Ogłoszenie z dnia 2021-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039458/01 - Wynik z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011500 z dnia 2021-02-27 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badawczy Leśnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Braci Leśnej 3
1.5.2.) Miejscowość: Raszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48726233166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gutman@ibles.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibles.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0e3a24-783c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ibles.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ePUAP:/IBLSekocinStary/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.) lub2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).3. Pod pojęciem formy elektronicznej rozumie się dokument ( elektroniczny bądź skan ) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.4. Pod pojęciem postaci elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan) opatrzony podpisem zaufanym ( e-Puap) bądź osobistym ( przy użyciu e-dowodu ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Badawczy Leśnictwa w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, nr tel. 22 7150 300, adres e-mail: ibl@ibles.waw.pl;• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Instytut Badawczy Leśnictwa w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn z dopiskiem IOD, pocztą elektroniczną na adres e-mail: D.Nowak@ibles.waw.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleni zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art.17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP39-219001
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) z żywicy poliestrowej i włókna szklanego będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa - CZĘŚĆ I. Modele ssaków (w formacie „life size”, czyli w skali 1:1) – 8 szt. w terminie do 150 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części opisany został w Załącznikach nr 1, 1a oraz 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) z żywicy poliestrowej i włókna szklanego będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa - CZĘŚĆ II. Modele ptaków – dzięciołów (czterokrotnie powiększone, czyli w skali 4:1) – 4 szt. w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części opisany został w Załącznikach nr 1, 1a oraz 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) z żywicy poliestrowej i włókna szklanego będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa - CZĘŚĆ III. Modele owadów, pajęczaków, ślimaka i kłody bartnej (w skali makro, wielokrotnie powiększone, tzw. rzeźba XL i skali 1:1) – 16 szt. w terminie do 240 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części opisany został w Załącznikach nr 1, 1a oraz 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) z żywicy poliestrowej i włókna szklanego będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa - CZĘŚĆ IV. Modele grzybów - Sobowtóry (w skali makro, wielokrotnie powiększone, tzw. rzeźba XL) – 13 szt.. w terminie do 180 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części opisany został w Załącznikach nr 1, 1a oraz 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż w terenie modeli (eksponatów) z żywicy poliestrowej i włókna szklanego będących wyposażeniem technicznym ścieżki edukacyjnej „Szlak leśnych gigantów” Izby Edukacji Leśnej Instytutu Badawczego Leśnictwa - CZĘŚĆ V. Modele grzybów – Odmieńcy (w skali makro, wielokrotnie powiększone, tzw. rzeźba XL) – 5 szt. w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części opisany został w Załącznikach nr 1, 1a oraz 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:• cena (zaproponowana w Formularzu oferty) - waga 60%, maks. liczba punktów: 60.• termin gwarancji (zaproponowany w Formularzu oferty) - waga 40%, maks. liczba punktów: 40.Za zaoferowanie ceny przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:Liczba pkt = (Cn/Cbo)x60 pkt, gdzie:Cn –najniższa cena ofertowa brutto spośród badanych ofert;Cbo – cena brutto badanej oferty.Za zobowiązanie do objęcia gwarancją Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części na okres: 1 roku od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 8 punktów; 2 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 16 punktów; 3 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 24 punkty; 4 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 32 punkty; 5 lat od dnia odbioru Przedmiotu Zamówienia przyznaje się 40 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena oraz termin gwarancji.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 podobną usługę na jaką składa ofertę, tj. wykonał eksponaty z żywicy poliestrowej i włókna szklanego modeli ssaków lub ptaków lub owadów lub grzybów lub innych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż dla:Części I: 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) netto każda.Części II: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) netto każda;Części III: 77 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych) netto każda.Części IV: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) netto każda.Części V: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) netto każda.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 podobną usługę na jaką składa ofertę, tj. wykonał eksponaty z żywicy poliestrowej i włókna szklanego modeli ssaków lub ptaków lub owadów lub grzybów lub innych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż suma wartości usług wskazanych dla poszczególnych części np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie pięć części (I – V), to musi wykazać, iż wykonał co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 152 00,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące złotych) netto każda.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. VII pkt 2.4. zamawiający żąda od Wykonawcy wypełnionego Wykazu usług, stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ, z którego wynikać będzie, że w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 podobną usługę na jaką składa ofertę, tj. wykonał eksponaty z żywicy poliestrowej i włókna szklanego modeli ssaków lub ptaków lub owadów lub grzybów lub innych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż dla:Części I: 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) netto każda.Części II: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych) netto każda;Części III: 77 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy złotych) netto każda.Części IV: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) netto każda.Części V: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) netto każda.- W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 podobną usługę na jaką składa ofertę, tj. wykonał eksponaty z żywicy poliestrowej i włókna szklanego modeli ssaków lub ptaków lub owadów lub grzybów lub innych zwierząt, o wartości nie mniejszej niż suma wartości usług wskazanych dla poszczególnych części np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie pięć części (I – V), to musi wykazać, iż wykonał co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 152 00,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące złotych) netto każda.- Do Wykazu usług Wykonawca załącza dowody potwierdzające, że usługi wykazane w Załączniku nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postepowaniu zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ePUAP:/IBLSekocinStary/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonania wizji lokalnej na terenie Instytutu Badawczego Leśnictwa w Sękocinie Starym, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia (m. in. w celu właściwego montażu w terenie modeli (eksponatów), po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym pod adresem email: g.gluch@ibles.waw.pl2021-02-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez budowę dwóch ścianek wspinaczkowych oraz elementów małej architektury przy ul. Pod Reglami w Bydgoszczy
- Zadaszenia siatką wybiegu zewnętrznego dla Orangutanów w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- "Toalety na terenie Parków i Zieleńców we Wrocławiu: Budowa toalety w Parku Tarnogajskim przy ul. Bogedaina" zadanie realizowane w ramach programu Rewitalizacji zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.