Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655370/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
przez okres 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e742dc9-60b7-449e-a0dd-f876d624f3991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)przez okres 12 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e742dc9-60b7-449e-a0dd-f876d624f399
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.50.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 738035,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 - opony z PSZOK;w zakresie części I odbieranie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych położonego na terenie gminy Ustka (dalej: „PSZOK”), w zakresie frakcji odpadów o kodzie 16 01 03- opony.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 41732,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: odbiór wybranych frakcji z PSZOK;W zakresie części II odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 20 01 23*- urządzenia zawierające freony;
b) 20 01 35*- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki;
c) 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35;
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 2307,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 15 01 01- opakowania z papieru i tektury i 15 01 07 – opakowania ze szkła;W zakresie części III odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury;
b) 15 01 07 – opakowania ze szkła.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 15335,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: odbiór odpadów o kodzie 20 20 01 – odpady ulegające biodegradacji z PSZOK;W zakresie części IV odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodzie 20 02 01- odpady ulegające biodegradacji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 71844,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: odbiór odpadów wielkogabarytowych z PSZOK i MZOKW zakresie części V:
a) odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodzie 20 03 07 – opady wielkogabarytowe.
b) Organizowanie mobilnych zbiórek odpadów komunalnych w zakresie odbioru odpadów wielkogabarytowych (na zasadach określonych w Rozdziale IX).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 285508,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 20 01 10 - odzież i 20 01 11 – tekstylia;W zakresie części VI odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 20 01 10 - odzież
b) 20 01 11 – tekstylia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 23474,15 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02- gruz ceglany, 17 03 80- odpadowa papa, 17 06 04 – materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03, 20 01 39 – tworzywa sztuczne.W zakresie części VII odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK w zakresie frakcji odpadów:
a) 17 01 01- Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów;
b) 17 01 02 – Gruz ceglany
c) 17 03 80 - Odpadowa papa
d) 17 06 04 - Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
e) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03;
f) 20 01 39 - Tworzywa sztuczne.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 297833,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12668,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12668,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12668,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12668,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13408,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13408,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13408,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13408,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26451,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26451,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26451,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Ustce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932
7.3.3) Ulica: Wiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26451,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320), dalej w skrócie PZP zawiadamiam, iż Zamawiający - Gmina Ustka, unieważnia w trybie art. 255 pkt 3 PZP postępowanie dot. części VII o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym wariant 1, bez negocjacji - Art. 275 pkt. 1 ustawy PZP pt. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy Część VII: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK,
w zakresie frakcji: 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02- gruz ceglany, 17 03 80- odpadowa papa, 17 06 04 – materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03, 20 01 39 – tworzywa sztuczne.
Uzasadnienie
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację ww. zadania wynosi 289.493,78 zł brutto.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP cyt. " Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (403.625,03 zł)przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403625,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403625,03 PLN
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G, 101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)
- Przebudowa polegająca na zmianie nawierzchni na betonową: ul. Radosna w Objeździe
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawnej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków.
- Budowa przedszkola gminnego w Zaleskich wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Zaleskie, gmina Ustka, powiat Słupski
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.