eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5a184ef-517c-4377-b829-a47b9f2817be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a184ef-517c-4377-b829-a47b9f2817be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002276/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1 ul. Hallera 9,9a, Zad.2 ul. Hallera 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0054.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 761736,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 712092,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: ul. Hallera 9, 9a"
Charakterystyka obiektu:
Zadanie nr 1: Rybnik, ul. Hallera 9 i 9a
Ilość mieszkań – 13 szt.
Ilość lokali użytkowych – 1 szt.
Powierzchnia użytkowa mieszkań – 934,16 m2
Powierzchnia użytkowa lokalu usługowego – 35,80 m2
Budynek mieszkalno-usługowy czterokondygnacyjny, dwuklatkowy, podpiwniczony, murowany z cegły, dach drewniany, płaski, kryty papą.
Działka nr 1075/5, 1071/5.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty przygotowawcze,
2) zabezpieczenie terenu robót,
3) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
4) wykonanie przebić w stropach, zamurowanie przebić,
5) wykonanie przejść przewodów przez dach,
6) uszczelnienie przebić,
7) miejscowe przemurowanie przewodów kominowych,
8) uzupełnienie czapek kominowych,
9) montaż obróbek blacharskich,
10) obudowa przewodów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi,
11) dostosowanie drzwi w łazienkach do obowiązujących przepisów (szerokość min. 80 cm i wysokość 2,0 m),
12) naprawa posadzek i stropów w miejscu nowoprojektowanych i przebudowywanych trzonów wentylacyjnych,
13) roboty wykończeniowe i malarskie,
14) roboty towarzyszące i porządkowe,
15) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek oraz materiałów po budowlanych.
2. Roboty instalacyjne:
1) oczyszczenie i odgruzowanie przewodów kominowych,
2) wykonanie otworów nawiewnych w drzwiach,
3) montaż nawiewników higrosterowanych,
4) montaż przewodów wentylacyjnych wraz z izolacją,
5) montaż kształtek rewizyjnych do komina z osadnikiem na skropliny,
6) wymiana istniejących kratek wentylacyjnych ściennych,
7) montaż nowych kratek wentylacyjnych ściennych,
8) montaż wywiewek wentylacyjnych,
9) zabezpieczenie pożarowe przejść w stropach w miejscach nowych przewodów wentylacyjnych,
10) przełożenie kolidującej z przewodami wentylacyjnymi instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinie kominiarskie, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 399767,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania:
Zadanie nr 2: ul. Hallera 11"
Charakterystyka obiektu:
Zadanie nr 2: Rybnik, ul. Hallera 11
Ilość mieszkań – 16 szt.
Powierzchnia użytkowa mieszkań – 938,50m2
Budynek mieszkalny czterokondygnacyjny, jednoklatkowy, podpiwniczony, murowany z cegły, dach drewniany, płaski, kryty papą.
Działka nr 1197/7, 1196/5, 1072/5, 1073/7, 1197/7
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty przygotowawcze,
2) zabezpieczenie terenu robót,
3) wykonanie przebić w ścianach, zamurowanie przebić,
4) wykonanie przebić w stropach, zamurowanie przebić,
5) wykonanie przejść przewodów przez dach,
6) uszczelnienie przebić,
7) miejscowe przemurowanie przewodów kominowych,
8) uzupełnienie czapek kominowych,
9) montaż obróbek blacharskich,
10) obudowa przewodów wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi,
11) dostosowanie drzwi w łazienkach do obowiązujących przepisów (szerokość min. 80 cm i wysokość 2,0 m),
12) naprawa posadzek i stropów w miejscu nowoprojektowanych i przebudowywanych trzonów wentylacyjnych,
13) roboty wykończeniowe i malarskie,
14) roboty towarzyszące i porządkowe,
15) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek oraz materiałów po budowlanych.
2. Roboty instalacyjne:
1) oczyszczenie i odgruzowanie przewodów kominowych,
2) wykonanie otworów nawiewnych w drzwiach,
3) montaż nawiewników higrosterowanych,
4) montaż przewodów wentylacyjnych wraz z izolacją,
5) montaż kształtek rewizyjnych do komina z osadnikiem na skropliny,
6) wymiana istniejących kratek wentylacyjnych ściennych,
7) montaż nowych kratek wentylacyjnych ściennych,
8) montaż wywiewek wentylacyjnych,
9) zabezpieczenie pożarowe przejść w stropach w miejscach nowych przewodów wentylacyjnych,
10) przełożenie kolidującej z przewodami wentylacyjnymi instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opinie kominiarskie, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 312324,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310558,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384256,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310558,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-002-22-24

7.3.3) Ulica: Mikołowska 113a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310558,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244722,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300206,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244722,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 642-002-22-24

7.3.3) Ulica: Mikołowska 113a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244722,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.