Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00001455/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Bolewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świebodzińska 9
1.5.2.) Miejscowość: Bolewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-305
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bolewice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-bolewice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2be20971-a947-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be20971-a947-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie usług z zakresu ochrony ppoż. i utrzymania infrastruktury leśnej w Nadleśnictwie Bolewice na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA.270.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512363,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – usługi związane z ochroną ppożW ramach części nr 1 (pakiet 1) usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej do wykonania na terenie Nadleśnictwa Bolewice w roku 2024 w tym:
- porządkowanie terenów na pasach przeciwpożarowych,
- odchwaszczanie, odnawianie pasów przeciwpożarowych,
- dyżury w PAD (punkt alarmowo dyspozycyjny) w Bolewicach,
- określanie wilgotności ścioły na potrzeby ochrony przeciwpożarowej,
- dyspozycyjność osób i sprzętu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.5.) Wartość części: 287225,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – usługi związane z utrzymaniem infrastruktury leśnej.W ramach części nr 2 (pakiet 2) usługi z zakresu utrzymanie infrastruktury leśnej do wykonania na terenie Nadleśnictwa Bolewice w roku 2024, w tym:
- dokonywanie konserwacji urządzeń turystycznych i edukacyjnych,
- utrzymanie obiektów edukacyjnych, miejsc postoju pojazdów (parkingów leśnych) w porządku i czystości,
- wykonywanie prac konserwatorskich na obiektach edukacyjnych i turystycznych,
- przewożenie tablic informacyjnych , oraz materiałów do utrzymania obiektów turystycznych,
- zbiórkę i wywóz śmieci,
- wykaszanie i hakowanie rowów melioracyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 225138,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 02.01.2024 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00001455 zostało opublikowane ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu. W portalu e-Zamówienia, na który prowadzone było postępowanie SWZ został opublikowany w dniu 03.01.2024 r. co jest niezgodne z dyspozycją art. 280. ust. 1 ustawy PZP. Wada taka jest niemożliwa do usunięcia dlatego w myśl art. 255 pkt 6 ustawy PZP postępowanie należy unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP gdyż „obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Zgodnie z zapisem art. 280 ust. 1 ustawy PZP „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”
W związku z faktem że upublicznienie SWZ nastąpiło dzień po publikacji ogłoszenia Zamawiający unieważnił postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 02.01.2024 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00001455 zostało opublikowane ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu. W portalu e-Zamówienia, na który prowadzone było postępowanie SWZ został opublikowany w dniu 03.01.2024 r. co jest niezgodne z dyspozycją art. 280. ust. 1 ustawy PZP. Wada taka jest niemożliwa do usunięcia dlatego w myśl art. 255 pkt 6 ustawy PZP postępowanie należy unieważnić.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP gdyż „obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”
Zgodnie z zapisem art. 280 ust. 1 ustawy PZP „Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”
W związku z faktem że upublicznienie SWZ nastąpiło dzień po publikacji ogłoszenia Zamawiający unieważnił postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych i budowlanych, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Marki w latach 2025-2026
- Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Koszenie pasów drogowych i terenów zielonych na terenie Miasta Kobylnicy i Gminy Kobylnica
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.