Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00612045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2 Lutego 2
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957286940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_skwierzyna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d38b5bc8-9ac0-4b04-b8f4-2dff990f64441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38b5bc8-9ac0-4b04-b8f4-2dff990f6444
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342608/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie drobnych działań remontowych w obiektach będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147079 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna.Roboty budowlane obejmują w szczególności:
Dla CZĘŚCI 1:
1. Montaż 2 szt. okien w piwnicy budynku mieszkalnego pod adresem ul. Podgórna 3, 66-350 Bledzew,
2. Remont opaski wokół budynku mieszkalnego pod adresem ul. Lipowa 63, 66-446 Glinik,
3. Remont budynku gospodarczego pod adresem Osiecko 37/1 i 37/2, 66-350 Osiecko,
4. Naprawa płytek przy budynku mieszkalnym pod adresem Pniewo 7, 66-350 Pniewo,
5. Remont kotłowni budynku mieszkalnego pod adresem Pniewo 8, 66-350 Pniewo,
6. Remont łazienki oraz wymiana rynien budynku mieszkalnego pod adresem Pniewo 10, 66-350 Pniewo,
7. Roboty remontowe zewnętrzne budynku mieszkalnego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna,
8. Roboty remontowe łazienki budynku mieszkalnego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna,
9. Remont budynku gospodarczego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 83905,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna.Roboty budowlane obejmują w szczególności:
Dla CZĘŚCI 2: Remont Kancelarii Leśnictwa Murzynowo pod adresem ul. Nowa 1a, 66-440 Murzynowo., w tym kompleksowy remont łazienki i korytarza wraz z wymianą drzwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 63174,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla Części nr 1 postępowania złożono tylko 1 ofertę. Oferta ta, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 PZP, podlega odrzuceniu (nie została złożona w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ani też nie została opatrzona podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym). Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy PZP „Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81300 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Mateusz Bach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992932122
7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-415
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.