Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269653/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2022/BZP 00105987/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a
1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 44 282
1.5.8.) Numer faksu: 17 77 44 282
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd35e21-46af-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.2021.GO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549984,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku. Zakres zamówienia dotyczy:
1. odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 zbieranych z częstotliwością:
1 raz na 4 tygodnie, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie;
2. odpadów zbieranych selektywnie 1 raz na miesiąc:
a) odpady z papieru, w tym tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod odpadu 20 01 01, 15 01 01),
b) metale, odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod odpadu 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06),
c) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego (kod odpadu 20 01 02, 15 01 07),
3. odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbieranych
z częstotliwością: 1 raz na 4 tygodnie, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08),
4. odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon (kod odpadu 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, 16 01 03) – obwoźna zbiórka odpadów i ich odbiór spod posesji właścicieli nieruchomości,
5. odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie działki nr 188/1 w Woli Zdakowskiej,
6. innych odpadów komunalnych wymienionych w załączniku Nr 2 do SWZ.
Zamówienie przewiduje wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania wynosi 480,00 Mg w okresie 12 miesięcy. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych przewidzianych do obsługi wynosi około 670. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485846,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514252,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485846,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „EMPOL” Sp. z o.o.; Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. ; Przedsiębiorstwo Gospodarowanie Odpadami Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe „ZAGRODA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171396575
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485846,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.