Og³oszenie z dnia 2022-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00069209/01 - Wynik z dnia 2022-02-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolno¶ci 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.babiak.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79cef96c-72bf-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00011348
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00011053/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Laboratoria przysz³o¶ci – rozwój szkolnej infrastruktury Szko³y Podstawowej w Babiaku, Szko³y Podstawowej w Bogus³awicach i Szko³y Podstawowej w Brdowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/babiak3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/babiak
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Osob± uprawnion± do kontaktu z Wykonawcami jest: Marlena Sowiñska tel. 632711071
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/babiak3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie: - przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ
publicznych;- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposa¿enia dydaktycznego na
potrzeby funkcjonowania szkolnych laboratoriów przysz³o¶ci dla szkó³ z terenu Gminy Babiak.
2. Zamówienie podzielone jest na 3 zakresy:
a) Zakres A – Szko³a Podstawowa w Babiaku
b) Zakres B – Szko³a Podstawowa w Bogus³awicach
c) Zakres C – Szko³a Podstawowa w Brdowie
Zamawiaj±cy przewiduje w ofercie jedn± ³±czn± kwotê za realizacjê zadania sk³adaj±cego siê z 3
zakresów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±cznikach:
Za³±cznik nr 3 Zakres A
Za³±cznik nr4 Zakres B
Za³±cznik nr 5 Zakres C
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieu¿ywany
przed dniem dostarczenia, z wy³±czeniem u¿ywania niezbêdnego dla przeprowadzenia testu
jego poprawnej pracy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy(podwykonawcom).
2.Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych
czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom,
Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ
podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych
podwykonawców.
V. Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez
Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Og³oszenie nr 2021/BZP 00308083/01 z dnia 2021-12-09
2021-12-09 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy nale¿yte wykonanie co najmniej jednej dostawy
zawieraj±cej przynajmniej 2 kody CPV wymienione poni¿ej o ³±cznej warto¶ci zamówienia min.
60.000 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W szczególno¶ci Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian w nastêpuj±cym zakresie oraz na nastêpuj±cych warunkach:1) zmiany spowodowane przez si³ê wy¿sz±, przez któr± Zamawiaj±cy rozumie równie¿ niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce bezpo¶redni± realizacjê zamówienia, w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe, 2) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie dostawy przez Zamawiaj±cego,3) Inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia zamówienia,
4) Z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, w tym w szczególno¶ci zmiany zasad finansowania zamówienia.
W razie zaistnienia okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1-4 Zamawiaj±cy i Wykonawca mog± w drodze stosownego aneksu wyd³u¿yæ termin realizacji Zamówienia o okresy niezbêdne do usuniêcia przeszkód w prowadzeniu prawid³owej dostawy lub okresy, w których prowadzenie dostaw by³o niemo¿liwe lub znacz±co utrudnione. Zmiana dokonana w tym trybie nie mo¿e powodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zmiany technologiczne w sposobie spe³nienia ¶wiadczenia, w szczególno¶ci uzasadniona wzglêdami ekonomicznymi lub celowo¶ciowymi konieczno¶æ zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ni¿ wskazane w zamówieniu lub konieczno¶æ zast±pienia urz±dzenia innym, pod warunkiem, ¿e spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ, a zmiana wynika w szczególno¶ci:
1) ze zmiany producenta, 2) producent zakoñczy³ produkcjê, 3) skoñczy³a siê dostêpno¶æ urz±dzenia. W razie zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci Zamawiaj±cy i Wykonawca mog± w drodze stosownego aneksu odpowiednio zmieniæ sposób wykonania ¶wiadczenia. Zmiana dokonana w tym trybie mo¿e powodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotê niezbêdn± do pokrycia kosztów wynik³ych ze zmiany technologii wykonania zamówienia.
6. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy:
1) W razie zwiêkszenia stawki VAT, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy celem uwzglêdnienia nowej stawki VAT i odpowiedniego zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 2) W razie zmniejszenia stawki VAT, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy celem uwzglêdnienia nowej stawki VAT i odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w razie zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego z uwzglêdnieniem faktu, ¿e za ra¿±c± zostanie uznana strata w wysoko¶ci, równej co najmniej 50 % warto¶ci zamówienia. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w
interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W tym przypadku, o Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 8. Pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:1)Si³a wy¿sza oznaczaj±ca zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia zdarzenie wystêpuj±ce po zawarciu Umowy, uniemo¿liwiaj±ce wykonanie lub nale¿yte wykonanie przez Stronê jej obowi±zków. Strony za zdarzenia powodowane Si³± Wy¿sz± uznaj± w szczególno¶ci: katastrofy naturalne, ataki terrorystyczne, strajki uniemo¿liwiaj±ce realizacjê Umowy w znacznym stopniu, wojnê.
2) ¯adna Strona nie bêdzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie swoich zobowi±zañ w ramach Umowy, je¿eli niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy jest wynikiem dzia³ania Si³y Wy¿szej. 3) Strona, której dotycz± okoliczno¶ci Si³y Wy¿szej bezzw³ocznie zawiadomi drug± Stronê na pi¶mie o jej zaistnieniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/babiak
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu AGD dla szkó³ ponadpodstawowych Miasta Zamo¶æ w ramach projektu "Rozwój kszta³cenia zawodowego szkó³ Miasta Zamo¶æ II"
- Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zakup komputerów, drukarek i innych urz±dzeñ na potrzeby Starostwa
- Zakup pierwszego wyposa¿enia do hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje sprzêt komputerowy i multimedialny.
- Rozwój cyfryzacji Urzêdu Gminy Jonkowo
- Dostawa: laptopy, tablety, urz±dzenie wielofunkcyjne, monitory
- Zakup i dostawa wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Józefa Che³moñskiego w B³êdowie w ramach projektu pn.: "Horyzonty"
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.