eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna"Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2 Lutego 2

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957286940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_skwierzyna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d38b5bc8-9ac0-4b04-b8f4-2dff990f6444

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38b5bc8-9ac0-4b04-b8f4-2dff990f6444

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342608/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie drobnych działań remontowych w obiektach będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147079 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna.
Roboty budowlane obejmują w szczególności:
Dla CZĘŚCI 1:
1. Montaż 2 szt. okien w piwnicy budynku mieszkalnego pod adresem ul. Podgórna 3, 66-350 Bledzew,
2. Remont opaski wokół budynku mieszkalnego pod adresem ul. Lipowa 63, 66-446 Glinik,
3. Remont budynku gospodarczego pod adresem Osiecko 37/1 i 37/2, 66-350 Osiecko,
4. Naprawa płytek przy budynku mieszkalnym pod adresem Pniewo 7, 66-350 Pniewo,
5. Remont kotłowni budynku mieszkalnego pod adresem Pniewo 8, 66-350 Pniewo,
6. Remont łazienki oraz wymiana rynien budynku mieszkalnego pod adresem Pniewo 10, 66-350 Pniewo,
7. Roboty remontowe zewnętrzne budynku mieszkalnego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna,
8. Roboty remontowe łazienki budynku mieszkalnego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna,
9. Remont budynku gospodarczego pod adresem ul. Sportowa 40c, 66-440 Skwierzyna;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 83905,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna.
Roboty budowlane obejmują w szczególności:
Dla CZĘŚCI 2: Remont Kancelarii Leśnictwa Murzynowo pod adresem ul. Nowa 1a, 66-440 Murzynowo., w tym kompleksowy remont łazienki i korytarza wraz z wymianą drzwi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.5.) Wartość części: 63174,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla Części nr 1 postępowania złożono tylko 1 ofertę. Oferta ta, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 PZP, podlega odrzuceniu (nie została złożona w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ani też nie została opatrzona podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym). Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy PZP „Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu".

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81300 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Mateusz Bach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992932122

7.3.3) Ulica: ul. Śliwkowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 69 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany termin realizacja to 69 dni od dnia wydania terenu robót

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.