Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych i ładowarek dla CZG R-XXI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812546696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@czg.nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czgnowogard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych i ładowarek dla CZG R-XXI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bee68cd9-f7f5-47b0-b91b-4ecd78e460ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103636/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, naczep samochodowych i ładowarek dla CZG R-XXI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296090,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opony do samochodów ciężarowych i naczep samochodowychProwadzące/regionalne 315/70 R 22,5 – 2 szt.
• Szerokość bieżnika – min. 22 cm
• Wysokość bieżnika – min. 1,6 cm
• Nośność - min 154/150M
Napędy regionalne 315/70 R 22,5 – 4 szt.
• Szerokość bieżnika – min. 27 cm
• Wysokość bieżnika – min. 2 cm
• Nośność - min 154/150M
Opony naczepowe 385/65 R 22,5 – 40 szt.
• Szerokość bieżnika – min. 31 cm
• Wysokość bieżnika – min. 1,5 cm
• Nośność - min 160K
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34352300-2 - Opony do maszyn rolniczych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
4.5.5.) Wartość części: 83193,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Opony do pojazdów wolnobieżnychOpony do ładowarek 23,5 R 25 – 8 szt.
• index nośności - 201
• index prędkości - A2
• bieżnik L-5
• wysokość bieżnika - min. 9 cm
Opony do ładowarek 13.00-24 – 4 szt.
• typ pełna
• przeznaczenie usługi komunalne, sortowanie śmieci
• wysokość bieżnika - min. 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34352300-2 - Opony do maszyn rolniczych
34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych
4.5.5.) Wartość części: 212896,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121474,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121474,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121474,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Pesta 2” Mirosław Rybkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 854-109-26-67
7.3.3) Ulica: Pierwszej Brygady 35
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121474,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228804,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228804,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228804,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Pesta 2” Mirosław Rybkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 854-109-26-67
7.3.3) Ulica: Pierwszej Brygady 35
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228804,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- "(2) Rozbudowa i przebudowa kancelarii Leśnictwa Radosław oraz budowa parkingu wraz rozbiórką budynku gospodarczego przy Nadleśnictwie Nowogard"
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku" w ramach zadania Wsparcie infrastruktury wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Nowogardzie
- Dostawa produktów mrożonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.