Og³oszenie z dnia 2023-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00086762/01 - Wynik z dnia 2023-02-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu elementów optoelektronicznych, optomechanicznych, optycznych, elektronicznych i elektrycznych do budowy stanowiska do optycznej analizy wektorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu elementów optoelektronicznych, optomechanicznych, optycznych, elektronicznych i elektrycznych do budowy stanowiska do optycznej analizy wektorowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e340d28-8cd3-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00011208
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: "NLPQT- Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl/umcs3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl/umcs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/1-2023/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu elementów optoelektronicznych, optomechanicznych, optycznych, elektronicznych i elektrycznych do budowy stanowiska do optycznej analizy wektorowej.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
3. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesiêcy.
4. Oferowany towar ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, bezpieczny, kompletny, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2022r. a tak¿e musi spe³niaæ wszystkie wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38621000-4 - Aparatura ¶wiat³owodowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty.2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty jest sk³adany przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) Poza o¶wiadczeniem i dokumentem wymienionym w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo wymienione w ppkt 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zmiany stawki podatku VAT; warto¶æ umowy okre¶lona w § 4 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obni¿enia stawki podatku VAT lub podwy¿szeniu w przypadku podwy¿szenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie;
3) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy.
2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 1 pkt 2 paragrafu 7 umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê powiadomiæ o tym fakcie Zamawiaj±cego z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym aneksowanie Umowy w trybie niewywo³uj±cym opó¼nienia w planowanych terminach dostawy, nie pó¼niej jednak ni¿ 2 tygodnie przed planowan± zmian±.
4. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu Stron. Zmiany nie mog± naruszaæ art. 454-455 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-13 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzp.umcs.pl/umcs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-13 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-11
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposa¿enia dla Lubelskiego Oddzia³u Okrêgowego Polskiego Czerwonego Krzy¿a
- Us³uga kompleksowego sprz±tania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzañskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiaj±cego wraz z posypywaniem powierzchni ¶rodkami uszorstniaj±cymi i sol± oraz usuwaniem sopli i nawisów ¶nie¿nych z dachów obiektów we w³adaniu Zamawiaj±cego.
- Postêpowanie na udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych przez perfuzjonistê oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa miêsa, drobiu oraz wyrobów wêdliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w E³ku
- Dostawa systemów pozycjonerów do u³o¿enia pacjenta na stole operacyjnym
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.