Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280850/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627499502
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e208beee-4c63-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.42.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin, mające na celu zwiększenie świadomości opinii publicznej o działaniach podejmowanych przez Gminę i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.
Wszystkie materiały i gadżety promocyjne muszą zawierać logo lub herb Gminy Jarocin, które dostępne są dla Wykonawcy na portalu www.jarocin.pl w zakładce: Menu - O Jarocinie, chyba że Zamawiający wskaże inne wymagane oznakowanie.
Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przedstawić projekt materiałów i gadżetów promocyjnych do akceptacji. Wykonawca musi otrzymać akceptację Zamawiającego przed produkcją materiałów i gadżetów promocyjnych w terminie do 2 dni roboczych (chyba, że dalsze zapisy SIWZ mówią inaczej). Wykonawca zobowiązany jest do znakowania gadżetów i materiałów promocyjnych z zachowaniem pełniej kolorystyki lub wersji jednokolorowej logo lub herbu Gminy Jarocin.
Treści komunikatów, oświadczeń, informacji przygotowywanych i publikowanych przez Wykonawcę musi być każdorazowo uzgadniania z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany jest do otrzymania akceptacji zgody Zamawiającego na lokalizację poszczególnych billboardów.
Wykonawca zobowiązany jest do podania osoby do kontaktu wraz z jej numeru komórkowego, który będzie dostępny dla Zamawiającego w gotowości od godz. 6.00 do 22.00 od poniedziałku do niedzieli. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osoby do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do reagowania w ciągu maksymalnie do 30 minut od czasu otrzymania od Zamawiającego informacji na zaistniałe zdarzenie. Reakcja może polegać na przybyciu do siedziby Zamawiającego lub zamieszczeniu informacji na profilu społecznościowym Gminy Jarocin, przygotowaniu i rozesłaniu komunikatu prasowego (do mediów uzgodnionych z Zamawiającym), przygotowaniu przemówienia lub pisma okolicznościowego oraz informacji lub zwołaniu konferencji prasowej (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Ww. treści muszą być każdorazowo uzgadniane i zaakceptowane przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały lub informacje przygotowywane w ramach zamówienia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osób, które bezpośrednio w imieniu Zamawiającego będą dokonywały akceptacji projektów.
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Załącznik nr 9 oraz Załącznik nr 3 - projekt umowy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
22462000-6 Materiały reklamowe
92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych
22300000-3 Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
30199792-8 Kalendarze
79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
22200000-2 Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
22100000-1 Drukowane książki, broszury i ulotki
92210000-6 Usługi radiowe
79341100-7 Doradcze usługi reklamowe
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny
22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
22462000-6 - Materiały reklamowe
30199792-8 - Kalendarze
79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
92210000-6 - Usługi radiowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774620,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774620,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774620,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRMOTION Sp. z o.o., ul. T.Kościuszki 17 lok. 3, 63-200 Jarocin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172208824
7.3.3) Ulica: ul. T.Kościuszki 17 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Rzeczypospolite Dominika Adamiak ul Kościuszki 17/1, 63-200 Jarocin - przygotowanie projektów graficznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774620,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawa paliwa do pojazdów Trans Pegaz sp. z o.o. w Jarocinie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawy gazów medycznych ciekłych oraz sprężonych z dzierżawą zbiorników oraz butli.
- "Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jarocin"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bluz
- Druk publikacji z serii Biblioteka Narodowa Stanisław Barańczak Wiersze dla Wydawnictwa Ossolineum
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku
- "Druk i plakatowanie materiałów promocyjnych do wydarzeń Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
- "Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.