eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoProwadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897419000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mragowo.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ad66205-528a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002031/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie i kompleksowe zarządzanie amfiteatrem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130081,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prowadzenie i utrzymanie amfiteatru wraz z zapleczem socjalnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie
W zakresie utrzymania obiektu amfiteatru, Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:
1/ Utrzymania amfiteatru i jego otoczenia, a zwłaszcza budynków, zadaszonej sceny, wyposażenia i zaplecza w należytym stanie technicznym wraz z urządzeniami instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej oraz sieci kanalizacji deszczowej.
2/ Wykonywania okresowych przeglądów oraz prowadzenia dokumentacji obiektu, a w szczególności:
a/ zapewnienia przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
b/ przeprowadzenia pomiarów technicznych urządzeń elektrycznych i całej instalacji elektrycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (minimum raz w roku),
c/ zapewnienia zabezpieczenia ppoż. – instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3/ Ewidencjonowania i przechowywania protokołów z przeprowadzanych przeglądów, pomiarów, kontroli budynków i instalacji oraz informowania Zamawiającego o ich wynikach.
4/ Prowadzenia książek obiektów budowlanych.
5/ Zawarcia umów i ponoszenia kosztów dostawy mediów do obiektu: wody i ścieków oraz energii elektrycznej.
6/ Zapewnienia wywozu nieczystości stałych.
7/ Bieżącej konserwacji i czyszczenia membrany, stanowiącej pokrycie zadaszenia sceny – zgodnie z Instrukcją konserwacji i czyszczenia konstrukcji cięgnowych, przekazaną przez producenta.
8/ Sprzątania pomieszczeń – bieżące minimum raz na dwa tygodnie, kompleksowe przed, w trakcie i po imprezach (minimum 5 imprez rocznie).
9/ Sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych – bieżące minimum raz na tydzień, kompleksowe przed, w trakcie i po imprezach (minimum 5 imprez rocznie).
10/ Utrzymania i bieżącej konserwacji wyposażenia.
11/ Utrzymania i bieżącej konserwacji siedzisk (5280), poprzez mycie, dokręcanie, uzupełnianie mocowań - w sezonie wiosenno - letnim według potrzeb jednak nie mniej niż raz w tygodniu, w okresie jesienno-zimowym raz w miesiącu.
12/ Utrzymania i bieżącej konserwacji elementów małej architektury – w sezonie wiosenno - letnim według potrzeb, jednak nie mniej niż raz w tygodniu, w okresie jesienno-zimowym raz w miesiącu.
13/ Utrzymania i bieżącej konserwacji oświetlenia zewnętrznego, poprzez m.in. wymianę uszkodzonych opraw świetlnych.
14/ Usuwania bieżących awarii oraz szkód powstałych w ich wyniku w amfiteatrze.
15/ Utrzymania i bieżącej konserwacji monitoringu. Zamawiający zapewni wstępne szkolenie w zakresie obsługi monitoringu, o ile zajdzie taka potrzeba.
16/ Zawarcie umowy oraz opłacanie ubezpieczenia OC i okazanie go Zamawiającemu.
17/ Pisemnego informowania Zamawiającego, w ciągu 3 dni od zdarzenia, o wszelkich szkodach, incydentach, itp. podlegających ubezpieczeniu oraz natychmiastowego powiadamiania o tych zdarzeniach policji
UWAGA! Pełen opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarty jest w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92300000-4 - Usługi rozrywkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mrągowskie Centrum Kultury

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421404690

7.3.3) Ulica: Warszawska 26

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.