Og³oszenie z dnia 2023-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00089182/01 - Wynik z dnia 2023-02-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostaw oleju opa³owego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Krzysztof Zab³ocki Dyrektor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532233005
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Opolska 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Giera³cice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-250
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 417 76 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie2@dps-gieralcice.mirobip.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dps-gieralcice.mirobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Opieka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostaw oleju opa³owego lekkiego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cc287d5-8b5f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00011194
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00475742/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Olej opa³owy lekki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cc287d5-8b5f-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl, a tak¿e przy u¿yciu poczty elektronicznej pod adresem zaopatrzenie2@dps-gieralcice.mirobip.pl z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w „Instrukcji u¿ytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl. lub poczty elektronicznej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://ezamowienia.gov.pl przesy³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Osob± uprawnion± do kontaktu jest Anna Wodara tel. 510 539 979, e-mail: zaopatrzenie2@dps-gieralcice.mirobip.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL)
informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krzysztof Zab³ocki Dyrektor Domu Pomocy Spo³ecznej Giera³cice ul. Opolska 28,46-250 Wo³czyn tel. 77 417 76 10, e-mail dyrektor@dps-gieralcice.mirobip.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Monika M±czka Starszy Referent Domu Pomocy Spo³ecznej Giera³cice ul. Opolska 28,46-250 Wo³czyn tel. 77 417 76 10, e-mail biuro2@dps-gieralcice.mirobip.pl
3. Cel przetwarzania danych: zawarcie i wykonanie umowy.
4. Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit b) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych).
5. Dane osobowe mog± zostaæ przekazane podmiotom uprawnionym z mocy prawa lub na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
6. Dane osobowe podawane s± dobrowolnie, co jest niezbêdne do zawarcia umowy i wykonania jej przedmiotu.
7. Dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres wynikaj±cy z umowy oraz z przepisów dotycz±cych rachunkowo¶ci oraz dodatkowo prawa cywilnego w zakresie dotycz±cym wykonywania umowy oraz dochodzenia roszczeñ z niej wynikaj±cych.
8. Posiada Pan/i prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania.
9. Przys³uguje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/OOP/ZP/1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 w ilo¶ci 35 000 litrów dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Giera³cicach.
Wed³ug normy PN-C-96024:2020-12
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w dodatkowej ilo¶ci 5 000 litów w przypadku zwiêkszonego zapotrzebowania na olej do celów grzewczych w okresie zimowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane na podstawie okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi – olejem opa³owym.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi-olejem opa³owym.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:1) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 4,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
-wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
4) wype³niony formularz ofertowy – Za³±cznik nr 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2.2 i 2.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadkach:a. Zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, spowodowana zmian± przepisów z zachowaniem warto¶ci netto i zmian± warto¶ci brutto,
b. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczno¶æ ich wprowadzenia bêdzie wynika³a ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa:
1. Gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê,
2. W przypadku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, o którym mowa w art. 465 ust. 1;
3. W przypadku realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych dostaw,
4. je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± sta-
ranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidzia³ korzystanie z podwykonawców, przewiduje siê mo¿liw± zmianê umowy dotycz±c± samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiêkszenia b±d¼ zmniejszenia liczby podwykonawców, je¿eli wykonawca uzna to za konieczne i z³o¿y odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianê, rezygnacjê z podwykonawców mo¿e nast±piæ pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcê o¶wiadczeñ podwykonawców, którzy byli zwi±zani umow± z dotychczasowym podwykonawc±, potwierdzaj±cych zap³atê przez niego nale¿ytego wynagrodzenia za wykonan± czê¶æ zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
3. Zmiany tre¶ci umowy bêd± wprowadzane drog± aneksów i wymagaj± formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W razie wyst±pienia przypadku „si³y wy¿szej”, strona, która ze wzglêdu na „si³ê wy¿sz±” nie mo¿e zrealizowaæ swoich zobowi±zañ, jest zobowi±zana powiadomiæ pisemnie o tym fakcie drug± stronê oraz podaæ dane na temat okoliczno¶ci „si³y wy¿szej” oraz ich wp³ywu na realizacjê zobowi±zañ. Wnioski o dokonanie zmian w Umowie bêd± sk³adane przez Stronê zainteresowan± dokonaniem danej zmiany na pi¶mie wraz z opisem i uzasadnieniem oraz propozycj± aneksu do umowy. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany, druga ze stron poinformuje pisemnie o swoje decyzji, b±d¼ zwróci podpisany aneks.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cc287d5-8b5f-11ed-b4ea-f64d350121d2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-16 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.