eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów"Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0724eb8b-5372-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299263/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.24.2021.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 578058,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”, w tym opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi zezwoleniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie (na jej podstawie) robót budowlanych dla w/w zadania. W ramach zadania przewiduje się utwardzenie dróg płytami wielootworowymi typu yombo. Inwestycja realizowana będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów w n/w miejscowościach:
a) Podańsko ul. Osiedlowa,
b) Rurzyca, ul. Osiedlowa.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. w zakresie usługi obejmującej projektowanie:

a) na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 13 do SWZ (będących materiałem pomocniczym) opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do;
- uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
- wykonanie robót, o których mowa w SWZ;
- opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych dróg;

UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia z Zamawiającym (w razie konieczności także z właścicielami infrastruktury technicznej - GWiK Sp. z o.o., Enea S.A., nadzorem wodnym - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie), przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego w formie pisemnej, w ilości 1 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi.

b) w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie również do wznowienie granic działek drogowym, wykonanie nasypów, wykopów, likwidacja kolizji z sieciami napowietrznymi (np. słupów przestawienie złącza ZKP na ul. Osiedlowe w Podańsko) i podziemnymi, uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, wykonanie nasadzeń zastępczych, budowa przepustów.

c) w razie konieczności uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,

d) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego,

e) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego),

f) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.

3.2. w zakresie robót budowlanych:

a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, obejmujących w szczególności wykonanie nawierzchni dróg z płyt wielootworowych typu yombo o szerokości 3 m, układanych śladowo (pod kołami pojazdu).

b) w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie również wznowienie granic działek drogowym, wykonanie nasypów, wykopów, likwidacja kolizji z sieciami napowietrznymi (np. słupów przestawienie złącza ZKP na ul. Osiedlowe w Podańsko) i podziemnymi, uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, wykonanie nasadzeń zastępczych, budowa przepustów.
4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394133,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394133,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394133,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progeo Paweł Symonowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 856-182-97-05

7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka 3

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Inżynieria Drogowa Bartosz Sosin - osoba zdolna do wykonania zamówienia (projektant w specjalności inżynieryjnej drogowej)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394133,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.