Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010108/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010108/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00036050/01 - Wynik z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011145 z dnia 2021-02-26 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł. 890 mb”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W CHOTCZY
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Chotcza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534747
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 60
1.4.2.) Miejscowość: Chotcza-Józefów
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-312
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 48 375 10 32
1.4.8.) Numer faksu: 48 375 10 33
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chotcza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chotcza.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011145
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00010108/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Po zmianie:
https://bip.chotcza.pl/index.php?id=23
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
www.chotcza.pl
Po zmianie:
https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
Po zmianie:
https://chotcza.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł.890 mb”Zakres robót obejmuje:1. Roboty przygotowawcze1) Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym – dł. 890 mb2. Podbudowy1) Mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych ( 120 m x 3,00 m) – 360 m22) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ( 120 m x 3,00 m) – 360 m23) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym ( mieszanka sortowana ( 0- 31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr. gr 15 cm. ( 120 m xx 3,00 m x 0,15 m) – 54 m34) Mechaniczne skropienie warstw bitumicznych ( 670 m x 3,50 m) x 2 + ( 100 mb x 3,00 m) x 2 + ( 120 mb x 3,00) – 5710 m2 3. Nawierzchnie 1) Mechaniczne wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 W (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 – 225,38 t2) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2– 3005 m24. Roboty wykończeniowe1) Mechaniczne umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy do 7 cm., szer. 0,25 m (670 m x 0,25m) x 2 – 335 m2
Po zmianie:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kolonia Wola Solecka o dł.890 mb”Zakres robót obejmuje:1. Roboty przygotowawcze1) Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym – dł. 890 mb2. Podbudowy1) Mechaniczne oczyszczanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni niebitumicznych ( 120 m x 3,00 m) – 360 m22) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ( 120 m x 3,00 m) – 360 m23) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym dolomitowym ( mieszanka sortowana ( 0- 31,5), grubość warstwy ponad 10 cm śr. gr 15 cm. ( 120 m xx 3,00 m x 0,15 m) – 54 m34) Mechaniczne skropienie warstw bitumicznych ( 670 m x 3,50 m) x 2 + ( 100 mb x 3,00 m) x 2 + ( 120 mb x 3,00) – 5710 m2 3. Nawierzchnie 1) Mechaniczne wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC 11 W (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 – 225,38 t2) Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2 4 cm z betonu asfaltowego AC 8S (670 m x 3,50 m)+ ( 100 mb x 3,00 m) + ( 120 mb x 3,00 m) x 75 kg/m2– 3005 m24. Roboty wykończeniowe1) Mechaniczne umocnienie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy do 7 cm., szer. 0,25 m (670 m x 0,25m) x 2 – 335 m2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA1. Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, a wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) dalej Pzp2. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych , o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.3. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.4. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp5. Katalog elektroniczny: Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych6. Umowa ramowa; Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 – 315 ustawy Pzp7. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Zamawiający przewiduje fakultatywne przesłanki wykluczenia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Fakultatywne podstawy wykluczenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Art. 109 ust. 1 pkt 4,Art. 109 ust. 1 pkt 5,Art. 109 ust. 1 pkt 7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis zwłaściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp; b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniana stornie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany doprzekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi ( Załącznik Nr 5 ). 1. Jeżeli wykaz, oświadczenialub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócićsię bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a wprzypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lubdokumenty w tym zakresie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. a) –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty,o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert . 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiającyposiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąOgłoszenie nr 2021/BZP 00010057/02 z dnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanebezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 oraz z Dz.U. z 2019 r. poz. 1446).
Po zmianie:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów : 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Załącznik Nr 6 do SWZ; b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik Nr 7 do SWZ. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty- wg wzoru Załącznik Nr 6 do SWZ; b) wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznik Nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający nie precyzuje wymagań w przedmiotowym zakresie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenieobraku podstaw do wykluczenia – zał. nr 3 SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będąstanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;b. aktualne na dzień składaniaofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 4 do SWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu. V. PODWYKONAWSTWO1. Wykonawca możepowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.2. Zamawiający nie zastrzegaobowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.3.Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom,wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom oraz aby podał nazwy firm tych podwykonawców (o ile są mu znane na tymetapie postępowanie).4. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie pracy osób wykonujących czynności wzakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniupracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeksu pracy.5.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcęroboty budowlanej w terenie, nie krótszym niż 5 dni roboczych do przedstawienia poświadczonejza zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
Po zmianie:
Kosztorys ofertowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa wust.1,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuoudzieleniezamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawiezamówienia publicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawcówwspólniubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celuzłożeniaoferty lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczącewykonawcystosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia
Po zmianie:
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust 1, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 7. Dokumenty składane przez członków konsorcjum, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. 8. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie. 9. Przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy mają zastosowanie do pełnomocnika, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 10. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, regulującą współpracę tych wykonawców.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
2021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.