eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyModernizacja placu zabaw Przedszkola nr 26 przy ul. M³odzie¿owej 5 w Tychach.



Og³oszenie z dnia 2021-02-26


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00011251 z dnia 2021-02-26

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 26 przy ul. M³odzie¿owej 5 w Tychach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48327763807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.umtychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 26 przy ul. M³odzie¿owej 5 w Tychach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee25e1b8-7685-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011251

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000734/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 26 przy ul. M³odzie¿owej 5

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz Formularz do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publiczne(ePUAP). 4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularz z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku i Formularz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Tychy z siedzib± w Urzêdzie Miasta w Tychach, al. Niepodleg³o¶ci49, 43-100 Tychy. 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@umtychy.pl; 2) pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej ustawa Pzp. 5. Dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.6. Po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej. 7. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 9. Osoba udostêpniaj±ca dane posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych jej dotycz±cych; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.10. Osobie udostêpniaj±cej dane nie przys³uguje:a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Wykonawca, Podwykonawca, Podmiot, udostêpniaj±cy zasoby sk³ada o¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (za³±cznik nr 1 do SWZ,za³±cznik nr 2a do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.4.2021.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja placu zabaw Przedszkola nr 26 przy ul. M³odzie¿owej 5 w Tychach. Zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno-u¿ytkowego oraz wykonaniu - po akceptacji Zamawiaj±cego i uzyskaniu wszystkich wymaganych uzgodnieñ - robót budowlanych.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Opracowanie dokumentacji projektowej, tj. projektów budowlanych i wykonawczych wraz ze STWiOR, (w tym: uzyskanie mapy do celów projektowych, pe³nienie nadzoru autorskiego w czasie trwania realizacji inwestycji oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej) budowy placu zabaw na terenie Przedszkola nr 26 wraz z uwzglêdnieniem modernizacji istniej±cych urz±dzeñ - ³±czna pow. 2 700 m².2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego dokumentacji projektowej, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym m.in.: a) roboty przygotowawcze: wyrównanie pod³o¿a, b) dostawa i monta¿: drewnianego domku wspinaczkowego, równowa¿ni drewnianej, s³upków balansu, siatki do wspinaczki - 2 szt., hu¶tawki "bocianie gniazdo", tablic do rysowania - 2 szt., zabawek muzycznych/sensorycznych (typu: "dzwony rurowe", "bongosy", "kula d¼wiêkowa - grzechotka", "g³uchy telefon", "krzywe lustra") zgodnych z PFU, c) wykonanie nawierzchni sypkiej mineralnej wraz z przygotowaniem pod³o¿a (w czê¶ci edukacyjnej sensorycznej), d) prace agrotechniczne, wykonanie nasadzeñ zgodnie z PFU,e) uporz±dkowanie terenu z nasianiem trawy.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

I. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:• zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;• uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – NIE DOTYCZY;• sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJ¡CY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPE£NIONY, JE¯ELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. • Wymagane jest wykonanie minimum jednej roboty budowlanej (bêd±cej przedmiotem jednej umowy) o warto¶ci minimum 40 000,00 z³ brutto, obejmuj±cej swoim zakresem budowê/rozbudowê/ remont placu zabaw/si³owni plenerowej. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; • Zgodnie z § 9 ust. 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zamawiaj±cy dopuszcza, aby wykaz o którym mowa w pkt 6.2.b) SWZ dotyczy³ us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.• Wymagane jest wykonanie minimum jednej us³ugi (bêd±cej przedmiotem jednej umowy) o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto, obejmuj±cej us³ugi w zakresie kszta³towania terenów zielonych lub us³ugi ogrodnicze. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie.UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej umowy na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w punkcie 6.2. a) i b) SWZ przy zachowaniu wymaganych zakresów i warto¶ci.c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. • Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia: • osoby posiadaj±cej uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej,• osoby posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanejUWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku. II. Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: I. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJ¡CY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPE£NIONY, JE¯ELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. • Wymagane jest wykonanie minimum jednej roboty budowlanej (bêd±cej przedmiotem jednej umowy) o warto¶ci minimum 40 000,00 z³ brutto, obejmuj±cej swoim zakresem budowê/rozbudowê/ remont placu zabaw/si³owni plenerowej. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; • Zgodnie z § 9 ust. 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415) zamawiaj±cy dopuszcza, aby wykaz o którym mowa w pkt 6.2.b) SWZ dotyczy³ us³ug wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.• Wymagane jest wykonanie minimum jednej us³ugi (bêd±cej przedmiotem jednej umowy) o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto, obejmuj±cej us³ugi w zakresie kszta³towania terenów zielonych lub us³ugi ogrodnicze. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³uga ta zosta³a wykonana nale¿ycie.UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej umowy na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w punkcie 6.2. a) i b) SWZ przy zachowaniu wymaganych zakresów i warto¶ci.c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. • Wymagane jest skierowanie przez wykonawcê do realizacji zamówienia: • osoby posiadaj±cej uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej,• osoby posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanejUWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku. II. Do przeliczenia na PLN warto¶ci wskazanej w dokumentach z³o¿onych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wyra¿onej w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczêcia postêpowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty nale¿y do³±czyæ1. Formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SWZ);2. Zbiorcze zestawienie kosztów (za³±cznik nr 1 a do SWZ);3. O¶wiadczenia (za³±cznik nr 2/2a do SWZ);4. Dowód wp³aty wadium;5. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji,nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1 500,00 PLN (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych 00/100 PLN).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 PZP oraz art. 98 ust. 2 PZP.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu; przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489Bank Polska Kasa Opieki Spó³ka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach miêdzynarodowych): PKOP PL PW2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.6. W przypadku wniesienia wadium w formach okre¶lonych w punkcie 11.4 ppkt 2) do 4) SWZ:- dokument winien byæ wystawiony na Gminê Miasta Tychy, Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy,- dokument winien wskazywaæ wszystkich cz³onków konsorcjum, w sytuacji wspólnego sk³adania oferty przez wykonawców,- wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku,wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2PZP, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w punkcie 3. i 4., wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 6. W niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego,obiektywnie uzasadnionego, sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 PZP, w nastêpuj±cych sytuacjach:1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 4 projektowanych postanowieniach umowy jedynie w nastêpuj±cych przypadkach:a) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ (np. intensywne opady atmosferyczne deszczu, ¶niegu, gradu, huragan), wyst±pienie w terminie realizacji umowy niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych lub znacznie utrudniaj±cych realizacjê robót zgodnie z procesem technologicznym (np. nieodpowiednia wilgotno¶æ powietrza, nieodpowiednia temperatura pod³o¿a wzglêdem punktu rosy, temperatura uniemo¿liwiaj±ca krzepniêcie betonu, pow³ok syntetycznych, prowadzenia robót ziemnych), a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej, b) nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy np. spowodowany stanem wyj±tkowym, embargiem, stanem klêski ¿ywio³owej nieprzewidziany brak dostêpu do materia³ów czy urz±dzeñ niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, c) w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, d) decyzji s³u¿b konserwatorskich lub nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), e) opó¼nieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych b±d¼ obligatoryjnych wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, jak równie¿ w terminach adekwatnych na ich uzyskanie, kiedy terminy te nie wynikaj± z przepisów prawa, f) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 PZP albo innych prac niezbêdnych do prawid³owego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia.2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w punkcie 20.2.1. SWZ bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej, zaakceptowanej przez ka¿d± ze stron umowy.3. W przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w punkcie 20.2.1. SWZ, strony ustalaj± nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e okres przesuniêcia terminu wykonania równy bêdzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy a w przypadku, o którym mowa w lit. f) okresowi wykonywania robót.4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny byæ dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-15 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ naminiPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawcówna miniPortalu , w szczegó³ach danego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1 Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie: a) dokumentacja projektowa: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy, b) roboty budowlane: 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.2. Poleganie na zasobach innych podmiotów. 2.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 2.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 2.3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 2a do SWZ). 2.4. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a tak¿e zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.1.5. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 2.6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. 3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 PZP.• Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy wszystkich pracowników wykonuj±cych roboty budowlane, pod kierownictwem Kierownika budowy. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób, a tak¿e sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w projektowanych postanowieniach umowy.
2021-02-26 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.