eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e742dc9-60b7-449e-a0dd-f876d624f399

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e742dc9-60b7-449e-a0dd-f876d624f399

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.50.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 738035,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 - opony z PSZOK;
w zakresie części I odbieranie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych położonego na terenie gminy Ustka (dalej: „PSZOK”), w zakresie frakcji odpadów o kodzie 16 01 03- opony.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 41732,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: odbiór wybranych frakcji z PSZOK;
W zakresie części II odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 20 01 23*- urządzenia zawierające freony;
b) 20 01 35*- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki;
c) 20 01 36 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35;
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 2307,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 15 01 01- opakowania z papieru i tektury i 15 01 07 – opakowania ze szkła;
W zakresie części III odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury;
b) 15 01 07 – opakowania ze szkła.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 15335,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: odbiór odpadów o kodzie 20 20 01 – odpady ulegające biodegradacji z PSZOK;
W zakresie części IV odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodzie 20 02 01- odpady ulegające biodegradacji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 71844,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: odbiór odpadów wielkogabarytowych z PSZOK i MZOK
W zakresie części V:
a) odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji odpadów o kodzie 20 03 07 – opady wielkogabarytowe.
b) Organizowanie mobilnych zbiórek odpadów komunalnych w zakresie odbioru odpadów wielkogabarytowych (na zasadach określonych w Rozdziale IX).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 285508,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 20 01 10 - odzież i 20 01 11 – tekstylia;
W zakresie części VI odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK w zakresie frakcji odpadów o kodach:
a) 20 01 10 - odzież
b) 20 01 11 – tekstylia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 23474,15 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK, w zakresie frakcji: 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02- gruz ceglany, 17 03 80- odpadowa papa, 17 06 04 – materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03, 20 01 39 – tworzywa sztuczne.
W zakresie części VII odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK w zakresie frakcji odpadów:
a) 17 01 01- Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów;
b) 17 01 02 – Gruz ceglany
c) 17 03 80 - Odpadowa papa
d) 17 06 04 - Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
e) 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03;
f) 20 01 39 - Tworzywa sztuczne.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 opis przedmiotu zamówienia.
Transport odebranych odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII) do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
Przekazywanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), w miejscu / miejscach zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnianych przez Wykonawcę i wskazanego/ wskazanych w ofercie,
Zapewnienie przez cały okres realizacji usług odbioru i transportu odpadów komunalnych, w ramach każdej części zamówienia (I-VII), do miejsca/ miejsc zbierania (zagospodarowania) wszystkich frakcji odpadów komunalnych,
Realizację usług i obowiązków z ww. pkt 1-10 (odpowiednio względem każdej części zamówienia (I-VII).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

4.5.5.) Wartość części: 297833,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39728,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39728,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39728,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12668,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12668,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12668,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12668,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13408,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13408,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13408,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13408,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530530

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 112

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26451,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26451,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26451,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Ustce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932

7.3.3) Ulica: Wiejska 7

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26451,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320), dalej w skrócie PZP zawiadamiam, iż Zamawiający - Gmina Ustka, unieważnia w trybie art. 255 pkt 3 PZP postępowanie dot. części VII o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym wariant 1, bez negocjacji - Art. 275 pkt. 1 ustawy PZP pt. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica) przez okres 12 miesięcy Część VII: odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK,
w zakresie frakcji: 17 01 01- odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02- gruz ceglany, 17 03 80- odpadowa papa, 17 06 04 – materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03, 20 01 39 – tworzywa sztuczne.
Uzasadnienie
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację ww. zadania wynosi 289.493,78 zł brutto.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP cyt. " Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną (403.625,03 zł)przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403625,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403625,03 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.