, w całym okresie trwania zamówienia w tym:
a) zamiatanie ulic i chodników obustronnie,
b) zbieranie zmiotek,
c) opróżnianie koszy ulicznych,
d) wywóz nieczystości powstałych w wyniku świadczonej usługi,
e) odśnieżanie i aktywne usuwanie gołoledzi,
f) czyszczenie studzienek rewizyjnych kanalizacji burzowej.
3. W ramach zamówienia:
1) Wykonawca będzie opróżniał kosze na śmieci ustawione w miejscach publicznych, w tym w toalecie publicznej.
2) Wykonawca zaopatrzy kosze na śmieci w worki (preferowany kolor czarny), w tym w toalecie publicznej lub
w plastikowe wiadra, o wymiarach nie większych niż kosze na śmieci, które będą mieścić się w tych koszach.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego uzupełniania worków w koszach na śmieci, po każdorazowym opróżnieniu koszy (jeśli stosuje worki na śmieci).
4) Zmiotki oraz odpady wybrane z koszy na śmieci będą zabierane niezwłocznie (maksymalnie do dwóch godzin od ich zebrania/wybrania).
5) Jeden raz w miesiącu Wykonawca dokona mycia i dezynfekcji koszy i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 14 do umowy.
6) Wykonawca zbierze odpady zalegające na chodnikach. Niezależnie od częstotliwości sprzątania chodników, Wykonawca przyjmuje stały nadzór nad stanem czystości wykazanych powierzchni chodników i w razie potrzeby usunie pojedyncze odpady pojawiające się w tych miejscach.
7) Wykonawca uprzątnie ręcznie nieczystości z jezdni ulic pokrytych nawierzchnią kostkową i brukową, szczególnie śmieci i piasek gromadzący się przy krawężnikach (zmiotki) oraz drobne gałęzie.
8) Wykonawca uprzątnie zalegające chwasty gromadzące się na jezdniach ulic i chodników.
9) Wykonawca usunie odpady zalegające na przystankach PKS i przystanku PKP w Ośnie Lubuskim oraz na terenie przyległym w odległości do 15 m od znaku lub wiaty przystanku w każdym możliwym kierunku.
10) W razie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia powierzchni chodników i ulic Wykonawca niezwłocznie, maksymalnie do 2 godzin od wystąpienia zdarzenia, przystąpi do usunięcia śniegu, skucia lodu oraz posypania chodników i ulic środkami likwidującymi śliskość. Wykonanie tego obowiązku będzie wymagane w razie wystąpienia w/w zjawiska niezależnie od czasu i dnia tygodnia, w tym niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. Posypywanie dróg w/w środkami należy wykonywać mechanicznie. Jedynie w przypadku chodników wymaga się posypywania nawierzchni środkami likwidującymi śliskość za pomocą ręcznych posypywarek.
11) W okresie jesiennym Wykonawca będzie usuwał liście z częstotliwością zapobiegającą ich zaleganiu w obrębie ulic
i placów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Nie wymaga się wykonywania niniejszych prac w niedziele
i dni ustawowo wolne od pracy.
12) Wykonawca co najmniej jeden raz w miesiącu dokona przeglądu stanu studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej w obrębie ulic wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz dokona ich oczyszczenia z zalegających nieczystości i udokumentuje ten fakt w rejestrze – załącznik nr 15 do umowy.
13) Przedmiot zamówienia obejmuje także codzienne (przez siedem dni w tygodniu) sprzątanie toalety publicznej, które obejmuje:
a) nieprzerwane zapewnienie dostępu, czystości i właściwych warunków sanitarno - higienicznych korzystania
z toalety w okresie trwania umowy;
b) codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczenia toalety;
c) utrzymanie czystości poprzez minimum dwukrotne w ciągu dnia, tj. w godzinach od 6:00 do 18:00 sprzątanie wewnątrz toalety, z zachowaniem co najmniej ośmiogodzinnego i co najwyżej dziesięciogodzinnego odstępu czasu pomiędzy kolejnymi pracami porządkowymi (kolejnym sprzątaniem toalety).
Utrzymanie czystości wewnątrz toalety obejmuje:
- sprzątanie pomieszczenia toalety, tj. odkurzanie i/lub zamiatanie;
- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie armatury i innych przedmiotów (pojemników na mydło, pojemnika na papier toaletowy, pojemnika na ręczniki papierowe, kosza na śmieci);
- opróżnianie, uzupełnienie worka na śmieci, umycie wewnątrz oraz z zewnątrz, przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie pojemnika na odpadki (kosza na śmieci);
- wyczyszczenie, umycie, wytarcie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (muszli sedesowej, umywalki, baterii łazienkowych, deski sedesowej, pisuaru);
- mycie przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących i zapachowych oraz wycieranie posadzki wykonanej z blachy nierdzewnej;
a według potrzeb, tj. w sytuacji występowania zabrudzeń (różnego pochodzenia):
- czyszczenie ścian, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;
- mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie kaloryfera i bieżące usuwanie z niego osadzającego się kurzu;
- usunięcie zabrudzeń z opraw oświetleniowych;
- omiatanie pajęczyn;
- czyszczenie luster, tj. mycie i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjąco-dezynfekujących oraz wytarcie;
- czyszczenie szyb zewnętrznych, tj. mycie z zewnątrz i usuwanie powstałych zabrudzeń przy pomocy środków myjących oraz wytarcie;
- mycie i usunięcie powstałych zabrudzeń z drzwi, ościeżnic drzwiowych, klamek, kratek wentylacyjnych;
- do wykonania usługi wykonawca używał będzie środków czystości i środków higieniczno-sanitarnych posiadających atest PZH do powszechnego stosowania (lub równoważne).
d) utrzymanie czystości poprzez minimum jednokrotne w ciągu dnia sprzątanie w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu,
w pasie 3 m od obiektu, między innymi: zamiatanie, usuwanie liści, usuwanie zanieczyszczeń, odpadków, odśnieżanie i usuwanie śliskości zgodnie z wymogami, o których mowa w pkt. 10;
e) bieżące i niezwłoczne zgłaszanie awarii i uszkodzeń urządzeń do osoby upoważnionej do reprezentowania zamawiającego wskazanej w umowie;
f) bieżące prowadzenie rejestru codziennej obsługi toalety publicznej – załącznik nr 13 do umowy.
g) bieżące prowadzenie rejestru utrzymania czystości i porządku na wskazanych ulicach i placach miasta Ośno Lubuskie – załącznik nr 12 do umowy.
14) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinie toalety, mydła, ręczników papierowych, odświeżacza powietrza, kostki wc należy do obowiązków wykonawcy, przy czym powyższe artykuły chemiczne zamawiający będzie przekazywał wykonawcy podczas przeprowadzanych odbiorów prac w całym okresie trwania umowy.
15) Wykonawca nie odpowiada za wykonywanie napraw i konserwacji wewnątrz obiektu a także za całodobowy dozór obiektu (toalety publicznej).
16) Zamawiający wymaga systematyczności w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ośno Lubuskie, zgodnie z opisem i harmonogramem zawartym w pkt. 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Michałek Usługi Ogólnobudowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981542570
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 1
7.3.4) Miejscowość: Ośno Lubuskie
7.3.5) Kod pocztowy: 69-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Michałek Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Michałek Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługi kompleksowego sprzątania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.