Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00499615/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chocimska 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powaw.zamowienia@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-warszawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=569455201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17fcf4c6-83ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00139937/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i prokuratur jej podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3041-7.261.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Warszawie i jednostkach jej podległych.I. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia będzie świadczona w obiektach wskazanych poniżej, w następującym wymiarze godzinowym i osobowym:
1) Prokuratura Okręgowa w Warszawie ul. Chocimska 28:
a) 2 osoby całodobowo, siedem dni w tygodniu, oraz
b) 2 osoby (w tym 1 portier) przez 9 godzin w dni robocze, oraz
Łącznie 22 068 godz. - 4 osoby
2) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów w Warszawie ul. Postępu 17D:
a) 1 osoba przez 12 godzin w dni robocze
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 5250 godz. – 2 osoby
3) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Ochota w Warszawie ul. Wiślicka 6:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby.
4) Prokuratura Rejonowa Warszawa-Śródmieście Północ w Warszawie
ul. Krucza 38/42:
a) 1 osoba 14 godzin dziennie, w godzinach od 6.00 do 20.00 w dni robocze
Łącznie 3 500 godz. – 1 osoba
5) Prokuratura Rejonowa Warszawa – Śródmieście w Warszawie ul. Krucza 38/42:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby
6) Prokuratura Rejonowa Warszawa- Żoliborz w Warszawie ul. Krasińskiego 65:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11 034 godz. – 2 osoby
7) Prokuratura Rejonowa Warszawa – Wola w Warszawie ul. Ciołka 14:
a) 1 osoba przez 12 godzin w dni robocze
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 5250 godz. – 2 osoby
8) Prokuratura Rejonowa w Pruszkowie ul. Stalowa 33:
a) 1 osoba całodobowo, oraz
b) 1 osoba (portier) przez 9 godzin w dni robocze
Łącznie 11034 godz. – 2 osoby
9) Prokuratura Rejonowa w Piasecznie ul. Kościuszki 14:
a) 1 osoba całodobowo
Łącznie 8 784 godz. – 1 osoba
10) Prokuratura Rejonowa w Grodzisku Mazowieckim ul. Żydowska 19:
a) 1 osoba całodobowo
Łącznie 8 784 godz. – 1 osoba.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 3260655,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego, monitorowania systemów alarmowych i usługi patrolu interwencyjnego w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Wolaw Warszawie i Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Mokotów w Warszawie.
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Wola w Warszawie, ul Ciołka 14.
Usługa monitoringu wizyjnego, monitorowania systemów alarmowych i patrol interwencyjny.
Wyposażenie:
Centralka alarmowa : GE Sec 16 linii –typ M-ATS 4018
SSWIN - Satel Integra
Kamery - Hik Vision ds-2cd2047G2-L(2,8mm)C -Ilość sztuk 10
Rejestrator - Hik Vision ds-7616NXI-K2
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Mokotów w Warszawie, ul Postępu 17 D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 33120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3756908,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4803166,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3756908,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony MK Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Kowalczyk Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 64/128
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3756908,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15940,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29962,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29962,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polpatron Alarmex Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627
7.3.3) Ulica: 7781364343
7.3.4) Miejscowość: Solid Security Sp. z o. o.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29962,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.