Og³oszenie z dnia 2021-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00029115/01 - Wynik z dnia 2021-04-08
Og³oszenie nr 2021/BZP 00011388 z dnia 2021-02-26 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych z RCKiK w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7444 70 02
1.5.8.) Numer faksu: 85 744 71 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych z RCKiK w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61791a2a-7769-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00011388
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002541/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.rckik.bialystok.pl/Biddings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków: 1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, 2) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego: /RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±cej siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, 3) poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl. 2. Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego wskazan± w pkt 1.2). Wykonawca, aby zaszyfrowaæ plik, musi na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl odnale¼æ postêpowanie, w którym chce z³o¿yæ ofertê. Po wej¶ciu w jego szczegó³y odnajdzie przycisk umo¿liwiaj±cy szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiêtuje, w którym postêpowaniu Wykonawca zaszyfrowa³ ofertê. Tak przygotowany plik nale¿y przes³aæ przez Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Szczegó³owa instrukcja znajduje siê na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych. https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci w zakresie sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. 3. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl. 4. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).5. Formularz oferty i pozosta³e dokumenty okre¶lone w Sekcji V pkt 5.11) sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przesy³a za pomoc± systemu miniPortal i platformy ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (ART. 13 RODO) 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz.Urz.UE L119/1 z dnia 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok; 1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku - iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23; 1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego; 1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.); 1.5 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.8 ka¿dy Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 1.9 Wykonawcy nie przys³uguje: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-2/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga odbioru i transportu z siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilo¶ci 29 000 kg, 18 01 06 w ilo¶ci 1 000 kg oraz 18 01 09 w ilo¶ci 10 kg.Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiaj±cy zabezpiecza w zakresie w³asnym. Odbiór odpadów odbywaæ siê bêdzie z wyznaczonego miejsca (magazyn odpadów medycznych) trzy (3) razy w tygodniu, tj. w poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki, w obecno¶ci wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego w godzinach 12:00 – 14:00. 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie dotycz± odpadów medycznych o nastêpuj±cych kodach:2.1 kod 18 01 02 – czê¶ci cia³a i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty s³u¿±ce do jej przechowywania z wy³±czeniem 18 01 03, 2.2 kod 18 01 03 – inne odpady, które zawieraj± ¿ywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materia³u genetycznego, o których wiadomo lub co do których istniej± wiarygodne podstawy do s±dzenia, ¿e wywo³uj± choroby u ludzi i zwierz±t (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podk³ady), z wy³±czeniem 18 01 80 i 18 01 82, 2.3 kod 18 01 06 – chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawieraj±ce substancje niebezpieczne, 2.4 kod 18 01 09 – leki inne ni¿ wymienione w grupie 18 01 08.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w rozdz. 4 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90400000-1 - Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ specjalistycznych pojazdów
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji odbioru odpadów poza harmonogramem
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualne zezwolenie/ decyzje/wpis do rejestru w³a¶ciwego terytorialnie organu na prowadzenie dzia³alno¶ci dotycz±cej gospodarki odpadami medycznymi, o kodach stanowi±cych przedmiot zamówienia, odpowiednio w zakresie zbierania i transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustaw± o odpadach.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – aktualnego zezwolenia/decyzji/wpisu do rejestru w³a¶ciwego terytorialnie organu na prowadzenie dzia³alno¶ci dotycz±cej gospodarki odpadami medycznymi, o kodach stanowi±cych przedmiot zamówienia, odpowiednio w zakresie zbierania i transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustaw± o odpadach.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ.2. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y:2.1 O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ. 2.2 O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. 2.3 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy).2.4 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy).2.5 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy).2.6 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, przy czym, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.2.7 O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 2.2 o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ; 2.4 na wezwanie Zamawiaj±cego: 1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.6), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; 2) dokument, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.7), sk³ada Wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ. 2. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp oraz w ni¿ej przedstawionym zakresie: 1) zmiany miejsca, harmonogramu (terminów i czêstotliwo¶ci) odbioru i wywozu odpadów – mog±cej wyst±piæ w przypadku zmiany siedziby Zamawiaj±cego w trakcie obowi±zywania umowy, tj. miejsca, w którym wytwarzane s± odpady, zmiany obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego procedur lub wyst±pienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na wykonywanie procedur, nieznanych w chwili podpisania umowy (tj. np. zaprzestania wytwarzania odpadów we wskazanej lokalizacji i/lub zmiany lokalizacji); 2) zmiany cen – w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±cej ze zmian w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu umowy, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu umowy, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji;3) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru konta). 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany w przypadku: 1) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy, 2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych „si³± wy¿sz±” skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. Jako „si³ê wy¿sz±” rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy, 3) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych „si³± wy¿sz±”, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. 3. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron, w formie aneksu, wprowadzone do umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-08 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-06
2021-02-26 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie dok. proj. przebudowy ul. Aleksandra Puszkina na odcinku od ul. Obroñców Westerplatte do ul. Stanis³awa Wyspiañskiego w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej
- Dostawy miêsa i przetworów miêsnych (sprawa nr 1/ZP/WTiZ/25)
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie wykonywania prac porz±dkowo-czysto¶ciowych w obiekcie i na terenie posesji S±du Okrêgowego w Bia³ymstoku
- Realizacja zajêæ w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bia³ymstoku jako WOKRO
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewiêcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Bia³ymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Us³ugi transportowe przy remontach i dzia³aniach porz±dkowych prowadzonych w pasach drogowych ulic Miasta Kutno przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci na terenie Gminy Fajs³awice
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania - powtórzenie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadaj±cy wymaganiom (nienadaj±cy siê do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzêdowie"
wiêcej: Us³ugi utylizacji nieczysto¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.