Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381971/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00404023/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA SIEDZIBY URZĘDU GMINY ZAMBRÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zambrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862714616
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugz@ugzambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugzambrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8aa6c7f6-4605-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA SIEDZIBY URZĘDU GMINY ZAMBRÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa6c7f6-4605-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023705/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa siedziby Urzędu Gminy Zambrów ( Polski Ład)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381971/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rrg.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku siedziby Urzędy Gminy Zambrów. W poziomie parteru znajduje się przestronny hol wejściowy obsługujący interesantów – kasy, punkt obsługi, ochrona obiektu. Następnie w poziomie parteru wydzielone zostały przeszkolonymi drzwiami funkcje o największej częstotliwości odwiedzania – GOPS (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej). W poziomie parteru wydzielono także pomieszczenie garażu na 3 stanowiska, pomieszczenie porządkowe oraz 2 klatki schodowe. Pomocnicza klatka prowadzi do kondygnacji technicznych w poziomie -1. Główna reprezentatywna klatka schodowa znajdująca się centralnie w planie obiektu prowadzi przez wszystkie kondygnacje obsługując cały obiekt, w wnętrze klatki została wbudowana Winda osobowa. Poziom parteru wyposażony został w toalety. Poziom +1 przeznaczony pod pomieszczenia biurowe uzupełniające funkcje obiektu. Poziom wyposażony w toalety damskie oraz męską / Niepełnosprawnego. Poziom +2 przeznaczony pod pomieszczenia biurowe uzupełniające funkcje obiektu. W tym poziomie usytuowane zostały główne pomieszczenie socjalne dla pracowników obiektu, ponad to wyszczególniono także salę konferencyjna na 48 osób (do wykorzystywania przez pracowników), - poziom wyposażony w toalety damskie oraz męską / Niepełnosprawnego. Poziom -1 oraz poziom poddasza technicznego przeznaczony na magazyny sprzętu gospodarczego, mebli biurowych oraz pomieszczenia techniczne (przyłącza, węzeł cieplny, wentylatornia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45422100-2 - Stolarka drewniana
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14015850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16352639,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14015850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MK-BUD Firma Budowlana – Handel Mariusz Kosiński z siedzibą ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MK-BUD Sp. z o.o. ul. Michała Motoszko 26 15-111 Białystok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660033967
7.3.3) Ulica: ul. Michała Motoszko 26
7.3.4) Miejscowość: Białystyok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, prace żelbetowe, stolarka okienna i drzwiowa, elewacje, dach, bramy, winda
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK-BUD FIRMA BUDOWLANA- HANDEL MARIUSZ KOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MK-BUD FIRMA BUDOWLANA- HANDEL MARIUSZ KOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14015850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 106013B w miejscowości Łady Borowe, gmina Zambrów" wraz z "Przebudową drogi wewnętrznej od drogi gminnej nr 106013B o całkowitej długości 0+147,51 m"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Zambrów wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną oraz budowa niezbędnej infrastruktury w miejscowości Stary Skarżyn".
- "Modernizacja energetyczna Miejskiego Ośrodka Kultury w Zambrowie"
- Przebudowa pozostałej części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.