Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00239763/01 - Wynik z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Krze Duże na odcinku od ul. Alternatywy w m. Kamionka do drogi serwisowej przy S8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziejowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kubickiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Radziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radziejowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w m. Krze Duże na odcinku od ul. Alternatywy w m. Kamionka do drogi serwisowej przy S8
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-599617d4-8b4b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036453/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Krze Duże na odcinku od ul. Alternatywy w m. kamionka do drogi serwisowej przy S8
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-599617d4-8b4b-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie i niniejszej SWZ, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
2. Pozostałe informacje, dokumenty i komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności korespondencja, składnie wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż wskazanych powyżej) odbywać się będzie elektronicznie za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert, oświadczeń, o których mowa w rozdziale X pkt 1 – 2 i pkt 4-5 SWZ, dokument gwarancji lub poręczenia wadialnego oraz dokumenty o których mowa w rozdziale X pkt 7-8 SWZ, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, odbywać się będzie pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu platformy e-Zamówienia.
2. Proces składania oferty ma miejsce na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej, dostępnej na platformie e-Zamówienia oraz stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2023.DM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Krze Duże na odcinku od ul. Alternatywy
w m. Kamionka do drogi serwisowej przy S8.
2. Zamówienie współfinansowane jest z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres robot stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej na odcinku ok. 1228 mb., w tym w szczególności:
1) poszerzenie istniejącej nawierzchni w celu dostosowania jej do projektowanych parametrów jezdni,
2) wykonanie nasypów,
3) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni:
4) podbudowy zasadniczej z kruszywa C90/3,
5) warstwy wiążącej z mieszanki AC16W,
6) warstwa ścieralna z mieszanki AC11S,
7) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego,
8) reprofilację rowów odwadniających,
9) wykonanie jednego przepustu pod jezdnią,
10) wykonanie remontu istniejącego przepustu pod jezdnią,
11) wykonanie zjazdów wraz z przepustami w linii rowu przydrożnego,
12) wykonanie dwóch peronów autobusowych z przejściem dla pieszych
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą.
5. Wykonawca realizując zamówienie będzie wykonywał roboty w sposób jak najmniej uciążliwy i kolizyjny dla mieszkańców.
6. Szczegółowy zakres robót, w tym wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonania robót zawarte są w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 SWZ, na którą składają się w szczególności:
1) Projekty budowlany i wykonawczy;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
3) Przedmiar robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót w branży drogowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
b. zdolności technicznej lub zawodowej
2. Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej w następujących okolicznościach: Wykonawca musi potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
3. Wykonawca spełni warunki, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. b. w zakresie zdolności technicznej
i zawodowej w następujących okolicznościach:
1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie co najmniej robót dotyczących nawierzchni jezdni asfaltowej o wartości każdej roboty budowlanej w powyższym zakresie wynoszącej min. 1 000 000 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100).
2) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży drogowej – która będzie jednocześnie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac, które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ponadto ww. osoba musi posiadać doświadczenie w pełnieniu min. 1 funkcji kierownika robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie co najmniej robót dotyczących nawierzchni asfaltowej o wartości każdej roboty budowlanej w powyższym zakresie wynoszącej min. 1 000 000 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100), przy czym funkcja kierownika robót winna trwać do momentu odbioru końcowego tych robót.
Osoba wymieniona powyżej musi być tą są osobą, o której mowa w formularzu ofertowym.
Zamawiający wymaga od wykonawcy wskazania w ofercie imienia i nazwiska ww. osoby wykonującej czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tej osoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX pkt 2 SWZ: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
2. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX pkt 3 SWZ:
1) wykazu robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2) wykazu osób (zgodnie z zał. nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice
Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020
4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym zamawiającego.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7) Niewniesienie wadium lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust. 2 pkt 3 – stanowią bezwzględną przesłankę odrzucenia oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
14. Oferty składane wspólnie.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1) W przypadku, o którym mowa powyżej w pkt 14, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo winno określać w szczególności:
a) przedmiot postępowania, którego dotyczy,
b) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) pełnomocnika,
d) zakres umocowania pełnomocnika.
3) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 14 zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców
5. Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w rozdziale IX pkt 3 ppkt 1 SWZ były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.
6. Ponadto wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane roboty budowlane wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szczegóły udzielenia zaliczki zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający w załączniku nr 1 do SWZ określił postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy z Wykonawcą7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-20 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-17
INNE PRZETARGI RADZIEJOWICE
więcej: przetargi RADZIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.